@QueenBade adlı kullanıcıya ithafen
Yaz bakalım okuma tarihini buraya:D
Bu bölümde ojeler hakkında konuşalım:D
Bundan yıllarr yılllarr önce ülke ekonomisi ve alım gücü daha yüksek olduğu bir zamanlarr indirimsiz oje alınabiliyorken bir sürü oje aldım ve devamında da indirimde bulduğumu kaparak şuan da (2021- Ağustos) 97 tane ojem var fotolarını da koyacağım.
2016 gibi bu işlere merak saldığımda Aliexpress benim için cennet gibiydi. O zaman bugünkü kargo paraları ve gümrük vergileri olmadığı için (dolar kuru 3 tlydi) alışveriş yapıp onları beklemek çok güzeldi. Kedi gözü ojeler, ayna ojeler, karanlıkta parlayan ojeler, tırnak süsleme taşları-strickerları , of of çok fena bir dönemdi. Ojelerden ben hiç almadım ama tırnak süslemelerinden falan epey aldım ve severek uygulamalar yapıyordum.
Son bir kaç yılda ise ülkemizde de çeşitli markalar ülkemizdeki oje çeşitlerini oldukça fazla artırdı. Ama cidden fiyatlar aldı başını gitti.
Bu kadar ojeyi ne ara topladın kızım? diyenler için:
1-) A-101, BİM ,ŞOK Marketlere gelen aktüel ürünleri takip ettim.
2-) Kozmetik maketlerden indirimleri takip ettim istediğim renklere önce internetten bakıp not ettim. Sonra indirimlerde gidip aldım.
OJELER İÇİN PÜF NOKTALAR:
- Ojeni olabildiğince ince bir katta ve hızlı sür. Eğer ikinci katı da süreceksen arada en az 2 dk süre bırakmalısın.
-Ojeni taşırıyorsan oje bantlarından satın alabilirsin veya oje kuruyunca kulak temizleme çubuğunu biraz sivriltip asetona batır ve sorunlu yeri sil.,
-Neon ojeler için önce beyaz bir zemin hazırla sonra neon ojeni sür daha net bir sonuç alırsın.
- Tırnak damgalama kiti alabilirsin.
Link: https://urun.n11.com/manikur-ve-pedikur-urunleri/nail-art-baski-resim-damga-kaziyici-sunger-manikur-takimi-P480317427
-Tırnak strikerları alabilirsin.
Gratiste :11-12 tl
Trendyolda da çeşitleri var fiyatları çok oynak olduğu için yazmayacağım.
-Şeffaf ojenin içine kullanmadığın far veya pigmentleri karıştırıp kendi ojeni yapabilirsin
- Youtube veya instagramdan sırf tırnak deseni yapan sayfalar var onları takip edebilirsin.
Önerdiğim OJE Serileri:
-Flormar Full Color -Pastel Pure Serisi
-Beaulisin kendi serisi
-Golden rose metals ve holografik serisi
-Tırnak bakımı için Kalyondan şaşmayın indirim kovalayın ama kalyon alın:D
-Oje çözücü için de Kalyonunki çok iyi ama elinizin ayarına dikkat edin.
(Ojelerimin ayrıntılı fotolarını aşağıda göreceksiniz aldıklarımın hepsi favorilerimdir:d)
-Aseton önerisi:Bee Beauty (İnce uzun yeşil renkli olanı) her ojeyi söküp atıyor maşallah canım benim.
fotolARI KOYYY
Karanlıkta parlayan Ojeler
Mon amour karanlıkta parlayan ojeler Mara'dan çok daha iyi ve pigmentli. Mara ojeyi çok ard arda sürmeniz gerekiyor. Çabuk biterler asla kendi fiyatından değil Bime falan gelirse alın. Bu arada renk konusuna gelirsek sadece en sevdiğiniz renkleri alın. Hepsine gerçekten gerek yok. Bir tek bence mavi ve yeşil çok güzel parlıyor. Essence ojeyi bulamazsınız çünkü koleksiyon ojesiydi ve benim ilk karanlıkta parlayan ojemdi alma yılım 2015 falandı öyle diyim:D
Flormar FULL COLOR OJE:Flormarın en iyi serisi kesinlikle çoğu rengini tek katta veriyor zaten A-101 den alın indirim yapılıyor.
GOLDEN ROSE MİNİK OJELER: Taşıması oldukça kolay seyahatler için çok idealler ama fiyatları çok bence. Metals serisi ve holografik olan serisini çok beğendim alın aldırın.
Beaulis Ojeler: Well Wishes ve İridescent isimli ojelerini bulacağınız başka marka yok galiba birde 2 al 1 öde kampanyaları ile nispeten daha uyguna alabilirsiniz. Mini setlerini de denemek istiyorum. Spark it serisinden kırmızı olana sahibim ve çok memnun kaldım.
Birazcık da renklerden bahsedelim?
PASTEL Tonlar:Sade ve bir o kadar da kurtarıcı bir renk,genelde okula giderken kullanabileceğiniz bir renk asla modası geçmez...
Turuncu:Capcanlı dinamik insanların tercihi olur.Umudun rengidir...
Siyah:Bazen ruh halimizi yansıtan bazen de kıyafetimizin tamamlayıcısıdır.Nedense hep ihanetin rengidir demek istemişimdir.Gecenin rengidir...
Altın Rengi:Heyecan verici ve rekabetin rengi...
Bordo Rengi:Gücü simgeleyen bu oje kırmızının en koyu halidir sürmesinde zorluk çıkarır..
Simli yada Pırıltılı Oje:Tırnaklarda genelde havalı durur enerjik insanların tırnaklarında görebilirsin...
Pembe: Sevginin rengidir.Bu renk tırnaklara kibar bir görüntü verir.
Sarı :Güneş ve kumsalın rengi,enerji veren bir renk ,tırnaklar da güzel duran hoş bir renktir.
Mor:Kimi zaman ağır kimi zaman dinamik bir renk mor,mavi ve kırmızının karışımı. Tam yaratıcılığın rengi.
Kırmızı :Bana göre en duyguları hissettiren renk..
Mavi:Mavi mavi masmavi:D Mavinin tonları özgürlüğü temsil eder özgürlüğüne düşkün insanlar genelde mavi kullanır. BEYAZ:Sürülmesi en zor oje çeşidi.Sürerken sürekli sildirir,sinirlendirir,sürülünce bronz tene en çok yakışan renk bence beyaz affedişin rengi olmalı.Bölümün sonuna geldik. Az da olsa sizi fikir sahibi yaptıysam ne mutlu bana keyifli oje sürmeler diliyorum canlarım sağlıcakla kalın...
İLK YAYIN TARİHİ:23/12/2016 İLK KELİME SAYISI:270
DÜZENLEME TARİHİ:01/08/2021 SON KELİME SAYISI:469
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
Não FicçãoBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...