Ee lise sonuçları açıklandı nereleri kazandınız arkadaşlar ?Ben istediğim liseye 0.40 ile kaçırdım off canım sıkkın biraz ondan bölüm yazmadım bir de roman yazmaya başladım yakında o da gelmesini planlıyorum neyse gelince bir duyuru bölümü yaparım.
Konu:7. Sınıftakilere...
Arkadaşlar bakın 2002 li olarak biz en zor teoga girdik vede askeri liseler,özel liselerin kapanması yüzünden herkes bu sene hedefinin bir altındaki liseye kaydı.Müfredat falan değişti.
Tamam tamam yakınmak yok,kısaca siz siz olun çalışın en iyisini yapmaya gayret gösterin arkadaşlar
Ben geçen sene yazın temmuzun ortasında çalışmaya başladım
Sonuç=İlk dönem toplam 5 yanlış ve puan 480....Ki bu sene ilk dönem çok zor dediler.Tamam bencede zor sorular tabiki oldu ama çalışanın kazandığı bir sınav bu bunu öğrenmiş oldum.
....... İkinci döneme gelelim .....
Sınavdan bir kaç gün önce hedefleriyim liseye gittim(okulumuz gezdirdi) son kez hırslanıp asıldım derslere,ama ne oldu? Hocalar bana fuller derken.Matematikte göçtüm arkadaşlar gerçekten çok zor bir sınavdı.Bilerek mi yapıyorlar anlamıyorum .Matematik dersinin son 4 sorusunu salladım. Ki öyle olunca yanlışlar arttı ....
Sonuç=ikinci dönem toplam 14 yanlış (ki 6 si matematik)
İkinci dönem sınavdan önce önceki senelerin soruları fullerken sınav basit moduna girdim.
Aman ha arkadaşlar lütfen kolaya alıştırmayın kendinizi,önceki yılları mutlaka çözün bol bol böyle ben çözdüm ama şansızlık. Ve benim hatalarım yüzünden puanım 462,66 olarak geldi.Sonra ilk hedefine giremedim,ikinci hedefi 0.40 ile kaçırdım zor bir durum ..
Benim maceram böyle bitti.Diyelim hadi genel döneceklerine başlıyayım...
*Sınavdayken heyecan yapmayın ilkinde çok heyecanlanacaksınız söyleyeyim.
*Konulara düzenli çalışın Tonguç Akademinin bana çok yardımı dokundu arkadaşlar Matematik için ayrı önerilerim İmt Hoca,Şenol Hoca dır hepsine saygılar buradan...
*Konuları anlamadıysanız öğretmenlerine sor sınavda en küçük bir şey bile önemli özellikle kitaplarındaki resimleri iyi incele
*Fen dersinde ders kitaplarını çalışırken iyi incele resimler çok önemli,ben ilk dönem fen den 2 yanlışım vardı biri resimi unutmadan oldu.
*İnkilapta tarih ezberlemek çok zor ama sınavda bizde sormadılar önceden de sormamışlar bu konuda biraz rahatlaması tavsiye ederim.Ama olay akışlarını sanki o anı yaşıyormuş gibi kafanda canlandır,iyi metoddur..
*İngilizce kelimeleri ezberlerken genelde şarkılarda duyarsın ya( çok müzik dinleme huyun varsa) şarkıların anlamlarını canlandır (kelimeler şarkıda geçerse) hımm bizim cooking diye bir ünite vardı onu ezberlemeye başlamadan önce katy perry- birthday şarkısını dinle bir kaç kereden sonra aklında kalır çevirisine bakarsan çoğu kelimeyi yakalarsın.Diğer üniteler içinde böyle yap.
*Bak ingilizcede after ve before kelimelerinin anlamlarını iyi bil.
*Kolay ya demiyin arkadaşlar,unutmayın bizim girdiğimiz sınav en zoruydu bizim fen soruları 10. Sınıf soru bankalarından çıkmış.Çok şaşırmıştım...
Kolaya da zora da hazırlıklı olun ...*Sınav aralarında arkadaşlarınla şu soruyu ne yaptın diye asla konuşma moralini yüksek tut senin değilde onun yanlış ise ?Nerden bileceksin ki ?
*Tüm sınavlardan kurtulduktan sonra arkadaşlarında gez,bizim ki çok olayliydi .Sinemaya gidin mutlaka biletinizi saklayıp tarih atın ileride çok değişik olur.O gün kitap alın ve tarih atın o da çok tuhaf hissettirir size
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
Não FicçãoBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...