SERI KITAPLAR

3K 101 38
                                    

FuCcKa, smellofthemoon ve smyryy adlı takipcilerime ithafen.....☺☺

Kızlar!
Bu bölümde sizlere en severek okuduğum veya severek okuyacağım kitap serilerini medyadan görebilirsiniz.
Hangi kitaplar var?
*Ipek Ongun Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi
*PUCCA
*Vampir Günlükleri
*Bir Gece Evi
*Alacakaranlık
*Kötü Çocuk
*Kokulu Kitaplar
*Pretty Little L iars
*PERCY JACKSON
*Ve Wattpaddeki tüm kitaplar güzel ☺☺

1-)Bir Genç Kızın Gizli Defteri
Bu serinin 12 tane kitabı var. Burada Serra Noyan adlı bir genç kızın hayati ani defteri gibi anlatılıyor ben hepsini okudum kimi zaman güldüm kimi zaman hüngür hüngür ağladım. Yaşlı işi değil kesinlikle tamamen bizim yaslarikizdaki KIZLARA ithafen yazılmış.En sevdiğim serilerden biri başlarını size anlatiyim ama az anlatmak istiyorum kızlar çünkü ben hiç bilmeden direk okumaya başladım!13. Kitabını Ipek Ongun fanı olarak sabırsızlıkla bekliyorum.Ilk zamanlarda Serranın hayati çok problemli anne ve babası boşanıyor ve Serranin kilo problemi var ve tabiki olmazsa olmazı aşk meseleleride var.Zamanla bunlari aşıcak buyuyuyup evlenip anne olacak hatta 11 ve 12 kitaplarında hem Serranin hemde kızı Selinin anı defterleri bir olarak yayınlanıyor...!!

2)PUCCA
Toplam galiba 5 tane kitabı vardı yanılıyorsam yorumlara yazarsaniz sevinirim...
Ben ilk kitabının bir kısmını arkadaşım Melisin (wattpadde profili var adı Fucca) elinden alarak biraz okumaya başladım dersin en sessiz halinde birden gülünce ....

Ilk kitabı çok nasıl desem sapık ama bi o kadarda komik.Ikinci kitabı çok huzunluymus bence 3. Kitabı var Melis 1ve 2yi bitirince okuyuo yorum atarım......

3-)VAMPİR GÜNLÜKLERİ
Ilk (siyah renkli olan)Serisi:En sevdiğim 4. Kitabiydi yaa
Ilk önce betimlemelerinin hastasıyım bu kitapların burada Elena Gilbertin Vampir Kardeşler DAmon ve Stefan arasında geçen bir aşk üçgeni anlatılıyor.
2. SERI (KIRMIZI RENKLI)
Bu seride orjinal vampirleri öldürüyorlar vs...
3.SERI Stefan Günlükleri
Turkiyede bu kitabin sadece ilk kitabı türkçeye çevrildi.Ben bu sıralar okuyorum.Çok güzel burada Katherine Stefan ve Damon arasında geçen aşk üçgeni anlatılıyor
4.SERI Kurtuluş Serisi
Turkiyede sadece GÖRÜNMEYEN adlı kitabı basıldı ve çevrildi. Bu serinin bu kitabı bende var ama okumadım sonuna bakmıştım çok heyecanlı bitiyor ........

4-)BIR GECE EVI
Zoey Kızıl Kuş adlı genç bir kızın işaretlenmesiyle başlayan gece evi serisi çok güzel ama bazı yerleri nasıl desem ya biraz...
Zoey biraz daha farklı diğer vampirlerden tabiki düşmanları da var....

5-)ALACAKARANLIK
Bu seri filmiyle aynı zaten şafak vakti ikiyide kapsıyor galiba arkadaşlarım gayet güzel ve akıcı bir anlatımı var demişti.Sadece ilk kitabını okumuştum.

6-)KÖTÜ ÇOCUK
Bu seriyi bilmeyen genç kız yok galiba iki kitabi var yazarı bursa küçük bilmeyenler varsa wattpadden bakabilir.....

7-)ĶOKULU KİTAPLAR
Bu seri ama içleri birbirleriyle uyumlu değil her kitapta yaklaşık 50 tane hikaye var okurken hem ağlayıp hemde güleceksiniz
Kısa hikayelerden bahsediyor ama bunlar rapunzel külkedisi falan değil.....

8-)PRETTY LITTLE LIARS
Yaklaşık 10 kitaplı bir seri bende 5 tanesi var kitaplar A nın ağzından yazılmış dizisiyle aynı ama daha çok ayrıntıya sahip....

9-)PERCY JACKSON
Kitaplarını okumadım ama Canavarlar Denizi filmini izledim...

Percy Jackson sıradan bir çocuk değildir. Poseidon'un oğlu olduğunu öğrenmiş ve Zeus'un şimşeğinin, yani bu güne kadar yapılmış en güçlü silahı çalmakla suçlanmaktadır. Fırtına bulutlarının yaklaşmasıyla, Percy şimşeği bulmak, suçsuzluğunu kanıtlamak ve tanrılar arasındaki dünyamızı yok edebilecek bir savaşı önlemek için uzun bir yolculuğa atılır."

Canavarlar Denizi
"Melez Kampı'nın sihirli sınırlarının zayıflaması herkesi dehşete düşürüyor, birisi çok zalim bir planı uygulamaya koydu bile. Percy ve melez arkadaşları bu işe el atmazlarsa yarı tanrıların bu güzel sığınağı yok olma tehlikesiyle karşı karşıya! Canavarlar Denizi'ne uzun bir yolculuk ve büyük aile sırları Percy'nin hayatını cehenneme çevirecek. Bir Yunan tanrısının oğlu olmak bir şeref mi yoksa bela mı, işte bu kitapta belli olacak."

Titan'ın Laneti
"Yunan tanrıları ve melezlerin dünyası çok büyük bir savaşa hazırlanıyor. Bu savaş, her şeyi yakıp yıkacak, geri dönülmesi olanaksız sonuçlar doğuracak bir savaş olabilir! Percy'nin kendisi gibi güçlü dostlara ihtiyacı var, yeni tanıştığı gizemli melez kardeşler ona destek mi olacak köstek mi? Titanların efendisi Kronos en büyük tuzağını kurdu, tanrıları ve melezleri bekliyor! Serinin bu üçüncü kitabında Percy en korkunç gerçekle yüzleşiyor: Titan'ın Laneti. Bu lanete yalnızca çok güçlüler karşı koyabilirler, peki Percy bunu başarabilecek mi?"

Labirent Savaşı
"Percy yeni okulunun düzenlediği alıştırma gezisinin eğlenceli olacağını zaten düşünmüyordu. Eski bir ölümlü tanıdıkla beraber iblis ponpon kızlarla mücadele etmesi gerekince bu gezi iyice içinden çıkılmaz hale geliyor. Olimpos ile kötü Titan Lordu Kronos arasındaki savaş gittikçe körükleniyor. Her an istilaya açık durumdaki Melez Kampı bile artık sihirli sınırlarıyla bir zamanlarki güvenli yer değil. Titan ordusunun baskınını engellemek için Percy ve diğer melez dostlarının karanlık bir labirentten geçmesi gerekiyor, her bir köşesinde başka kötü sürprizler bekleyen, sürekli yenilenen, üstelik canlı bir labirentten."

Son Olimposlu
"Şanslarının neredeyse yok olduğunu bilmelerine rağmen, melezler bütün bir sene boyunca Titanlara karşı verecekleri savaş için hazırlık yaptılar. Kronos'un ordusu artık her zamankinden çok daha güçlü; ve gücü, safhına kattığı her tanrı ve melezle birlikte daha da büyüyor. Olimpos'un tanrıları her yeri yakıp yıkan Tayfun'la uğraşadursun, Kronos neredeyse savunmasız kalan Olimpos'a, New York'a yürüyor. Şimdi bütün iş Percy ve melez ordusuna kalmış bu dizinin son kitabında Percy'nin yıllardır beklenen on altıncı yaş kehaneti açığa çıkıyor. Batı medeniyeti, Manhattan sokaklarında büyük bir savaşla karşı karşıya ve Percy belki de kendi kaderine karşı savaşıyor olmanın korkusuyla yüzleşiyor."

Bu bölüm şimdilik bu kadar bu bölümün ikincisi yakında gelecek ......
Bir sonraki bölüm biraz gecikebilir......
Yeni bölümde görüşmek üzere .....

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin