Okumaya başladığınız saat ve tarihi yazın bakalım:D
Kızlar,ilk önce kuru ve alerjik bir bünyem var.Ablamın ve arkadaşlarımın sivilce problemleri çok fazla etrafımda olanlardan en akıllıca olan yöntem ve bilgileri yazdım genelde bilinen bilgiler ama yinede umarım yardımcı olabilmişimdir.
Not:İçinde tanecikli ürünler bulunduran ürünleri kesilikle almayın cildimizi daha çok çiziyorlar.Tonik ,almanız sizin için çok daha iyi bir tercih olacaktır.
1)Akşam yatmadan önce yüzünüzü yıkayın yüzümüz kuruduktan sonra (biraz saçma ama) bebek pudrası sürün sabah kalktığınızda sivilcelerinizin azaldığını fark edeceksiniz Benim cildim hassas ama sanırım cilt tipine göre değişebilir..
2)Sivilcelerinizi asla sıkmayın yüzünüzde iz bırakabilir.Emin olun ilerde bunlar ile uğraşmak epey can sıkıcı oluyor.Ayrıca sıkılan sivilce o bölgede dağılır.Cildin daha beter oluyor.
3)Sivilceleriniz kaşınırsa sünger gibi yumuşak eşyalarla hafifçe kaşıyın ya da hiç kaşımayın.Kaşıntı yokmuş gibi düşünün:D
4)Yağlı ve baharatlı yiyeceklerden kaçının.. (sivilce çok yaparlar)
5) Gül suyu mucize gibidir yüzünü onunla sil.Genelde sabahları yaparsan,faydasını görürsün.
6)Eğer sivilce sorunun ciddi ise doktora görünmekte fayda var.Mesela sivilce-siyah nokta problemin yok,bir anda bu problemlerin artış gösterdi ve tonik losyonlar falan etki göstermedi, o zaman doktora başvurmanı öneririm hormonal bozukluğun olabilir.
7)Sivilceler için günümüzde maskeler,losyonlar,kremler,tonikler mevcut onlardan faydalan siyah noktalar için de geçerli ben neutriginanın siyah nokta temizleyici toniğini çok beğendim.Uygulaması çok kolay..
8)Sivilce siyah nokta vs var ise sakın ha fondöten,kapatıcı ile kapatmaya çalışmayın.O zaman artış görürsün zaten daha yaşın küçük o kadarına ne gerek var?Değil mi cildine yazık,yapma!Ayrıca ben mesela sınav zamanları göz altlarım çok korkunç bir hal aldığı için sadece göz altıma BB Krem uyguluyorum hiç değilse kadar ağır bir görüntü olmuyor.
9)Yüzünüze gerektiği kadar krem uygulayın gereğinden fazla krem uyguladığınız taktirde yüzünüzde yağlanma olur sonuç:SİVİLCE!
10)Sivilcelerinizin fazla arttığı bir dönemde tanecikli yüz yıkama jeli kullanmayın veya peeling yapmayın bu sivilcenin daha fazla dağılmasına sebep olur.
11)Kendi cildini iyi tanı. Kuru , Yağlı veya Karma cilt tipine sahip olabilirsin. Karma ciltli olursun ama yanakların çok kuru olur aman dikkat et.
12)Cilt bakım malzemeleri kullanırken içeriğine dikkat et. Bunlar zararlı içeriktir:
Vazelin. ...Dioksin. ...Sodyum Sülfat. ...Paraben. ...Silikon. ...Cetyl Alkol. ...Triclosan. ...SLSParaben
13) Ergenlikte başlarda sıkıntılı olmayıp sonradan hormon dengeleri değişebiliyor yılda 1 veya 2 kez kontrole gitmelisin.
14) Kendini sev:)
Bu arada marka önerisi isteyen olursa yüksek fiyatlı olarak Bioderma ve Clinique bayağı iyidir. Uygun fiyatlı olarak Gratislerdeki Himalaya ve Bee Beauty öneririm. Rossmanlarda satılan Alterra ve İsana markalarını öneriyorum. Birde BİM marketlerde satılan siyah nokta için olan burun bantları epey kullanışlı.
iLK BÖLÜM burada bitti kızlar umarım beğenirsiniz!Değerli yorumlarınızı bekliyorum.Profilimden romanıma bakmayı unutmayalım lütfen desteğe ihtiyacı var:D
ilk yayın tarihi:11.12.2015 Düzenlenme Tarihi:28.07.2020
İLK KELİME SAYISI:100 SON KELİME SAYISI:410
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
No FicciónBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...