KIZLAR bu bölümde size yabancı bazı dizilerden bahsedeceğim.Zaten bildiğimiz diziler ama ışte yani ....
Hangi diziler var?
*Forever
*Pretty Little Liars
*The Wampire Diaries
*The Originals
*Game Of Thrones
*Atlantis
*2 Broke Girls
*Teen Wolf
*Once Upon A Time
*The Walking Dead
*Supernatural
*Doctor Who(2022'den geliyorum ve eklemek istediğim diziler varr hemen onları da yazayımmm)
-Stranger Things
-The Crown
-You
-Lost
-Prison Break
-Dark
-La Casa De Papel
-Narcos
-Chernobyl
-Vis A Vis
-The Huntıng Of Hillhouse
-Umbrella Academy
-Elite
1)Forever:Ben bu diziyi yazın izliyordum.1. Sezonu yayınlanıyor. ...
Dizi içerisinde hem gizem hemde bir polisiye araştırma konusu işlenmiş 1800'lü yıllarda yaşamış bir adamın 200 yıllık hayat tecrübesi ile yaşadıklarını anlatmaktadır bu kadar uzun süre hayatta kalmasının sebebi öldükten hemen sonra tekrar hayata dönüyor yani yaşadığı bir olay sonucu ölümsüz hale gelmiştir. Birçok kez ölüm tecrübesini yaşamış olsada her seferinde tekrar hayata dönmüştür.Henüz bu olayın hangi olaydan kaynaklandığı gizemini korumaktadır . Başrol kahramanımız ölüm konusunda çok tecrübeli olduğu için günümüz yüzyılında adli tıp uzmanı olarak çalışmayı tercih etmiştir ve bu noktadan sonra dizinin seyri belirmektedir, şehirde yaşanan cinayetlerin nasıl işlendiğini ve katilleri bulma konusunda güzel bir dizi sizi kan tutuyorsa izlemeyin bayağı bir kanlı sahnesi var.....
2-)Pretty Little Liars:
Bir arkadaş grubunun 5 kızını anlatır - Spencer Hastings, Hanna Marin, Aria Montgomery, Emily Fields ve Alison DiLaurentis. Bir pijama partisinde Alison kaybolur ve hiçbir yerde bulunamaz. 1 yıl sonra cesedi eskiden yaşadığı evin arkasında görülür.Cesedi bulununca diğer dört kız "A" adlı anonim birinden mesajlar alır, bunlar sadece Alison'ın bildiği sırları içeren mesajlardır.Cenaze töreninden sonra bile mesajlar almaya devam ederler. Ve bu sayede tekrar bir araya gelirler. 6. Sezonu da yayınlanıyor galiba.
Ayrıca bu serinin kitaplarida mevcut ben ilk önce kitaplarına başlayacağım.Ve Türkiyede tatlı küçük yalancılar diye de çekildi.Isteyenler Türk versiyonunda izleyebilir....3-)The Wampire Diaries:Ya arkadaşlar tüm kitap serisini bitirdim ama dizisiyle pek benzeyen bir yani yok.Sevmedim bu yüzden hem kitaplarını okurken müzik dinlemesi daha iyi oluyor...
Konusu Elena anne ve babasını kaybeder ve kasabaya Stefan ve DAmon Salvatore kardeşlerin gelmesiyle kasabada tuhaf olaylar başlar.4-)The Originals:
The Vampire Diaries dizisinden tanıdığımız köken vampirlerimizKlaus (Joseph Morgan),
Rebekah (Claire Holt) ve
Elijah (Daniel Gillies)'ın
başrollerini paylaştığı köken vampirlerin Mystic Falls kasabansından ayrıldıktan sonraki hayatlarını konu alıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
No FicciónBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...