RENKLİ SAÇLAR

3.1K 184 19
                                    

Bir günlüğüne de olsa rengarenk saçlara sahip olmak istemez misin?Kalıcı olarak ailen izin vermeyebilir ama bir günlüğüne de olsa izin koparabilirsin sanırım 😉
Evet... İlk önce birkaç yolu var seç beğen al kısacası ☺☺
Not:Medyadaki videoyu anlatacağım.

1*Saç Tebeşiri :En bilindik yöntem oluyor kendisi:)

12li,24lü olarak veya tekli satılıyor uygulaması:
1-Üstüne eski bir kıyafet giy ve omzuna eski bir havlu koy.İşlemi banyoda uygulamanı tavsiye ederim.

2-Tebeşirini uygulamadan önce uygulanacak yeri hafifçe ıslat (Fazla ıslatmamak için travel bottle setlerinden yararlanabilirsin)

3-Saç tebeşirini saçlarına uygula.
Unutma saçlarının arasına veya arkasına yap saçlarının ön taraflarina sakın ha yapma yüzüne bulaşır ve sonuç felaket olur.😄

Not: İlk uygulandığımda hep saçlarımın önüne yapmıştım iyiki okula erken gitmiştim(okulun hafta sonu kursuna) sadece 2 kişi vardı.Biri en yakın arkadaşlarımdan biriydi de tuvalette saçlarımı düzeltmeye çalışmıştık.😂😂

4-)Eğer yaptığının tüm gün aynı kalmasını istiyorsan saçları sabitleyen spreylerle sabitlemen gerekiyor.İşlem bittikten sonra etraf kirli olacak çünkü çok fazla tozutuyorlar.Ellerinin kirli kalmasını istemiyorsan eldiven takabilirsin veya işlem sonrasında ellerini iyice yıkayabilirsin:)  

Ben bundan dolayı saç tebeşirlerini pek sevmiyorum ve koyu renk saç rengine sahip olanların bayağı bir uğraşmaları gerekiyor.

2-)Hot Huez Saç Tebeşirleri:
Medyadaki videoyu izleyin.Kullanımı çok kolay ben gittigidiyordan 12tlye falan aldım klasik saç tebeşirine o kadar para verip spreyle uğraşmak gerekmiyor hem tüm saç tiplerine de uygun ama biraz tozutuyor pazarlarda olabiliyor. Drugstorelar(Gratis,Watsons,Rossman,Eve Shop) da bulabilirsiniz.Aliexpress'te de satılıyorlar.

3-)Saç Tüyleri:
Saç tüyleri tak çıkar olarak ve kuaförlerde boncuk gibi bir şeyle sabitliyorlar.Boyaya karşıysanız deneyin derim.Yanlız taktırırken sağlam taktırın ve çok sıktırmamanızı öneririm.Sabitlendiği saçı kökünden çıkarabiliyorlar.Tak çıkar olanlarda elbet eskiyor ama saçınıza göre olanları almanız lazım Ama sac tebeşirlerine göre bir daha iyiler.. (Paketi:15tl civarı)

4-)Renkli Saç Rimelleri:
Drugstorelarda saç rimelleride varmış spreylere bakarken yeni farkettim ama yorumlara baktığımda genelde saçlarını boyayanlar bunları kurtarıcı olarak kullanıyormuş:D(25tl civarı)

5-)Renkli Saç Spreyleri:
Drugstorelarda bulabilirsiniz. 2 veya 3 saatte kayboluyormuş.Ama renk vermeleri fena değil.Kiyafetleri çok kirletmiyorlarmış. Denemekten kaçmaz:D(10tl civarı)

6-)Renkli Saç Jöleleri:
Manic Panic adlı bir markanın var.(38 tl)İçlerinde karanlıkta parlayanı da var sanırım ve çok kaliteli olduğunu kullanan bir arkadaşım söylemişti:)

Eve shop da Luis Bien(30tl) ve New Well (25tl) olmak üzere iki yeni marka daha gelmiş.Onlara da bakın derim. 

Ayrıca Aliexpressten de alabilirisiniz ben mavi olanını almıştım.Kumral-Sarı saçlara sahibim ve rengini çok güzel vermişti.😊(Ama şu sıralar dolar çok yüksek olduğu için gerekli değil bence:))

Bonus!Aliexpressten aldığım boyayla saçlarım böyle olmuştu:)

Bonus!Aliexpressten aldığım boyayla saçlarım böyle olmuştu:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7-)YARI KALICI SAÇ BOYALARI!

Coloristadan bahsedeceğim.Zaten hepimiz ne olduğunu biliyoruz.Kumral ve sarı saçlarda hepsi çıkıyor ama kahverengi saçlara sahip olanlar özellikle de Burgundy,Turquoise,Red ve Orange renklerini kullansın saçlardan çok zor çıkıyormuş.Zaten coloristanın bir günlük kalıcı sprey ve boyaları da var.

Saçlarınızı açtırarak çeşitli markaların yarı kalıcı saç boyalarından da kullanabilirsin:)

NOT!SAÇLARINIZI AÇTIRACAK VEYA BOYATACAKSANIZ!

Şimdi kızlar bu bölüm çok önemli!İlk defa saçlarınızı boyatacaksanız ve ailenizden kimse saçını boyatmamış ise sağ ve soldan iki tutam saçınızı açtırın.Her zaman gittiğiniz(tanıdığınız) kuaföre gitmenizi öneririm.Ayrıca gittiğiniz kuaför iyi bir kuaför olmalı.Çünkü saçlarınızı yakabilirler.Bazıları çok umursamaz ve sinir bozucu oluyor en iyisi her zaman gittiğinize yaptırmak.

Yanınızda da mutlaka bir büyüğünüz veya bu konular hakkında bilgi sahibi olan birileri olsun.Saçınızı açtırırken platine kadar açtırmayın evet boyaların rengini tam yansıtacak ama o boya aktıktan sonra açılmış saçların platin kalacak.Kahverengi-Siyah saçlıysan çok fazla açtırmamanı öneririm.Ayrıca boyayı seçerken dikkatli ol.Sana koyu renk olarak gösterip içine açıcı döküyorlar.Sonuç hayal kırıklığı oluyor.(YAZAR BUNU GERÇEKTEN YAŞADI.)

Uzun lafın kısası,hiç bir şey saçlarından değerli değil dikkatli olmakta fayda var:)

-BÖLÜM SONU-

DÜZENLEME:2018 de Manic Panic boyanın fiyatı 46 tl olmuş:(

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM!

Profilimden romanıma da lütfen bakın!

İLK YAYINLANMA TARİHİ:23.01.2016

KELİME SAYISI:385

DÜZENLENME TARİHİ:15.08.2018

KELİME SAYISI:620

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin