BAYRAM HARÇLIKLARI?

357 9 2
                                    

Acayip bir konu başlığı ile sizlerleyim kızlar...

Şimdi bayramda hepimiz para topluyor kimimiz anında harcıyor kimimiz biriktiriyor...

Ben biriktirip sonra harcayanlardanım:D

Nereden Alabiliriz?

-Aliexpress

-Victorias Secret

-Sephora

-D& R

-Bijütericiler xd

Aslında çok yer var da neyse şimdi kısa kısa bahsedeyim.

Aliexpress:

Buradan alışveriş yapmak cidden çok iyi(bunun için ayrı bölüm atarım nasıl alışveriş yapılır gibi vs)

Victorias Secret:

Hepimiz kabullenelim şimdi kızlar makyaj malzemelerinden nefret edenimiz aramızda illa ki var ancak bu markanın parfümlerini görüp de büyülenmemek elde değil.Genelde Haziran ortasında aşırı indirime giren marka şu an indirimde internet sitesine mutlaka bakın.Bayramda Ankaraya gideceğim ben Ankamall e gider alırım vallah..

Çok da pahalı bir marka ama şu an fiyatlar gayet normal yani ve kalitesinden bahsetmiyorum bile tamam yani iç çamaşırı konusunda bir bilgim olmasa da bir adet makyaj kiti şu an elimde bulunuyor ve daha önce vücut losyonunu falan kullandım. İnternetten Türkiye'ye gönderim yapılmıyor diye biliyorum ama siz yine de bir bakınız.Büyük vücut spreyleri 6 dolara kadar düştü yani ben bir defa olsun düzgün olsun taraftarıyım hemde indirim de var unutmayın...

Bayramdan sonra mutlaka bir bölüm atarım gidebilirsem mağazasını da çekerim tur gibi fikir edinirsiniz..

SEPHORA:

Elimde bir ürünü olmasa da kuzenimde olan ürünleri hakkında az çok bilgi sahibiyim:D Bir drugstore olsa bile ki mağazalarında bulunan markalar da dudak uçuklatacak türden. Sephoranın kendi ürünleri de epey pahalı indirime denk gelirseniz mutlaka göz atın.

D&R:

Kendi mağazalarında standart fiyatlarda kitap ve kırtasiye ürünleri satışı yapsa da internet sitesi sürekli indirimde ben bir kaç kere öyle sipariş verdim,çok memnun kaldım.Kargo sorunsuz bir şekilde elime ulaştı.Güvenilirdir.

Kitap olarak 2. el kitapçılara da gidebilirsiniz.Ayrıca diğer internet sitelerinde de kitap satışı var.Ama ne kadar güvenilir olur onu bilemem.

Bijütericiler:

Kolye takı çanta almak için epey ideal yerler bence,yalnız markasını bilmediğimiz makyaj malzemeleri var onlardan almak yerine watsons,gratis ve eve adlı drugstorelarda şu an bayram indirimi var faydalanın derim!

Burada bir bölümün daha sonuna geldik.Kendinize iyi bakın....

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin