-ALİEXPRESS'TEN ALIŞVERİŞ YAPMAK-

475 13 9
                                    

Aliexpressten nasıl alışveriş yaparız?

Açıkçası ben başta aliexprese pek güvenemedim.Çünkü çok fazla aynı ürünü satan satıcı var insan da ister istemez soru işaretleri oluşuyor.

Bende de kolye merakı olunca baktım ve araştırdım. Karanlıkta parlayan kolyeler hoşuma gitmişti.Bende sipariş verdim.Peki sipariş verirken nelere dikkat ettim?

*Satıcının oy verme yerine dikkat ettim yüksek olanlara dikkat edin onlar genelde iyidir.Satıcının adının yazdığı yerlerde elmas ve ya taç şekli varsa güvenebilirsiniz.

*Kargonun ücretsiz olup olamamasına dikkat ettim.

*Ürünlerin fiyatlarına sayfadaki sıralama yerine dikkat edin.Kazıklanabilirsiniz..

*Çok satıcıdan değil de az satıcıdan ki gerekirse bir yerden satın almaya özen gösterin.Bazen göndermeyebiliyorlar az eşya alınca bu yüzden aliexpress açık anlaşmazlık açabilir paranızı geri alabilirsiniz.

Kargo Kaç Güne Gelir?

Sepette gözükür ama genelde 1 ayı geçmeden geliyor.Ayrıca Çinden buraya gelince kargo ile kapınıza kadar getiriyorlar.Free Shipping yazan ürünlerden alıyorsanız ücretsiz ödersiniz ona dikkat edin kızlar ...

Açık Adres Vermek?

ingilizce yazın yazarken ve açık adres de vermek o kadar sorun değil.

NOT:Ürünler elinize gelince ulaştığı hakkında olan bilgiyi işaretleyin ve ürünlere de puan verin.

Makyaj Malzemesi,okul eşyaları(simli bantlar,günlükler,kalemler,silgiler),kıyafette dahil her bir konuda ürün satıyorlar.Yalnız makyaj malzemesine ben pek güvenemedim sonuçta bilmiyoruz.Sadece oje aldım ve de denemek için de 2 tane ruj denemeye karar verdim onlar gelince onlar hakkında mutlaka bölüm atarım ...

Umarım az da olsa aklınızdaki soruları azaltmışımdır...

Sorularınız var ise aşağıda sorabilir ve yıldıza bir basabilirisiniz....

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin