Şimdi bu bölümün ayıp falan olduğunu düşünen var ise direkt geçebilir ama bu konuyu da sizlere açmak istedim. Bu bölümün tamamını 2020 de yazıyorum. Burası önceden 'Duyuru' bölümüymüş:D
Neyse başlıyorum.
ÖNCELİKLE: HERKESİN YAPISI FARKLIDIR.
Yaz- kış sıkıntı olan bir şey bu değil mi?
Kıllardan kurtulmak için bir kaç yöntem var.
1-Lazer: Bu en etkilisi ama bazı yerlerde ergenlikten sonra yapılması gerektiği yazıyor. Ama benim etrafımda yaptırıp memnun olan da var. Bazı kadınlarda doğumdan sonra yeniden kıl çıkma durumları da yapılabiliyormuş. Erkeklerde sonuç nasıl tam olarak bilmiyorum. Yaptıracaksanız internetten çeşitlerini araştırın ve ucuza kaçmayın sonuç tam bir facia olmasın:)
2-Jilet: Yurt dışında ağdaya göre daha yaygın olarak kullanılıyormuş. Yazın tam bir kurtarıcı oluyor aslında ama bünyeye göre bir kökten 3-4 kıl çıkarabiliyor zamanla uygulanan bölgedeki deride kaşıntı vs yapabiliyor. Zamana bağlı olarak işte bazen kurtarıcı ama sürekli kullanımda sizin için sıkıntı olabilir ancak bazı insanlar hiç sıkıntı yaşamayabiliyor.
3-Ağda:Leş kokusu burnuma geldi he. Yazın çekilmez. Kışın dondurur. Acısı, batığı , morarması falan... Ama 1-2 ay kadar uğraştırmaması da harika bir şey ya bence zamanla da gerçekten tüyleri azaltıyor.Ağdadan önce acı yaşamamak için hafif bir ağrı kesici alabilirsiniz (yaklaşık 30-40 dk önce) ve Remove acıyı azaltan sprey yapmış ben kullandım, başarılı buldum. Bir sürü ağda çeşidi var. Eğer fazla hassas tenliyseniz uyguladığınız bölgeye az bir miktarda da olsa bebek pudrası serpin.
Kartuş:Kol ve bacaklar için çok iyi ve hızlı alınıyor.
Kavanozda olan: Koltuk altı ve bikini bölgesi için ideal ama oldukça zahmetli.
Sir ağda: Tüm bölgeler için paketlerde satılıyor. Uygun fiyatlı olanları da var. Genelde bundan kullanıyorum.
Ağda sonrası kızarıklık olursa az bir süre buz koyun.
4-Epilatör: Kıllar gene geç çıkıyor ancak çok can yakıyor gerçekten.
5-Cımbız/Bıyık alma yayı: Cımbız az çıkan tüyleri alırken kolay ama fazla tüy varsa çok uğraştırıcı oluyor ve tahriş olur. Bıyık alma yayı da daha hızlı ancak ağdadan daha çok acı hissetmenize neden olur. Ayrıca, ikisi de metalden olduğu için tahriş ve kızarıklık yapabilir.
6-Tüy Dökücü: Hiç kullanmadım bu yüzden yorum yapmayacağım. Ancak Remove markası yakın zamanda 'bacak maskesi' diye bir ürün çıkardı. Onu denemeyi düşünüyorum. Enyakın zamanda burayı düzeltirim.
Kol kılları konusunda oldukça kararsızım çünkü şu anda hormonal dengesizliğim var. (Ergenliğe tam olarak geç girdiğim için) Bu aralar alıyorum. Kışa kalmadan tedavim biteceği için kışın almam.
Eğer normalden fazla kıl çıkarmaya veya fazla hızlı kıllarınız uzuyorsa, son olarak da biraz alakasız bölgelerinizde tüy çıkışı oluyorsa bir doktora görünmenizi tavsiye derim.
Tüy sarartıcılar tüylerinizin rengini açar ancak zamanla hızlı uzamasına ve artmasına neden olur.
Benim tüm bildiklerim bu kadar, önerilerinizi bekliyorummm! Yorumlarda buluşalım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELER
Non-FictionBir genç kız? Hayat 13-17 yaşlarındaki kızlar için zorlamaya başladı bile.. Yok makyaj yok okuldu yok Popüler nasıl olucam diye düşünürüz değil mi hep? Ha bide.. Dersler,hocalar ve teog çilesi bitmez bizim için sabredin kızlar son sene .. ...