DUDAK URUNLERİM VE ÖNERİLER

3.8K 180 32
                                    

Selam yeniden karşınızdayım. MALUM KIŞ AYLARINDAYIZ DİMİ? Ve bunu herkes bilir ellerimiz ve dudaklarımız çok çabuk kuruyor hele tenimiz hassassa bahsetmiyorum bile ... Medyadakiler benim dudak ürünlerim.Yaşıma göre biraz fazlalar ama tenim çok hassas ve bunlara çok ihtiyacım oluyor.Bu bölümde size bunları tek tek yorumlamaya çalışacağım okurken medyaya bakmanızı tavsiye ederim başlayalım..ÜRÜNLERİ SOLDAN SAĞA doğru anlatıyorum.

1-)Ilk ikisi Arap ruju: arkadaşlar zaten bilmeyen yoktur bunları ama ben gene de anlatiyim:Yeşil ruj mu bu diyenler varsa dudaklara sürünce kırmızı veya pembe oluyor .Ve suyla ne kadar uğraşırsanız uğraşın çıkmıyor.Bir temizleyiciyle çıkıyorlar.
Nereden bulabilirim derseniz bijuterilerde veya pazarlarda bulabilirsiniz fiyatlarında baya bi uygun 3veya 5tl arası...

2-)MAC 2 Perfect Rujlar :Bu seri MAC in sitesinde veya mağazasında yok.Pazardan 3 tlye almıştım.Galiba sahteler😕ama alırken güzel yanı üstünün ruj altının lipgloss olmasıydı ve pigmentasyonları çok güzel tonları çok fazla hoşuma giderek almıştım ama hayal kırıklığına

3-)Flormar Extereme Color LIP Laquer:Internet sitelerinden 5 tlye almıştım.Bendekiler party pink ve flower power tonları çok sevimliler ama renkleri yaşıma uygun değil dolayısıyla bunları anca düğünlerde yada 2-3sene sonra falan kullanırım. Ama tavsiye ederim bir tane bile olsa almalısınız.

5-)Golden Rose lipbalmlari:Ikisinide migrostan aldım .Severek kullanıyorum simli olanların kokusu güzel ve rengini veriyor.Pomegranate(Narlı)çok güzel begendim.Dışarıya çıkarken rahatlıkla kullanıyorum.Hafif kırmızı oluyor dudağın.Ve bunlar spf15 içeriyor !!!!!!(fiyat:5.75)

6-)Baby lips electro serisi:Bunları bilmeyen kalmadı artık..
Berry bomb ve pink shocklarini gratisten 6.90a almıştım.Pink shock çilek kokuyorve pembe bir renk veriyor.Berry bomb mor olması zaten onu almama yetmişti. Açtığımda nefis bir koku ile karşılaştım. Ensevdiğim baby lipsler bunlar ve onun haricinde
Ozdilekten 5tlye aldığım fierce n tangy ve oh orange da var onlara bakacak olursak.. Fierce n tangy sari renkli ve limon kokulu şeffaf okula giderken yanima aliyorum. Oh orange portakal kokulu turuncu bir renk veriyor.
Baby lipsler tavsiye ediyorum gayet kalıcılığı güzel ve kokuları hemen geçmiyor...!!!

7-)Nivea Care And Colour:Bende red var çok güzel bakım yapıp kırmızı bir renk veriyor.Iç tarafı beyaz dışı kırmızı sürerken zorluk çıkarmıyor.Kokusu fena değil.Yeni çıktılar zaten 6tlye buradaki Ozbesinlerden almıştım.

8-)Nivea Med Protection:Şeffaf olduğu için ruj sūreceksem altına sürüyorum hem dudağım biraz yumuşaklık kazandırıyor.Kokusu nasıl desem kokmuyor diyebilirim😉.Migrostan indirimde 5.45 tl vererek almıştım.

9-)Nivea Fruity Shine Peach: Bu seri çok güzel kokulara sahip, şeftali kokuyor.Mis gibi böyle..Ama Fazla kullanmadım. Ve hafif turuncumsu bir renk veriyor.6.90a migrostan almıştım.

10-)Nivea Pearly Shine:Şu zamana kadar en sevdiğim Nivea
nın lip balmı!
Kokusu mükemmel rengini gayet te güzel veriyor bayılıyorum bu lip balma bunlardan galiba artık üretilmiyor keşke yeniden üretimi yapılsa hemen alıp sakliycam...

11-)Neutrigina Lips Labial Labios:Spf 20 içeriyor. Şeffaf kokusu Niveanin essential carenin aynısı ama dudaklariniz
Yumuşacık oluyor.Uyumadan önce veya yazın havuzun kenarında Spf 20 içerdiği için kullanabilirsiniz. Ben kremiyle
beraber 11.90a migrostan almıştım. Ama normalde fiyatı 8.90 civarı...

12-)Color Me Lipcare Rose :Bimden 3-4tlye almıştım.Kokusu fena değil ama fazla nemlendirmiyor.Beğenmedim şimdi yenileri çıkmış ta ben fazla iyi olduklarını düşünmüyorum.

13-)Color Design Ruj : Bu ruju teyzem bana yurtdışından getirmişti.Kokusu fena değil ışte birazcık eski...

14-)Mediwelller:Bunlar şanlı adlı türk ilaç markasının küçücük lip balmlari kokuları mükemmel ötesi hepsi şeffaf ve kokuları başımı döndürüyor.Dudagima sürünce acıkmıyorum. Çeşitleri :
*Tutti Frutti:Big babol kokuyor.
*Melon:Kavun kokuyor.
*Banana:Muz kokuyor
*Strawberry: Çilek kokuyor.

Bir bölümün daha sonuna geldik.Bir sonraki bölümün konusu renkli saçlar olacak..Muhtemelen Pazartesi veya Salı günü gelir...😄😄😄😄😄Bu arada yazdıklarımı kontrol ederken Migrosu ben bayağı bi zengin etmişim.😞😞

GENÇ KIZLAR IÇİN TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin