cˇetiri

3.5K 292 2
                                    

Csendesen lépkedtünk, és hirtelen már csak a lámpák fénye nyújtott társaságot. Zack szintén csendben volt, de elég sokszor nézett rám. Végül megszólalt.

- Na, és hogy hívnak, te vakmerő korlátmászó lány?

Elnevettem magam, és igyekeztem nem ledőlni a korlátról.

- Beth- feleltem.- De nyugodtan hívhatsz vakmerő korlátmászó lánynak. Nekem megfelel.

- És Beth- ugyanakkor néztünk egymásra.- Mizu?

- Próbálok nem leesni- válaszoltam, és igyekeztem nem lefele nézni.

- Miért nem jössz le?- érdeklődött, összevont szemöldökkel. 

- Mert úgyis mindjárt végigérek- fejemmel előre intettem. És valóban, már csak pár méter választott el a biztonságot nyújtó leugrástól. (Igen, jól sejtitek: ezt soha nem mondtam el anyukámnak.)

- Ja. Amúgy. Régóta bandázol Mark-ékkal? 

- Nem mondanám- válaszoltam. Hirtelen megbillentem, így meg kellett állnom egy pillanatra. Zack is megállt, aztán, mikor sikerült megbizonyosodnunk arról, hogy nem fogok lezuhanni, mentünk tovább.- Egyszer csak jóba lettem velük.

- Klassz srácok- hátrapislogott. Ellenálltam a kísértésnek, hogy én is hátranézzek, ugyanis az a halálomat jelentette volna. 

- Igen.

Mikor elérkezett a "leszállópálya", iszonyatosan megkönnyebbültem. Nem haltam meg. Hurrá.

Jó, ez így lehangolónak tűnhet, de akkor tényleg örültem. 

Óvatosan leguggoltam, és oldalra fordultam. Zack ösztönösen feltartotta a karját, én pedig abba kapaszkodva ugrottam le a korlátról. 

- Úristen- szakadt ki belőlem, mire Zack felnevetett.- Soha többet nem megyek fel oda még egyszer. 

- És te rossz vagy?

Meglepett a kérdése. Meglepődve pillantottam rá. Ő szélesen mosolyogva figyelt, és olyan hatást keltett, mint amit az izgi kamaszfilmekben szoktak a rossz fiúk. 

- Hogy érted?

- Hát, tudod. Itt sétálgatsz a korláton...

- Ja, nem. Ez egyszeri eset volt- nevettem el magam. Időközben elindultunk vissza. A többiek végig minket figyeltek, és szinte láttam Soph arcán a nemtetszést. 

Most is kellene egy pillanat. Bocsi.

Igazából, miközben arra gondoltam, hogy "ómájgád,most egy rossz fiúval sétálgatok a hídon, és ez nem tetszik a többieknek" valamiféle borzongás futott végig rajtam. Nem nagyon ismertem olyan igazi rossz fiúkat, így az, hogy most Zack-et megismertem, több szempontból is klassz volt.

Eleinte. 

- És gyakran csinálsz ilyen manővereket?

- Nem mondhatni- a fülem mögé kotortam a hajam, és hálát adtam az égnek, amiért már nem volt olyan meleg, hogy a nyakamhoz tapassza a tincseim. Ámen. 

- Világos- játékosan oldalba bökött. Nevetve hagytam, és közben arra gondoltam, hogy "ácsi. Zack rossz fiú. Nem kéne úgy viselkednie?"- vagy valami hasonlóra. 

Most orron vágnám az akkori önmagam.

Még hogy Zack nem viselkedett úgy, mint egy rossz fiú? Hah.

Na, majd meglátjátok. 


My heart says yes but my mother says noWhere stories live. Discover now