Halihóóóó, Kis Olvasóim!☺
Na, megint egy díjjal jövök, és ómájgád. Hatalmas hálával tartozom Nektek, annyira imádlak titeket, hogy olvastok, szeretitek, szenvedtek a részek hiányától, és hú. Ez talán a legfájintosabb dolog az egéész világon. (Figyelitek, milyen szavakat használok? Oké, kiégtem.)
Tehát (dobpergést kérek) a My heart says yes, but my mother says no című blogom megkapta a második díjáát.
Ááááá, királyak vagytok.
Köszönöm a díjat @KiRa_DoNow- nak! (És nem tudom, hogyan kell megjelölni embert, de hát. Ilyen ez az analfabéta lájf.) Istencsászránőő vagy:)
Szabályzat:
- Köszönd meg a díjat!
- Tedd ki a szabályzatot!
- Írj 10 dolgot magadról!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Jelölj meg 10 embert!
Az első kettő ugye megint pipa. Wow, megyek ám.
10 dolog magamról:
- Szeretem a Spongya Bob-ot.
- A kedvenc zeném jelenleg Daya- Hide Away című száma, aminek a szövege szerintem egy az egyben én vagyok.
- Két könyv is kiolvasásra vár (HÁLA AZ ÉGNEK).
- Imádtam szurkolni az EB-n a srácoknak (Nagy Ádám felesége vagyok, nyugi).
- Lassan nem ártana lemennem röpizni, kezdek eltunyulni (a nyári lazaságban lol).
- Még mindig szeretem a Nutellát.
- Emlékeztek, hogy az előző díjnál mondtam, hogy kéne napszemcsit vennem? Azóta az öcsém már összekarcolta (hell yeah)
- A születésnapomon (augusztus 27.) egy kisebb "megújulást" tervezek (tudjátok, amolyan "új év, új haj" stílusban- ha érdekel valakit, írjatok, és csináljuk meg együtt☺)
- Szeptembertől gimis leszek (MILYEN KIRÁLY MÁR)
- Nemrég ismertem meg jobban az új osztályom, és imádom őket (jóleszez).
Válasz a 10 kérdésre:
1. Olvasol most könyvet, ha igen, melyiket?
Jelenleg a Szerelem és Halál Óráját olvasgattam, de most egy kicsit pörgősebb után nézek, szóval a barátnőmtől elhoztam kettő könyvet, aztán hadd lássuk :D ( az Iron Queen egy sorozat harmadik része, az előzőeket már olvastam, A látó szerelme pedig teljesen újdonság)2. Könyvmolynak tartod magad?
Egyértelműen.3. Voltál már koncerten?
Igen, a tavaly halfőzőn WellHello és Children Of Distance koncin is csápoltam, idén pedig Kelemen Kabátban, Margaret Island (lav), valamint Halott Pénz koncertekre is megyek. Jujj.4. Ha lenne lehetőséged rá, melyik fesztiválra vennél bérletet?
VOLT, Balaton Sound, és a Sziget Fesztivál. (a jövőben egyébként tervezek ezekre elmenni, haha)5. Szereted a sorozatokat?
Teen Wolf FOREVÖR (Mrs Stiles, pls)6. Könyv vagy film?
Könyv.7. Először elolvasod a könyvet vagy megnézed a filmet?
Ha tehetem, először a könyv, de van olyan, hogy utána meg se nézem a filmet, mivel tudom, hogy végig fikáznám, mondván "a könyvben ez nem így volt".8. Hányadikos vagy?
9, most már.9. KFC vagy Meki?
KFC-be még nem is ettem, so Meki.10. Nézed az EB-t? Ha igen, kinek drukkolsz/drukkoltál?
Csak a magyarok!☺10 kérdésem:
1. Kedvenc film? Miért az?
2. Kedvenc színész?
3. Ha választhatnál a Nutella és a fagyi között, melyik nyerne?
4. Sportolsz valamit?
5. Fogod nézni az Olimpiát?☺
6. Pofoztál már fel fiút? Ha igen, miért?
7. Wattpad-en kívül írsz még mást? (pl. Word-ben, vagy ilyesmi)
8. Van szerencseszámod? (mondjuk a 69, lol)
9. Tervezel valami változtatást a külsődön, ha már nemsokára új év kezdődik?:)
10. Ezt a kérdést használd arra, amire szeretnéd.
Díjazottaim:
@AnniEOfficiaLL - Egy perc alatt
@quiteandnude - Frendzón
Guys, nekem ennyi jelöltem van.
Na, ennyi is lett volna ez a díj-cucc.
Ó, és ha valaki még szívesen benne lenne ebben az "új év, új haj" cuccban, az írjon. Merjünk bátrak lenni, csajszik!☺
Puszi Nektek, hamarosan újra jelentkezem.
Love xxx
BẠN ĐANG ĐỌC
My heart says yes but my mother says no
Teen FictionOlyan átlagos vagyok. Kajak, semmi különleges sincs bennem. Reggelente felkelek, megnézem magam a tükörben, hallatok egy ilyen 'bahhw' hangot, felöltözök, megint az a hang, de rúzsozás közben mindig elnevetem magam. Szóval abszolúte semmi. De milyen...