Díj, díj, díj, díj

1.6K 60 9
                                    

Sajna-bajna most nem résszel jöttem, hanem egy hatalmas "KÖSZÖNÖM"-mel, ugyanis a My heart says yes but my mother says no blogom megkaptam legelső díját!

Háááááá, ámen. 

Azon kívül, hogy komolyan nagyon szépen köszönöm ezt a kis apróságot, amivel feldobtátok a napomat, azért is borzasztó hálás vagyok, amiért szeretitek Beth történetét. Őszintén nem tudom, hogy mitől lett ennyire kedvelt, de azt hiszem, a tudatlan ember boldog. Vagy ilyesmi.

Szóval.

Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm a díjat @PannaSzlesi-nek, csúcs vagy, csajszi! 

Szabályok:

- Olvasd el annak a könyvét, akitől kaptad!

- Tedd ki a szabályzatot!

- Írj 10 dolgot magadról!

- Válaszolj 10 kérdésre!

- Jelölj meg 10 embert a díjra!

- Tegyél fel nekik tíz kérdést!

Így már mondom is, hogy az első tételt teljesítettem, és tetszik Panna könyve☺

Következő pipa. Jól haladok.

10 dolog rólam 

- 14 éves vagyok (kiütöm a wild-faktort)

- 8 éve röplabdázom

- Pszichológus szeretnék lenni, ha "nagy leszek" 

- Vagy, ha az nem jön össze, akkor író

- Imádok olvasni, és ez az imádat benne van a nagyon kategóriában

- Hatalmas képzelőerővel rendelkezem, ezért is lehetséges, hogy ebben a blogban szinte semmi sem velem történt meg (bár, ezt nyilván mindenki sejtette)

- A tablóképemen ronda vagyok (szokásos ballagós-dilemma)

- Tegnap vettem új napszemüveget (kezdek kifogyni a tényekből)

- Focirajongó vagyok (van szurkolós felsőm az EB-re)

- Szerintem nem undorító a fogszabályzó (mivel nekem már 2 éve van, bahh)

Válaszolj 10 kérdésre

1. Mennyit vesz el a szabadidődből a blogolás?
     Én erre inkább úgy gondolok, hogy a blogolás a szabadidőm:) De nem, hogyha mindent összevetünk, egy nap olyan 2-3 óra, de ez az adott naptól függ.

2. Kedvenc étel?
     Nutella és halászlé.

3. Van már ex legjobb barátod?
     Igen, van. 

4. Szerelmes vagy? Per pillanat?:D
     Sajnos nem:(

5. Nyár vagy tél?
     NYÁR, NYÁR, NYÁR, NYÁR.

6. Van háziállatod?
     Igen, két kutyusom, és az öcsém. (csak viccelek)

7. Mi a legfontosabb egy kapcsolatban?
     A bizalom, hogy meg tudjuk egymást nevettetni, és hogy őszinték legyünk a másikhoz. 

8. Jó tanuló vagy?
      Igen, hét éven keresztül kitűnő voltam, idén sajnos lesz pár négyesem:( [rohadt földrajz]

9. Van kedvenc könyved?
     Olyan kismillió. Mindegyik tetszett, amit eddig elolvastam (ez kajak nagyon-nagyon sok), de talán.. Oké, nem tudok választani. Szívzűrterápia strébereknek, Gyönyörű Sorscsapás, SzJG, Bexi-sorozat, Menő-riadó Kambodzsában, Across The Universe... iszonyatosan sok van, ez is csak a töredéke a töredékeknek, szóval na. 

10. Legviccesebb élmény?:D
       Jaj, hát. Iszonyatosan sok olyan élményem van, amin mindig sírtam a röhögéstől, de őszintén. Fogalmam sincs, hogy most melyiket említsem, de várjatok, gondolkodom. 
       Esetleg az az eset, amikor tegnap elmentünk az egyik legjobb barátnőm ballagására Grétával. (A lány, akinek a ballagására mentünk, amúgy Kriszti, szóval inkább így írom) Már megvoltak az ajándékok, meg minden, de valamit még szerettünk volna neki adni, így bementünk a DM-be, amit nem csak az über-jajmeghalok-nagyon helyes pénztáros fiú miatt szeretünk, hanem azért, mert lehet 200 forintért előhívatni képet, ott azonnal. Már kitapasztaltuk, hogy kell, szóval Bluetooth-on átküldtük a gépnek a kiválasztott képet, és izgatottan vártuk, milyen lesz a végeredmény. Hárman voltunk rajta, de Kriszti feje pont lemaradt, és csak a szeme csücskéből lehetett tudni, hogy amúgy ő is rajta van. Szóval bosszankodva átküldtünk még egy képet, ami ezúttal teljes méretben készen lett. Ugye a gép kidobja utána a blokkot, amit le kell szakítani. Én megfogtam a képeket, amíg Gréta odanyúlt, hogy leszaggassa a cetlit, ám az nem szakadt el, Gréta ott húzta-vonta, olyan förtelmesen berregett a gép, hogy majdnem megfulladtam a röhögéstől. Annyira cibálta a blokkot, hogy a végén az egész bolt ránk figyelt, és mikor végre sikerült leszakítania, nagyon siettünk, hogy mihamarabb kijussunk a boltból. Sírtam.

10 ember a díjra

Neeee, szerintem nem is olvasok annyi embert. Na, nézzük. 

@CiaraColdman - Hazudd, hogy szeretsz

@AnniEOfficiaLL - Egy perc alatt

Háát. Asszem, ennyi.

10 kérdés

1. Miért kezdtél el írni?

2. Valaki segít neked a részek megírásában?

3. Van kedvenc karaktered?

4. Volt már olyan jelenet az életedben, amit szívesen leírtál/ leírtál volna?

5. Mi a kedvenc filmed?

6. Kedvenc zene? Miért az?:)

7. Van baráááátod?

8. Kedvenc kaja?:3

9. Fav közszereplő?

10. Ezt a kérdést használd arra, amire szeretnéd.

Köszönöm a díjat, pusszantalak titeket.

Hamarosan tala... xxx

My heart says yes but my mother says noDonde viven las historias. Descúbrelo ahora