trideset

2.2K 173 13
                                    

A zene a véremben lüktetett.

Háth, ez így most irgalmatlan hülyén jött ki. Nekifutok újra.

A zene olyan hangos volt, hogy meglazította az ereim, és konkrétan éreztem, ahogy a ritmusra megrezdülnek. Tudom, hogy ti is éreztétek már így, nem kell kamuzni.

Zack a pultra hasalt (szinte), és próbálta túlüvölteni a zenét, hogy rendeljen nekünk valamit inni. Hé, hé, nyugi, nem alkoholt. Jó, egy keveset azért igen. Valami boros kólát, vagy mit süvöltött, de őszinte leszek, lószart se hallottam. 

Míg Zack a pultossal próbált kommunikálni, én ráérősen nézelődtem. Igazából ez itt valami kis tavaszi kikapcsolódás lenne, vagy valami hasonló, és ha nagyon meresztettem a szemeimet, még Nash-t és a barátnőjét, Julie-t, és Beccat meg Deryl-t is kiszúrtam. 

A zene őrült hangos volt, mindenki táncolt, ordított, énekelt, én pedig, a rövid tüdőgatyámban, és a feszülős fekete crop topomban haláli menőnek éreztem magam. Oké, nem néztem ki rosszul, de azért szerintem Zack vitte a pálmát. Bár, gondolom, ez már ilyen alap.

A Closer szólalt meg, tudjátok, a The Chainsmokers-es változat, és Zack pont akkor nyomott a kezembe egy poharat. Odahajoltam, hogy adjak neki egy puszit, ő viszont elfordította az arcát, és a derekamnál magához húzva megcsókolt. 

Én sietve megittam a kólás bort (khm..), és Zack-et kezdtem el húzni a táncparkett felé. A zene ritmusa magától mozgatta a csípőmet, mikor pedig Halsey elkezdett énekelni, Zack is megitta a piáját, és a kezem fogva jött utánam.

Megálltunk a tánctéren, Zack a fenekemre csúsztatta hatalmas tenyereit, és magához húzva pont akkor csókolt meg, amikor a zene a tetőfokára hágott. Átkaroltam a nyakát, és az állam felemelve elmosolyodtam. Zack gyengéden megharapta az alsó ajkam, mire kicsit elhúzódtam, ő viszont nem engedett el, ezért hangosan felnevettem, bár a zene így is elnyomta a hangom. 

Az arcomat fogta, én a nyakát, a derekamat markolta, én a pólója ujját, elhúzódott, én lábujjhegyre álltam, ő telepuszilta az arcom, én nevettem és végre megcsókoltam.

Éreztem az illatát, de akkor egybeolvadt a zenével. Bizsergett a bőröm, ahol hozzám ért, legszívesebben repülni tudtam volna, a gyomrom pedig lerendezte az Olimpiát így nagy lazán. Éreztem, ahogy az előrelógó puha hajszálai a homlokomat karistolják, az ujjaim pedig beleakadtak a szögletes állkapcsába. 

Jó, hát kicsit volt csak tökéletes.

Zack magához ölelt, én pedig a vállába nyomtam az orrom, mire ő belepuszilt a nyakamba. A gyomrom liftezett, ösztönösen táncoltam, a végén pedig már alig akartam hazamenni.

Jó, mondjuk nem haza mentünk, hanem Zack-hez. Nyugi, anyáék tudták. És háát, az ő ötletük is volt, mivel meglátogatták a egy ismerőseinket tőlünk olyan két órára, és mivel nem érnének haza valami korán, anyu jobbnak látta, ha biztonságos helyen alszom. 

Mondanom sem kell; nem ellenkeztem.

- Hölgyem- Zack maga előtt engedett be a kolesz szobájába, rávigyorogtam, ő pedig megpaskolta a fenekem.

- Hékás- nevettem fel, mire kinyújtotta rám a nyelvét, és becsukta az ajtót.- Merre van az a nagyszerű Dylan?

- A barátnőjéhez küldtem- von vállat Zack, és kilép a cipőjéből. A példáját követve a szoba végébe rúgtam a csukámat, és miközben leültem az ágyára, nekivertem a fejem a falnak.

- Basszus- felröhögtem, Zack pedig mellém kucorodott, és magához húzott.

- Vigyázz már a fejedre- egy puszit nyomott rá, és megölelt. Elmosolyodva felemeltem az állam, ő pedig lassan megcsókolt. Feljebb toltam magam, hogy még többet kaphassak belőle, mire mormogva benyúlt a pólóm alá, és a tenyerét csupasz hasamra fektette.

Az arcánál fogva közelebb húztam magamhoz, mire végigdöntött a hideg paplanon. Feljebb toltam magam, és újból teljes erőből lefejeltem valamit- az ágytámlát. Feljajdultam, mire Zack nevetve megrázta a fejét.

- Komolyan nagy kérés, ha azt kérem, ne törd össze magad?

- Ismersz- morogtam kuncogva, miközben a fejemen nyomtam a puklit. Zack puszit nyomott az arcomra, és a szemembe nézett. Huncut csillogás volt a tekintetében, mire elmosolyodtam.

- Ahogy mondod. Ismerlek.

Fölém hajolt, megcsókolt, és a hátam alá nyúlt.

Nem sokkal később a melltartómat a szoba másik végébe hajította.


My heart says yes but my mother says noWhere stories live. Discover now