Jul's POV
Suda aku letak bra tu di meja si kawan. Nasib baik hari ni hari Sabtu, tiada orang dalam bangunan sekolah kecuali pekerja dan pengetua.
Pelan-pelan aku eskep dari bilik guru tu....
Aku pun melepaskan nafas yang dari tadi aku tahan. Aku pun menampakkan diriku semula. Tadi aku dalam shadow form. Supaya orang tida nampak apa yang aku buat.
"Hehehehe..liciknya diri ini," suka betul aku puji diri sendiri ni tau.
Aku berjalan dengan style machoku ke blok Gadiór, menuju ke pintu keluar...
Tiba-tiba....ada tangan sentuh bahuku.
"OHKANGKUNGBELACAN-- EHHHH!" Lantas mulut ku ditutup. Tida sangka juga aku kuat melatah.
Aku pusing belakang. Tekejut juga aku sikit sebab si Nech rupanya yang di belakangku tu. Si Nech ni kawan si Idiey, shapeshifter paling pro jadi lalat setakat ni. Apa dia buat di sini? Kenapa tangannya masih menutup mulutku? Kenapa dia senyum-senyum ni? Kenapa senyumannya sinis ni?
KENAPA AKU BANYAK TANYA NI?!
"kau ikut aku, dan aku tida kasi tau pengetua apa yang kau buat tadi," si Nech membisik ditelingaku.
Gelinyaaa.
Aku kerutkan dahi. Berani pula dia cakap begitu sama aku? Fikir aku tida dapat lawan dia? Tingu laaa!
Aku pun goyangkan badan. Eh eh bukan bedangdut...PAP! aku ditampar. Te'stop jugalah plan aku mau eskep. Aku terkaku seketika.
"Beraninya kau buat aksi lucah," katanya dengan muka yang tiada feeling.
Ternganga bah mulutku.
Astaga, salah sangka si kawan.
Sebelum aku dapat cakap apa-apa, tiba-tiba dia bertukar menjadi harimau.
Gulp.
Terpaksa la aku ikut ni.
Nanti muka ku yang handsome ni dikasi calarnya.
Hmp.
♥
Hi. Nama kau ada la dalam bab ni NechFina♡♡♡♡ kau dan suamimu united di sini. (Konon) haha. Di atas tu gambar si 'JUL'. Bah kau yang sedang membaca, komen apa yang patut Haha. ♡ Thanks
YOU ARE READING
Magicka SMK Sandakan (Sabahan)
FantasiWARNING: Ini cerita Sabahan. So don't complain if my BM isn't that good. No one gives a damn ;) "Apa juga kau buat sama si Idiey?" tanya si Nech, shapeshifter yang paling pro. "Aku curi branya," Jawab si Jul iaitu Shadow merupakan prankster terk...