Chapter 2

3.7K 232 5
                                    


Za celý den se toho nic moc nestalo. Holky neustále štěbetaly o tom, jak doufají, že je ten 'jejich' pozve na ples, a mně nezbývalo nic jiného, než to poslouchat. Až do obědě..

Bylo to klasické poledne strávené v naší neoblíbené jídelně. Seděla jsem s Eliz a ostatníma holkama u stolu. Stejně jako to bylo včera. Tentokrát se ale holky bavili zcela o něčem jiným. Ano, šlo o kluky, ale nikoliv o ty z naší školy. ,,Holky už jste si poslechli tu novou písničku od Jack & Jack?" Řekla jedna z nich. ,,No jasně.. Gilinsky je v ní úplně sladkej!"  Zasmála se jiná. ,,Doufám, že přijedou i k nám, jinak se asi zblázním." Do konverzace jsem se tentokrát vložila já. ,,Gilinsky? Jo je fajn ale.. Johnson je lepší." Pokusila jsem se o úsměv. Všechny holky se na mě podívali. Trish, která se zrovna chystala sníst sousto oběda se zastavila s vidličkou před pusou, až jí z toho spadla těstovina a ona tam zůstala sedět s otevřenou pusou. ,,Němá pana promluvila.." Začervenala se Margo. Eliz se na mě s úsměvem podívala. ,,Tak ty jedeš po Joshnsonovi?" Zasmála se Eliz. ,,Jo jedu po Joshnsonovi!" Musela jsem se zasmát i já. Právě v tuhle chvíli do jídelny přišel Lukas se Sammem a jako obvykle se šli posadit k jejich oblíbeného stolu, v rohu jídelny. Hodili si tam věci a šli.. Oni šli směrem k nám. ,,Liz?" Zeptal se Samm. Eliz se otočila a Samm jí vlepil pusu na tvář. Potom spolu odešli kousek stranou. Margo s Trish se na sebe se zadržovaným smíchem podívaly. ,,Sann?" Řekl moje jméno Lukas. Otočila jsem se na něj. On kývl abych šla sem k němu.

,,Šla bys se mnou na ples?" Zeptal se mě. Nevěděla jsem co říct. Chtěla jsem.. Tak strašně moc! ,,Ano.." Vydechla jsem a na jeho tváři se objevil úsměv.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

,,Takže tebe pozval Miller?!" Vyhrkla v kavárně Trish. Seděla jsem tam totiž já, Eliz, Trish a Margo. ,,Tak tebe ostatní holky roztrhaj." Konstatovala Margo a napila se své horké čokolády. Nad tím jsem se uchechtla. ,,Taky si myslím."

,,A co Eliz? Pozval tě Samm?" Zeptala se Margo Eliz. Eliz přikývla. ,,Chvilku mu to trvalo než vůbec něco řekl, ale nakonec se k tomu tak nějak dostal." Zasmály jsme se všechny. ,,Tak to vypadá, že jsem jediná koho nikdo nepozval." Řekla Trish smutně. Dala jsem jí ruku na rameno. ,,Prosímtě.. Určitě tě někdo pozve. A jestli ne, tak ty pozvi jeho." Poradila jsem jí. Na to se usmála a přikývla. ,,Moment a tebe Margo někdo pozval?" Divila se Eliz. Né že by Margo byla nějaká špatná, ale hlavně se vůbec nepochlubila. ,,Pozval mě Josh." Usmála se. Málem jsem se udusila. Josh? To jako vážně? ,,Aha tak to je dobrý." Usmála jsem se. Nebyl to úplně upřímný úsměv, ale snažila jsem se dělat, že mi to nevadí.

Josh se totiž nějak rychle vzpamatoval z toho rozchodu a to mi přijde divný. Neměla jsem náladu o tom holkám říkat a vysvětlovat jim to. To by bylo samé "Tobě se furt líbí!" a takové kecy.





Dark as night |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat