V den odjezdu
,,Sann, musíme sebou hodit! Už tu je Eliz a spol!" Zařval ze zdola ode dveří Lukas. Popadla jsem svůj kufr a táhla ho po schodech dolů. Samozřejmě jsem ho táhla za sebou. Na co ho budu zvedat že? Na mě je to moc těžké. Sešla jsem schody. ,,Díky za pomoc.." Šeptla jsem si -jak se říká- pod vousy aby to neslyšel. Prošla jsem okolo Lukase ven na cestu. Tam už stálo naše auto a v dálce se blížilo i auto Lizziné mamky. Lizz? To jsem řekla poprvé.. ,,Zdravím.." Pozdravila ostatní moje mamka a všichni jsme se k ní přidali. ,,Myslím že je čas jet.." Usoudila Eleanor- Mamka Chrisseho a Eliz. A tak celá ta naše banda kývla a my si začali dávat věci do auta.
,,Ani mě nepozdravíš jo?" Přihnala se odněkud Eliz, která se zničehonic objevila vedle mě. Zasmála jsem se. ,,Promiň no.. Jsem si myslela, že nejedeš.." Šťouchla jsem do ní a obě jsme se zasmály. ,,Že nejedu? Tak teď si mě urazila.. Si myslíš, že bys jela beze mě? Že by ses mě jen tak zbavila? Tak to ne teda.." Dala si ruce v bok a zavrtěla hlavou. Ach bože.. Ona je příšerná herečka.. Jen jsem nad tím mávla rukou. ,,Tak jak to teda uděláme? Kdo s kým pojede?" Zeptala se nás moje mamka. Zapřemýšlela jsem. ,,Tak třeba já, Lukas a Eliz pojedeme s Eleanor v jednom autě a ty pojedeš s Chrisseem, Stacy a s tou prašivou kočkou.." Vysvětlila jsem sestavení našich 'týmů'. ,,Ta kočka má jméno!" Ozvala se z baráku Stacy načež jsem protočila očima a Eliz si podepřela hlavu. ,,Dobře.. Tak jo.." Souhlasila mamka. Mamka šla zamknout a všichni se nacpali do auta. Zůstala jsem tam stát s Lukasem. ,,Těšíš se?" Zeptal se a položil své ruce kolem mého krku. Zasmála jsem se. ,,Už jsem ti to říkala že jo.." Usmála jsem se na něj a čekala nějakou netradiční frázi od něj. Normální člověk by čekal, že řekne Ajo vlastně nebo Ježíííš nojo nebo spoustu dalších frází. ,,Já jen jestli sis to nerozmyslela.." Konstatoval celkem vážně. Vidíte.. Tady to je.. Já vám to říkala. Zamračila jsem se, přičemž jemu se to nelíbilo a proto mi hlavu přitiskl na jeho hruď. Rychle jsem se od něj odtáhla a začala se smát. A on se mnou. ,,Ty seš fakt.." Nenašla jsem vhodné slovo co by ho popisovalo. Zakroutila jsem nad ním hlavou a šla si sednout do auta vedle Eliz a Lukas z mé druhé strany. Sedla jsem si doprostřed. Vždycky musím být uprostřed. Nemám ráda, když jsem na kraji. Kvůli tomu by jsem vraždila. Eleanor nastartovala a vyjela z naší ulice hned za mámou která jela se svým autem jako první. ,,Nezahrajeme si nějakou hru?" Zeptala se Eliz. Přikývla jsem a Lukas dle mého rozhodnutí, také souhlasil. ,,Dobře.. Tak slovní fotbal.." Rozhodla.. jéé.. Super.. Ten zrovna nemám ráda. ,,Mami budeš hrát s náma?" Zeptala se a podívala se do zrcátka na mamku. ,,Ne dobrý.. Já se budu plně věnovat silnici před sebou." Usmála se a zadívala se zpět na cestu. Eliz pokrčila rameny a tak jsme začali hrát..
Ahoj všichni,
úplně úžasnej pocit, když už všechno máte vymyšlený jak to dopadne :DD :33 Moc fajno pocito..
ČTEŠ
Dark as night |book 2|
Teen FictionPokračování knihy Black as night ,,Tak řekni sakra něco!" ,,Miluju tě" Doufám, že se vám druhý díl bude líbit stejně jako ten první. 7.3.2016 14# Teen Fikce 11.3.2016 6# Teen Fikce 12.3. 2016 #4 Teen Fikce