,,Haloo! Země volá Sandru!" Probrala mě z přemýšlení Eliz. Překvapeně jsem se na ní podívala s pohledem 'co je?' ale místo odpovědi nadzvedla obočí a zakroutila nad tím hlavou. ,,Celou dobu se tady bavíme o šatech, o tom jak budem vypadat a jak se těšíme na ples a ty tu sedíš jako bambus a ty cestuješ do země nezemě." Zvedla se i s tácem a šla odnést oběd. Margo a Trish se na mě lehce podívaly ale hned zase sklopily oči. ,,Neříkej že se nic nestalo.. Tohle poznám." Pronesla Margo bez toho, aniž by se na mě podívala. Nahlas jsem se nadechla a po chvilce zase vydechla. ,,Ale ať už je to cokololiv," pokračovala Margo ,,netrap se tím a bav se. Vždyť do plesu, tak dlouho nezbývá.." Usmála se na mě od ucha k uchu. Lehce mě to povzbudilo, měla na mě dobrý vliv a byla hodně přesvědčivá. Dokázala lidi kolem sebe povzbudit. Často šířila pozitivní náladu a člověk jí málokdy viděl smutnou.
,,Asi máš pravdu." Souhlasila jsem a darovala ji nepatrný úsměv abych působila přesvědčivě. Vlastně nemám důvod se tím zabývat. I kdybych nad tím přemýšlela, co se změní? Já myslím že nic. Omyl.. Já to vím.
Mezitím se vrátila Eliz a šly jsme domů. ,,Holky mám nápad." Zastavila se Eliz na cestě a poupravila si čepici. Otočila jsem se za sebe abych Eliz viděla a to samé udělala i Margo a Trish. ,,Dneska přespávačka u mě." Navrhla a spokojeně se usmála. Hodila jsem pohled po Margo. ,,Jo to je dobrej nápad." Souhlasila Margo a zasmála se. ,,Třeba bychom pozvaly ještě nějaký kluky." Přidala se Trish a zavrtěla boky načež jsem se začala smát. Eliz přikývla. ,,Takže plán dneška je takovej, že pojedeme domů a já vás všechny vyzvednu okolo čtvrt na pět a pojedeme do centra pro šaty. Potom pojedeme k nám a pořádně si užijeme večer, berete?" Já, Margo i Trish jsme souhlasily a tak jsme se rozloučily a každá z nás šla domů.
Na přípravu jsem měla necelou hodinu, než přijede Eliz s holkama. Do své tašky jsem si balila potřebné věci na přespání u Eliz a tajně jsem doufala, že si nic nezapomenu, protože tak to bývá vždycky. Ale nebudu z toho dělat vědu, vždyť nejedu na dovolenou a jistě se bez toho na jeden večer obejdu.
Z vlasů jsem si udělala drdol a vzala si na sebe černé rifle a bílé tričko. ,,Ty někam jedééš?" Zeptal se hlas za mými zády. Rychle jsem se otočila protože jsem se hrozně lekla. ,,Panebože Stacy.. Musíš mě tak děsit?" Vydechla jsem. Stacy se zasmála a přešla ke mě blíž. ,,Zdrháš z domova?" Hádala a sedla si na postel vedle mé tašky s věcmi. ,,Co? Ne.. Eliz zase něco naplánovala.. Hele nechtěla by sis sem pozvat Chrisse na přespávačku? Celkem by se nám šiklo kdyby Chrisse nebyl doma." Uchechtla jsem se a zapnula zip od tašky. ,,Jo proč ne.. Jo a nezapomeň to oznámit mamce že nebudeš doma." Připomněla mi a zmizela mi z pokoje. Jasně.. Málem bych zapomněla. Popadla jsem tašku, mobil a peněženku a šla dolů do kuchyně.
Mamka zrovna dělala večeři. ,,Jo v pohodě.. Jen běž.." Řekla mamka dřív než jsem se stačila na cokoliv zeptat. Mamka si utřela ruce do zástěry a darovala mi jeden ze svých úsměvů.
Ahoj všichni,
poslední dobou mám hodně představ a nápadů pro tuhle story, ale nemám čas na to, abych psala. Achjo.. To je zákon schválnosti :D
ČTEŠ
Dark as night |book 2|
Teen FictionPokračování knihy Black as night ,,Tak řekni sakra něco!" ,,Miluju tě" Doufám, že se vám druhý díl bude líbit stejně jako ten první. 7.3.2016 14# Teen Fikce 11.3.2016 6# Teen Fikce 12.3. 2016 #4 Teen Fikce