Cestou domů jsem měla dobrou náladu. Pořád jsem přemýšlela nad tím jak mě Lukas pozval na ten ples. Lehce jsem se nad tím usmála. Už jsem se nemohla dočkat.
Nedávala jsem pozor a omylem do někoho narazila. ,, Promiňte, moc se omlouvám." Omluvila jsem se a pomohla dotyčnému sesbírat nějaké knížky. ,, To je v pořádku." Řekl a podíval se na mě. Svůj pohled jsem obrátila na něj. Teprve teď jsem věděla s kým mám tu čest. ,, Danny?" Nevěřícně jsem si ho prohlédla. Tomuhle se říká osud. ,, Ehm..Ahoj San." Začervenal se a podrbal se za krkem. Byl pořád tak roztomilej. ,,Dostal jsi Můj dárek?" Zeptala jsem se. Doufala jsem, že si tu mikinu alespoň nechal a nehodil ji do popelnice. ,, Ne?" Zamračil se a povytáhl jedno obočí výš. Řekl to stylem, jako kdyby mu to bylo jedno. Rozhodla jsem se tedy, že půjdu. ,, Aha..Tak ahoj." Nahodila jsem falešný úsměv a vydala se na odchod. Náhle mě ale chytil za ruku a přitáhl k sobě blíž. ,,Počkej.." prohlásil a Já byla nucena se na něj podívat. ,, jak se jinak máš?" Zeptal se. Vážně se zeptal na tohle? To je idiot! Jak se asi mohu mít? Bez jakékoliv odpovědi jsem mu trhla rukou, vyvlíkla se mu ze stisku Mé ruky a vydala se pryč od něj.
Co si myslel? Mám se fajn? Vůbec mi nevadí tvoje chování a jé sorry Já zapomněla že u tebe nemám šanci tak proč bych se s tebou měla vůbec bavit. Ne.. To je tak paranoidní. Co čekal že mu řeknu? Proč mi vůbec musel kazit den? Začalo to tak hezky a skončilo to takhle.
Přišla jsem domů a na záznamníku byla jedna zpráva. Zmáčkla jsem čudlík a jelikož ségra nebyla doma (spala u Chrisse) a mamka taky ne, ta byla na pohovoru, nemusela jsem se bát, že by to někdo slyšel.
Umm..Ahoj tady tvůj tanečník. Zítra si jdu vybírat sako tak jestli bys nechtěla jít se mnou. Až budeš doma, tak mi zavolej.
Okamžitě jsem vytočila jeho číslo a čekala až to zvedne.
"Tak tanečník jo?" Zasmála jsem se do telefonu. On se zasmál také.
"No jasný. Já jsem tvůj tanečník. Tak co? Pomůžeš mi?" Zeptal se znovu. Souhlasila jsem s tím. Bůh ví co by si ještě vybral na sebe. :D
"Super, tak Já tě zítra po škole vyzvednu jo?" Zeptal se znovu přičemž Já, jsem ZNOVU souhlasila.
Vůbec jsem netušila kdy se mamka vrátí a tak jsem si jednoduše vytáhla knížku, mobil a sluchátka, a začala si číst. Pustila jsem si k tomu písničku od Jack&Jack- Like that protože ty kluci jsou úžasný a Já miluju jejich písničky.
Pomalu se mi začali zavírat oči a Já po chvilce usnula.
Panebože..
Aggrr..
Za tuhle kapitolu se opravdu stydím. To je úplný fuj!! Za to se teda omlouvám.
~Ten Daniel mě štve ._.Pillgrim0605••
ČTEŠ
Dark as night |book 2|
Teen FictionPokračování knihy Black as night ,,Tak řekni sakra něco!" ,,Miluju tě" Doufám, že se vám druhý díl bude líbit stejně jako ten první. 7.3.2016 14# Teen Fikce 11.3.2016 6# Teen Fikce 12.3. 2016 #4 Teen Fikce