Mlčky jsem seděla u večeře, a vidličkou se přebírala mezi bramborama, které byly na talíři. Druhou rukou jsem měla podepřenou hlavu. Poslouchala jsem, jak všichni kolem mě o něčem debatují. Moje mamka o tom jak by potřebovala novou ledničku, Lukas zase něco tloukl do Chrisseho o nějaké počítačové hře, a Eliz skoro málem roztála nad tím, že sem přijedou Jack and Jack. ,,Copak zlato.." Vybrala mě, z přemýšlení a poslouchání Elizina mamka a dotkla se mého předloktí. Stůl utichl a všichni se podívali mým směrem. Né moc nápadně jsem zvedla oči od talíře abych zjistila v čem je problém. ,,Jestli ti to nechutná, nemusíš to jíst." Mile se na mě usmála a pohladila mě po zádech. ,,Jen mi není moc dobře." Zalhala jsem. Ona chápavě kývla. Ve skutečnosti mi vrtalo hlavou to, co se dělo s Lukasovou mámou. Zvedla jsem se od stolu a odnesla talíř. ,,Asi si půjdu na chvilku lehnout." Usoudila jsem a poklidně odešla z místnosti do mého pokoje, který sdílím společně s Eliz.
Zamkla jsem se a vyndala zpod polštáře malý deník Lukasovi mamky. Otevřela jsem ho a nadechla se. Položila jsem se na postel a začala číst úryvek z dalšího dne.
Dneska odpoledne jsem strávila s ním. Museli jsme se učit, a on mě poprosil jestli bych mu látku nevysvětlila. Chápeš? On mě poprosil!! Samozřejmě jsem souhlasila. Z nás dvou jsem byla ta chytřejší a on nechápal většinu látek a dokonce i předmětů. Byla jsem u něho asi do sedmi do večera a většinu jsme netrávili tím, že bychom se učili. Spíš jsme po sobě jentak pokukovali. To bylo tak romantické!! Vybavuji si, jak se na mě ty jeho tmavé oči dívaly, jako kdybych byla diamant. Co mě překvapilo víc bylo to, že mě doprovodil až domů a dokonce mě i políbil. Vážně to udělal! Je to pravda! Poslední dobou se mi vážně daří, tak čekám kdy se něco pokazí.
Ze čtení mě vyrušilo zaklepání na dveře. Rychle jsem hodila deník pod polštář. Byl to můj reflex, takže ani nevím, proč jsem to udělala. ,,Sann já vím, že tu jsi, tak sakra otevři." Eliz.. Ještě že tak. Rychle jsem otevřela dveře, zatáhla Eliz dovnitř a opět jsem za ní zamkla, aby nám sem nepřišla nějaká nevítaná návštěva. ,,Panebože co je?" Zeptala se Eliz která za mnou sotva vlála div nezakopla. Skočila jsem na postel a ona si sedla na její kraj. ,,Dal jí pusu!" Celá jsem se rozzářila a čekala na Elizinu reakci. ,,Lukas ti dal pusu?! Kdy?!" Vykulila na mě Eliz oči a na jejím obličeji se objevil velký úsměv od ucha k uchu. Zakroutila jsem hlavou. ,,Né mě! Né on! Mluvím o Lukasové mámě. Ten.. Umm jak jenom se jmenuje.. To je jedno.. Prostě ten o kterým tak píše, jak je do něj zamilovaná, tak jí políbil!" Vydechla jsem a neskryla radost. To, že jsem naprosto v pohodě a že mi není špatně, Eliz prokoukla už dávno, tak jsem ráda, že mě zdržela otázek typu "už je ti líp jo?" a tak. ,,Počkej jako ten ten.." Také si nemohla vzpomenout. ,,..jí políbil?!" Dokončila. Přikývla jsem celá rozladěná, jako kdyby se to stalo mě, a né Lukasové mamce. ,,Tak to je hustý.." Nakrčila nos a pokývala hlavou.
Ahoj všichni,
chci jenom říct, že budu přidávat kratší díly téhle story,
ale budu je sem za to dávat častěji :) :D
ČTEŠ
Dark as night |book 2|
Teen FictionPokračování knihy Black as night ,,Tak řekni sakra něco!" ,,Miluju tě" Doufám, že se vám druhý díl bude líbit stejně jako ten první. 7.3.2016 14# Teen Fikce 11.3.2016 6# Teen Fikce 12.3. 2016 #4 Teen Fikce