Chapter 21

2.6K 205 4
                                    

Dorazila jsem domů a hodila šaty na pohovku vedle sebe. Rozvalila jsem se po celé pohovce. Byla jsem unavená a to bylo teprve poledne. Čas oběda. Na to se ozvalo zakručení v mém žaludku. Potvrzení o tom, že je čas na jídlo. Z ledničky jsem si vyndala obyčejný zeleninový salát. Nesmím se totiž přecpat. Potom už nic neudělám a budu se tady jenom líně motat. Spíše koulet. Dala jsem si nohy na stůl a pustila se do zeleninového salátu.

,,Sandero doufám, že nemáš nohy na stole." Ozvalo se odněkud z jídelny. Vykulila jsem oči. Sakra jakto že je máma doma?! Ihned jsem je sundala a sedla si raději do tureckého sedu. Moje máma nenávidí když si někdo dává nohy na stolek. Říká, že je to neslušný a pěkně nechutný si pokládat fusekle na její stoleček.

,,Děkuju.." Zakřičela a já unuděně protočila očima. Jako kdyby to nebylo jedno..

Nacpala jsem do sebe několik posledních lžic zeleninového salátu a odnesla misku do kuchyně, kde jsem ji položila do dřezu. Ne.. Na mytí nádobí dneska já opravdu nemám čas. Musela jsem zavolat ještě Trish, jestli teda dneska s někým jde, protože pokud vím, tak má jít sama. Natáhla jsem se tedy pro mobil a vytočila její číslo.

,,Ahoj Trish.. Chtěla jsem se tě zeptat, jdeš teda dneska s někým na ten ples?" Usmála jsem se sama pro sebe a čekala na její odpověď. Hned jsem to na ni vybalila. Já vím.. Občas člověka prostě nepustím ke slovu.

,,Ahoj.. No popravdě jo.. Někdo mě pozval ale já jsem mu řekla že ne, že radši půjdu sama." Škodolibě se zasmála a já se musela zasmát také.

,,A kdo tě prosím tebe pozval, že děláš, jako kdyby to byl nějakej hňup?" A opět jsem se zasmála.

Následovalo ticho.. Chtěla jsem se zeptat, jestli je ještě tam ale právě v ten moment Trish spustila.

,,Nick Lindestover!" Vyjekla a já vybuchla smíchy.

Nickolas je totiž jeden z nejošklivějších, nejnechutnějších a zároveň jeden z nejtupějších studentů naší školy. Vzpomínám si, že mi Eliz vyprávěla jak byla na záchodech a přišel tam za ní Nickolas s tím, že co tam dělá a ona mu vysvětlila, že je na holčičích záchodech a že má vypadnout. Marně se jí potom snažil přesvědčit, že postavička dívky na dveřích od holčičích záchodů, je kluk. Vznikl z toho takový trapas, že to někdo napsal i do školních novin, a od té doby se mu všichni smějí.

,,To si děláš srandu, že jo?!" Zařvala jsem přes svůj smích. Zaslechla jsem, jak řekla tiché 'ne'. Snažila se zřejmě popadnout dech aby mohla něco říct.

,,Fuj tak to bych nechtěla.." Zklidnila jsem se a pomalu jsem se zase klidnila. Byla jsem ráda za to, že mě pozval Lukas, a né žádnej Nick ze stejného ročníku.


Rozloučila jsem se s Trish a sama pro sebe jsem se opět zasmála. Vždyť.. Panebože která holka by šla s Lindestoverem na ples?! No žádná! Maximálně nějaká šprtka z prvního ročníku naší školy, protože ty jsou vždycky nejtupější a každá holka z jedničky, chce prostě ty co jsou z vyššího ročníku. Logika? To asi ne..


Ahoj všichni.

Popravdě? Tenhle díl jsem hrozně prožívala. Dokonce jsem se i jak magor usmívala na obrazovku počítače. To psaní mi leze na mozek.. :DD

Dark as night |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat