Chapter 11

3.5K 218 13
                                    

Seděla jsem v kavárně a čekala na Daniela až přijde. Každou chvílí jsem koukala na hodinky. Měl zpoždění. Nejdřív 5 minut, potom 10 a nakonec čtvrt hodiny. Chtěla jsem se zvednout ze sedačky, na které jsem seděla a odejít, ale zrovna v té chvíli jsem ho zahlédla. Tmavá bunda, černé džíny.. Vešel do kavárny a okamžitě si mě všiml. Lehce se usmál, pověsil si bundu na věšák a šel ke mně. ,,Ahoj Sanny." Posadil se na proti mě. Nevím proč, ale hrála jsem že mám dobrou náladu. Asi to bylo tím že jsem nechtěla aby to řešil. ,, Díky, že jsi přišla." Jeho koutky se zvedly výš a on lehce přimhouřil oči. Tak vypadal jeho svůdný výraz.
,, No jo.." Poupravila jsem si vlasy. ,, Víš já s Ruby.. Poznali jsme se když-" Začal dlouhý proslov o jejich seznámení s Ruby. Zarazila jsem ho a to jenom z jednoho důvodu. A to z toho, že mě to upřímně nezajímá. Nezajímá mě jejich zatracené love story o tom jak do sebe narazily na ulici, jí spadla taška s nákupem a on jí ho pomohl posbírat. Nezapomenu zmínit,že se na sebe zamilovaně koukali a on jí při té příležitosti pozval na rande. To mi vážně vysvětlovat nemusí. ,,Mě je to jedno vysvětlovat nemusíš, já to chápu a nezajímá mě to." Usmála jsem se a pokoušela se skrýt to, že mi stále ještě vadí jeho chování.

 ,,Ruby není taková jako ty.." Pronesl a podíval se kolem sebe. Není jako já? Co? Kur*a když s ní chodí a miluje jí, tak má být ona pro něj na prvním místě ne?! Už jsem se neudržela. Můj pohárek se naplnil zlostí tak, že hold přetekl. Zrovna teď mi bylo Ruby líto. Ano je to tak.. Žít ve lži, že jí někdo miluje, a že ona je pro něj na prvním místě, to není nic příjemného. ,,Jsi hrozně bezcitnej!" Zvedla jsem se rychle od stolu. Kavárna utichla a já dostala veškerou pozornost všech lidí okolo mě. Nebylo slyšet jediné cinknutí příboru, hrníčku a nebo čehokoliv jiného. Bylo mi trochu trapně a tak jsem uvážila, že bude lepší, když si zase sednu. Daniel na mě zíral s otevřenou pusou. Potom ale zvážněl.. Zamračil se, ruku zaťal v pěst a bylo vidět, že í jeho pohárek se rozlil. ,,To říká ta, která mění kluky jako ponožky!" Řekl nahlas a celá kavárna se znovu podívala na nás. ,,Tos přehnal.." Šeptla jsem, oblékla se, na stůl položila peníze s menším dýškem, a bez jakéhokoliv slova jsem se vydala ven z kavárny.


Nadechla jsem se a vyšla na rušnou ulici. Zaslechla jsem ještě zvonek který narazil do dveří, které jsem za sebou zavřela. Copak já měním kluky jako ponožky? Dobře.. Josh byl jenom úlet. Nerozuměla jsem si s ním až tak moc dobře a tak bylo lepší náš vztah ukončit. Ale já sakra s Lukasem nic nemám!! Když už ani neví jak se věci mají, tak ať se do nich laskavě nese*e. Nikdo se ho o nic neprosil a tak mě hned nemusí urážet.

Tolik jsem se v něm zmýlila. Na začátku, když jsme se poznali takovej nebyl. Ale postupem času, se začal měnit. Byl dost 'náladový'.. No to není to správné slovo.. Každopádně mě teď může nechat být, protože já mám vlastní život a nepotřebuju aby on byl taková ta kotva, kterou sebou tahám po zbytek života. Ať si je s Ruby. Ať se vezmou, ať si udělaj deset dětí, ať se z něj stane popová hvězda.. Mě to je vážně fuk, ale mě do toho tahat nemusí.

Sedla jsem si do parku na lavičku a nasála trochu toho městského vzduchu. Možná někomu vadí městský vzduch, ale já jsem pravý opak člověka. Kdybych žila na vesnici, pravděpodobně bych nepřežila ani den. Tohle by mi prostě chybělo- zvykla jsem si na to. Auta, ruch, hluk, takové to dění v ulicích. A také na ty večery, kdy je celé město osvícené malinkými světýlky pouličních lamp, světly aut a světel v domech a domácnostech.

Vytáhla jsem si svojí oblíbenou knížku a začetla se do příběhu. Bylo fajn se vzdálit od reality a žít i když jen chvilku, život někoho jiného. Život někoho u koho víte, že dopadne dobře. Že na konci knížky se nestane nic špatného. Knížka s dobrým koncem.. Ale tohle taková knížka nebyla. Na jednu stranu nenávidím knížky s dobrým koncem. Přijde mi to totiž nereálné. Přece nemůže mít hrdinka takovou kliku ne? Ale na druhou stranu nenávidím ani ty špatné konce. To mi přijde jako taková pomsta karmy nebo něčeho jiného. Osudu, Boha, Satana, Ďábla.. Co já vím v co věříte.. Za mě tedy karma.. Preferuji tedy otevřené konce, nebo něco u čeho přesně nevíme jak to dopadlo. Samozřejmě je to jen můj názor a spousta lidí, ho má jiný ale tohle je moje teorie.


Přestala jsem přemýšlet o tom co se stalo v kavárně. Vlastně jsem se nad tím pousmála. Uráží holku, kterou kdysi miloval. Je srab.. Protože tohle kluci nedělaj. Tohle dělají jen srabi a ubožáci. A on je jeden z nich. Doufala jsem, že mi dá už konečně pokoj a jestli ne, tak klidně.. Já ho budu ignorovat a nebo mu vlepím takovou, že se třikrát otočí kolem své osy. Nechci aby mi podával jakékoliv vysvětlení co se týče Ruby. Stačilo by obyčejné "promiň". Ale nemusí se mi omlouvat, i když by asi měl. Jestli tu byl někdo, kdo potřeboval psychicky podpořit, tak jsem to byla já a jenom já. Potřebovala jsem aby mě podpořil Lukas, protože on jedinej mi dokázal dát takovou tu klučičí lásku a podporu, kterou chce většina holek.

Byl tu do několika minut. Netuším, jestli byl někde poblíž, a nebo jestli byl tak rychlej, ale byl tu. Seděl vedle mě a objímal mě. To jak se zachoval Daniel.. Chvílema mě to drtilo a chvílema mi to bylo jedno. Prostě jsem to nečekala od někoho, komu jsem věřila a koho jsem měla ráda. To jediné mě na tom trápilo.

Vrátila bych čas zpátky, abych k němu nemusela cítit to, co jsem ještě nedávno cítila. Jenže čas se vrátit nedá. A lidi se mění..

!!1023 slov!!

Bože.. Dokázala jsem to :DD

Jeden z nejdelších dílů.

Achjo.. Danny, Danny..

Co si o tom myslíte?

Btw. Tuhle písničku miluju :3

Pillgrim0605

Dark as night |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat