,,Mám mu něco říct?" Zeptal se mě Lukas. Seděli jsme u nás doma a já byla skučená vedle něho, s hlavou na jeho rameni. Nepatrně jsem zavrtěla hlavou. ,, Raději ne. Ono ho to přejde." Usmála jsem se a zavřela oči. ,,Nechci aby ses kvůli němu trápila." Dodal a přerušil ticho v mém pokoji. ,, Já se ne-" Chtěla jsem se bránit, ale on mě přerušil. ,,..Trápíš" Stál si na svém. Nemělo to cenu. On vždycky dostane to, co chce ať už je to cokoliv.
,,Sandro.." Zavolala mamka a ve chvíli byla v mém pokoji. Přihnala se jako neřízená střela a jen co si všimla, že máme návštěvu, vypadala jako kdyby se jí ulevilo a působila uvolněně. ,, Jee.." Vydala ze sebe zvuk podobný hlasu po héliu. ,, Lukasi.." Začala, ,,Zdržíš se na večeři?" Nabídla mu hned mamka. Lukas se na mě podíval s pohledem, jestli to nebude vadit a já se lehce usmála abych mu naznačila, že mi to vadit nebude. Pak tedy Lukas kývl a mamka zmizela z pokoje pryč.
,,Co takhle si někam vyjet hmm?" Řekl Lukas zničehonic a přesvědčivě se usmál. Dělalo mi radost, že se stará o mojí náladu. Dělal všechno pro to, abych byla šťastná a nebyla smutná. ,, Přece máme školu? Nemůžu se jentak vypařit pryč..A hlavně bude ples.." Napadalo mě spoustu důvodů proč nemůžu jet, i když bych ráda někam jela a na chvilku vypustila a oddechla si. ,,Klid, klid.." vzal moji tvář do dlaní a podíval se mi do očí, ,,..pojedeme ještě před plesem a s tvojí mamkou to vymyslím. Počkat..Mám super nápad." Zamyslel se a jeho oči se rozzářily. Jeho výraz mě zarazil natolik, že jsem nic neříkala a jen jsem na něj zírala s otevřenou pusou. Neříkám, že Lukas nemá dobrý plány, ale obvykle jsou takové, že se jich spousta lidí spíš bojí.
,,No dobře no, ale kam chceš jet?" Pokračovala jsem ve svých otázkách dál. Lukas se zasmál. ,,Uvidíš, dočkáš se." Mrkl na mě. ,, Věř, že se ti to bude líbit." Dodal ještě a usmál se.Seděli jsme u večeře nad špagetama a debatovali o všem možném. Teda spíš mamka s Lukasem. Já se Stacy jsme po sobě nenápadně pokukovaly. Každou chvílí jsem čekala až Lukas řekne svůj návrh na výlet. Zatím se jen mamka smála skoro každému slovu co Lukas řekl.
Ne že by jsem byla nedočkavá, ale už mi to jeho divadlo lezlo krkem. Natáhla jsem pod stolem svojí nohu a jemně Lukase kopla. Někdo ho přece popostrčit musel.A konečně se k tomu dostal. Kdo mohl čekat, že mě zatáhne na nějakou chatu v horách. Ale co mě?! I mojí mamku, Chrissee, Stacy, Eliz, Elizinu mamku a i naší vypelichanou kočku. To je naprosto normální. Ano..
Normální oproti tomu, že máma souhlasila! Jak jí sakra dokáže tak přesvědčit? To mě musí naučit.Najednou jsem se začala hrozně těšit. Bude to super. Nejen že nebudu muset do školy, ale taky pojedu na hory. Miluju sníh! To bude tak úžasný.
,,Tak co? Libí se ti můj nápad?" Zeptal se mě Lukas po večeři a spokojeně se usmál.
23:38.. Konečně dopsáno. Děkuju, že máte trpělivost na to až vydám další díl. :)
Pillgrim0605
ČTEŠ
Dark as night |book 2|
Teen FictionPokračování knihy Black as night ,,Tak řekni sakra něco!" ,,Miluju tě" Doufám, že se vám druhý díl bude líbit stejně jako ten první. 7.3.2016 14# Teen Fikce 11.3.2016 6# Teen Fikce 12.3. 2016 #4 Teen Fikce