(Alex) "Giselle, nedělej hloupou.." Ale zaváhal u toho jak to říkal. Hlas se mu trochu klepe a oči zrudly snad ještě více, než před chvilkou.
"Mě to nevadí.. Ale nech mě žít." Sotva jsem mrkla dotýkaly se jeho špičáky mé tepny. Celé mé tělo pulsovalo, byla jsem připravená na bolest. Ale on mě políbil. Jazykem projel po mé kůži a nakonec nasedl do auta. Nemohla jsem se pohnout. Stála jsem tam překvapená, smířená s bolestí, smířená s vášní.*
V autě jsme neřekly ani slovo. Nebylo co říct.
Otevřela jsem hlavní dveře a skoro vrazila do Isaaca když jsem vcházela.
(Isaac) "No podívejme, kdo se už vrátil," Ohlásil nadšeně a pokračoval dál ve svém směru. Ale pak se zbrkle zastavil a otočil se ke mě "nikdo dospělý není doma, takže plánujeme menší aktivitu. Sejdeme se za chvilku v obýváku, přijď taky."
Ani jsem neváhala nad tím, že by jsem nešla. Jen jsem si nahoře vysvlékla cardigan, protože tu bylo teplo a šla zase zpět dolů.
(Alex) "Ty tam jdeš?" Zeptal se mě Alex, který šel naproti mě. Vypadal poněkud zklamaně a překvapeně.
"Jasně, proč ne? To budu celou dobu trčet v pokoji?"
(Alex) "No já tam rozhodně nejdu. Je tam Shea a ta její parta. Jammie se asi zbláznila." Sice jsem Sheu neměla v oblibě. Ta byla opravdu ta poslední se kterou by jsem chtěla strávit volný den, ale proč nepoznat ty další lidi? Kdykoliv se můžu sebrat a odejít.
"Pojď se mnou. Prosím.. Přece nezůstaneš tak sám."
(Alex) "Já si přímo užívám svojí samotu Giselle. Pro mě je to dar z nebe, že mě nebude nikdo otravovat."
"To bylo od tebe zlé." Hrála jsem uraženou a nakonec vyšla.
(Alex) "Ty mě můžeš navštívit kdykoliv." Špitl. Usmála jsem se a sešla schody směrem do obýváku.Byla jsem pár kroků od toho, aby jsem vešla do té místnosti a ozývalo se z tama spoustu hlasů.
(Jay) "Jéé, Giselle je tady." Ohlásila Jammie a vstala z gauče. Bylo tu osm lidí, se mnou už devět. Poznala jsme jen Jay, Coltona, Isaaca Sheu a podle tváří pár lidí z lunaparku.
(Shea) "Ahoj Giselle, jsem ráda, že se zase vidíme," Řekla a nahodila falešný úsměv. "lidi tohle je Giselle a tohle je Robin," ukázala na vysokého, pohublého černovlasého hocha. Upřeně se na mě podíval a oči mu zčervenaly. Ten asi není zvyklý na člověka v jeho blízkosti. "tohle je Samuel," byl to blonďák. Typický nesvalený kluk, který by sbalil každou slepou barbie. "tohle Natali-moje sestřenka," a taky byla Shee hodně podobná, akorát vlasy jí končili nad rameny a byla navlečená do obrovské mikiny. "a poslední. Tohle je Miranda, ale je radši když se jí říká Clay." ta byla od ostatních úplně rozdílná. Všichni měli výrazné tvary, oblečení a chování. Ale Clay byla oblečena celá do bílé barvy a vlasy měla krátké červené.
(Isaac) "No, konec seznamování, jdeme hrát!"
"Co jdeme hrát?"
(Jay) "Nikdy jsem nedělal.. Taková blbost, kterou Isaac miluje hrát. Pojď, sedni si k nám na gauč." Tak jsem si teda přisedla k nim a jen se zaposlouchala do jejich rozhovorů. Tu hru jsem jednou hrála na Cirllanské škole, ale nebylo to zrovna to, co by jsem chtěla dělat po večerech.
(Shea) "Tak já bych mohla začít. Nikdy jsem neutekla z domu." Následně se ozývaly hlasy, kdo to udělal kdo ne a posílala se flaška s průhlednou tekutinou. Ach jo, že jsem neposlechla Alexe. Já se samozřejmě nenapila, ale spoustu lidi, no spíše upíru ano. Nakonec jsem se naklonila k Jay, aby jsem jí něco pošeptala;
"Upíři se mohou opít?"
(Jay) "Z obyčejného alkoholu ne. Upíři mají svoje pití ve kterém je pouze přidán oměj vlčí mor, což nám dělá to stejné, co alkohol vám lidem. Ale tobě to neublíží, ani ho tam neucítíš. Nebude na tebe působit." Pak jsem jen přikývla.
"Teď já, teď já," přihlásila se ke slovu Natali "nikdy jsem neochutnala abéčko." A já zdřevěněla. Nemohla jsem se ani hnout a ani se nadechnout. Pár lidí se na mě podívalo, ale já se koukala všude okolo jen ne na ně.
(Samuel) "Ona je abéčko! Ach, cítím to až sem." Nakonec povzdychl. Probodla jsem ho pohledem, ale on se jen usmál a mrkl na mě. Nakonec se napil jen Isaac a Robin. Nato, jak dlouho jsou upíři, což musí být spoustu desítek let se divím, že jí měli tak málo krát.
(Clay) "Nikdy jsem se nezamilovala do člověka. Pro tebe Giselle do upíra." A pak začala flaška kolovat od jednoho člověka k druhému. Nenápadně jsem po ní sáhla a napila se. Ale oměj jsem tam cítila. Pálilo mě v hrdle. Ale stejně jsem z toho cítila květinu. Nikdo si nevšiml toho, že jsem se napila a oddychla jsem si. Jay by mi položila milion otázek.Nakonec jsem se stejně opila. Pila jsem jenom jednou, takže na mě působily i dva srky. Nebyla jsem úplně omámená, jen jsem věděla, že je něco jinak. Jsem uvolněnější a podstatě je mi jedno, kdo mi co řekne.
"Já už na to kašlu, jdu do pokoje." Oznámila jsem Jay a vyhoupla se ze sedačky. Bylo to mnohem těžší, než jsem čekala. Chvilku jsem sice váhala, kam mám jít, ale konečně jsem šla po chodbě. Začínalo mi být blbě, tak jsem zamířila spíše ven, než nahoru po schodech. Otevřela jsem hlavní dveře a opřela se o stěnu a vdechovala studený vzduch, který mě jakžtakž probouzel.
(Shea) "Ale, ale. Tady je někomu špatně." Řekla povrchně Shea, která vešla stejnými dveřmi jako já. Vypadala jinak. Oči jí zrudly a podivně se usmívala. Nebyla už falešná, spíše to vypadalo, že mi šla pořádně vynadat.
"P-potřebuješ něco?" Zakoktala jsem.
(Shea) "Přišla jsem ti jen oznámit, že ty nemáš u Alexe ani šanci. Jsi obyčejná nicka, kterou spíše každý lituje. Myslíš, že by se s tebou vůbec Jay bavila, kdyby tě nevystavili nebezpečí?"
"Co to meleš o Alexovi? Jak u něco nemám šanci? Vždyť já se o něho ani nesnažím!" Všechny ty slova ze mě vypadly, i když jsem lhala.
(Shea) "Vidím jak se na něho díváš. Cítím tvoje city a emoce. Jsi opravdu tak hloupá, jak vypadáš-"
"Můžeš už zmlknout? Je mi špatně a ani se nedivím, že ti dal Alex kopačky, vždyť se chováš tak povrchně!" Ten alkohol se mnou ale dělal divy. Řekla jsem jí vše co jsem chtěla.
Ale ona se vyloženě pořádně naštvala. Chytla mě pod krkem a stoupla si přesně naproti mě. Pohledem se do mě vpíjela a trochu otevřela ústa, kde se na mě zablýskaly dva špičaté zuby. Na sucho jsem polkla a a přemýšlela, jak tohle vyřešit. Ale moje myšlenky se zajímalo o všechno, jen ne o tohle.
(Shea) "Byl skvělý nápad vnuknout tu hru Isaacovi do hlavy. Mám tě přesně tam, kde jsem chtěla. V takovém stavu, v jakým jsem přesně chtěla. Každému jen překážíš, nemáš budoucnost, rodina ti poumírala a já mám žízeň. Vzpomínáš si? Ještě jsem neochutnala abéčko. Děkuji za poskytnutou možnost..." Pak mi odkryla vlasy a s chutí se do mě zakousla.
ČTEŠ
Tell me /dokončeno
Vampire-nevím jestli jsem se koupala ve vaně plné vody nebo mých slz- Příběh o Giselle Yolow, která se nepříjemnou situací ocitne v sídle upírů. Někteří touží po její krvi a jiní po jejím těle.