26

764 46 2
                                    

"Jammie, kdy že je ten ples?" Vyhrkla jsem na ní a skočila jí na postel.
(Jay) "Dlouho jsem tě neviděla tak šťastnou, co se stalo? A to poznáš, bude tu mnohem větší zmatek."
"Já nevím, prostě se cítím mnohel lépe." Ale já moc dobře rušila, proč.
(Jay) "No předpokládám, že ty víš proč viď?" Drcla do mě prstem a zahihňala se. Několikrát jsem přikývla a pozorovala jí. Zvedla se a otevřela jsem svůj šatník. Několikrát ho prohrabala a pak po mě hodila černé tričko s polovičním rukávem.
"Jammie, proč to po mě házíš?" řekla jsem se smíchem.
(Jay) "Jdeme do klubu."
"Klubu?" Vyprskla jsem smíchy. Já v klubu nebo na párty? Plně mi stačila ta dávka, kdy tu byla Shea.
(Jay) "Áno! Máš konečně dobrou náladu, potřebuji to využít a dát si voraz."
"Ale já jít nemůžu, neumím ani tančit a prostě-"
(Jay) "Už ani slovo, obleč si to a jen my dvě mizíme ma celý zbytek dne."
"Jayyyyy..." Zakňučela jsem. Jen po mě švihla pohled.
(Jay) " Ty ses ještě nepřevlékla?"
"Dobrá tedy, ale v koutu duše tě nesnáším, aby jsi věděla." odpověděla jsem s úšklebkem a převlékla si trička.

Před odchodem jsem si ještě zalezla do pokoje, zvolila k tomu béžový cardigan a obyčejné tenisky.
Jakmile jsem vyšla, stál tam Alex.
(Alex) "Ty někam jdeš?" Ou.
"S Jay do klubu." Jen nadzvedl obočí a hlavu trochu neklonil na levou stranu.
(Alex) "Se divím, že zrovna ty jdeš takhle ven."
"Nechci tu trčet, jak poleno. Já nejsem ty, Alexi. Já mám ráda společnost a hlavně lidí, kteří mi za to stojí." Zdá se, že jsem ho trochu urazila.
(Alex) "Nebuď na mě drzá Giselle Yolow."  Přimouřila jsem oči a opřela se o stěnu, co byla za mnou. Alex přišel blíže a oběma rukama se opřel a zeď a upřeně se mi díval až do hlouby duše. Připadám si teď jak ve vězení.
"Ty nejsi můj rodič, může být na tebe drzá, jak jen budu sama chtít. A teď jdu pařit."
(Alex) "Co když nechci, aby jsi šla? Lidské kluby, je to stupidní."
"A co plánuješ dělat tady? Dívat se na měsíc nebo se jít projít do zahrady? Hlavně že tady tohle je vzrůšo."
(Alex) "Hmm..." Řekl zamyšleně a naklonil se ke mě blíže. Cítila jsem se, jako by jsem byla pod elektrickým proudem toho, kdo se mě dotkne, kopnu. Mírně jsem zrudla a tahle doba mi přišla přímo nekonečná. Byla jsem nedočkavá a chtěla jsem se dotknout jeho jemných rtů.
"Budu už muset jít, užij si to tady." Vykroutila jsem se z jeho sevření a zmizela z jeho dohledu.

Z pohledu;
Alexander Ray Reginald Villow
Jakmile se mi vymanila ze sevření, šla pryč. Ani se na mě neotočila, i když já pozoroval každý její krok. Ještě nikdy mě tolik nezaujal člověk. Vždy mi přišli jako lehce zranitelní, hloupý a bezohledné zvířata. Ve většině případu jsou takový i upíři, ale ona je jiná.
Když jsem uslyšel, jak s Jay odešly z domu, zamířil jsem do obývacího pokoje.
Rozvalil jsem se na sedačku a otevřel knihu.
(Isaac) "Nazdar brácha." Pozdravil vcházející a sedl si na sedačku.
"Nazdar." Dostal jsem ze sebe. Můj tón byl nepříjemný, ale nemám náladu se s nikým bavit. Rozhodně ne s tímhle zbrklým jedincem.
(Isaac)"Dost se ti libí Giselle, viď?" Žvihl jsem po něm pohled a nepříjemně si pro sebe zavrčel. Co je mu do toho?
"Isaacu, tohle není tvoje záležitost, strkej si nos do jiných věcí."
(Isaac) "Nebuď na mě nepříjemný, ale řekněme si to na rovinu, nejsi pro ní ten nejlepší."
"A ty snad jo?" Řekl jsem se smíchem.
(Isaac) "Ty nejsi někdo, kdo se do ní může zamilovat. Je to jen tvůj cíl, znám tě Alexi a to pořádně dlouhou dobu."
"Tvůj názor je mi těžce volný, hleď si svého."
(Isaac) "Nebudu si hledět svého, když vím, že jí takhle mateš. Ona se má provdat za Tylera nebo z těch dalších dvou, kteří dojedou. Ne za tebe."
"Ona si nikoho brát nechce. A ani nebude, nedovolím to."
(Isaac) "Jedině, jak tomu zabránit, je jí zabít, do toho se ti moc nechce co? Ale když cítím to její abéčko, uznejme, že je těžké se udržet."
"Není vůbec těžké se udržet, když jí nechceš ublížit, blbečku."
(Isaac) "Ale mezi tím, co ty tady říkáš, jak ti na ní záleží, nebo si to aspoň myslíš, ona si šla užít do klubu. Myslíš, že tam bude pít pitíčko brčkem?"

Z pohledu;
Giselle Yolow
Vešly jsme s Jammie do její oblíbenýho klubu a hned zamířily k volnému stolu, který byl podél stěny. Hraje tu hodně hlasitá hudba, je tu dusno a voní tu ovoce a alkohol.
"Ty se chceš opít, Jay?"
(Jay) "Jinak by jsem tady přece nebyla. Furt trčet doma mě nebaví."
"A jak to uděláš?" Sotva jsem to dořekla, donesly nám dva panáky. Jammie vyndala z kabelky malou flaštičku fialové vody a pár kapek si do toho nalila.
"Tekutý oměj vlčí mor." Špitla k tomu a panák kopla do sebe. Udělala jsem to samé, ale když jsme to chtěla zapít džusem, zapomněla jsem, že jsem si ho neobjednala.

Po chvilce už jsem se cítila trochu divně. Halava se mi motala a měla jsme rpoblém říct jednu celou větu.
(Jay) "Myslím, že je čas tančit!" Vydala ze sebe nadšeně a zvedla se ze sedačky. Zakroutila jsem hlavou, protože se mi do toho moc nechtělo, ale nenechám jí v tom samotnout. S těží jsem vstala a pak šla s Jay doprostřed taneční plochy. Začal hrát dupstep a světla problikávala ve všech možných barvách.  Pak se na mě nalepil nějký kluk. Zbrkle jsemse na něho podívala, ale byl poměrně hodně hezký. Nebo to dělal ten alkohol. Delší černé vlasy mu padaly do tmavých očí. Položil mi ruce na bok a usmál se.
"Moc hezky tančíš!" Zakřičel na mě před hlasitou hudbu.
"Děkuji! Jak se jmenuješ?"
"Jsem Samuel! Jak se jmenuješ ty, krásná dámo?"
"Já jsem Giselle!" Trochu se mi zamotala hlava a už jsem přestávala umět tančit.
(Samuel) "Nechceš jít ven? Je tady hodně dusno a spoustu lidí!" Moc jsem mu nerozuměla, ale přikývla jsem. Chytl mě za ruku a vedl přes dav lidí pryč. Vyšli jsme zadními dveřmy. Hned jsem se opřela o stěnu a zhluboka se nadechla studeného vzduchu. 
"Kolik ti je?" Dostala jsem ze sebe.
"Dvacet dva, ale to není podstatné, přišel jsem si sem užít." Došel mi dech, když se na mě přitiskl a políbil mě. Okamžitě jsem pochopila, že je něco špatně a odstrčila ho od sebe.
"Kurva já mám kluka!" Vykřikla jsem na něho. Ale až po vteřině jsem si uvědomila, co jsem ti vlastně řekla.

------
Nemohla jsem to už déle odtálet, tak je tu další díl. Mám dokonalou Tell me náladu, že bych to teď psala furt :D
Jak se vám zatím líbí vývoj? Protože mě moc:D
A MOOOCCC děkuji všem, co mi hezky komentovali minulou kapitolu a hlavně Šárce, já tu holku prostě žeru :D :')
Take by jsem ještě moc ocenila, kdyby jste se podívali na story (Star Galaxy) od SnowInTheAfrica. Píše svůj úplně první  příběh a jsem na sebe pyšná, neboť jsem jí dostala na wattpad.  :D (sice má napsanou zatím jenom jednu kapitolu, ale to se brzo změní:D)
Jinak budu vděčná za vote a komenty ^.^

Tell me  /dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat