PLÁN 1.část

4.4K 362 8
                                    

Nathan si svlékl šaty, nahrbil se a začal se měnit.  Během chvíle před skupinou stál obrovský, jako noc, černý vlk a stříhal ušima.
„Můžeme?" zeptal se ho Isaac a vlk přikývl svou mohutnou hlavou, přešel k jezírku s tělem, natáhl své dlouhé tělo a zakousl se dívce do ramene. Odfrkl si a začal ohrnovat pysky, aby všem ukázal, jak strašně nechutné to je. Poté se zapřel tlapami do země a s vynaložením velké síly dívku z vody a bahna vytáhl.
„Našel jsem tu utrženou nohu!" zavolal odněkud z lesa Noah. „Co s ní mám dělat?"
„Hlavně na ni nesahej, Noahu. Nejlepší asi bude, když se proměníš a odneseš ji spolu s Nathanem!" zaúkoloval ho Isaac a otočil se k Audrey. „Budeš za ním zahlazovat stopy?" Dívka přikývla.
Oliver sesbíral Nathanovo oblečení, udělal z nich balík, který si strčil pod ruku, aby nepřekážel, a chopil se dlouhé větve obsypané jehličím. Jakmile se dal Nathan s dívkou do pohybu, začal větví zahlazovat brázdu, kterou tělo vydřelo do země.
Když se proměnil Noah, Audrey napodobila Olivera, a když se kaštanově hnědý vlk, s končetinou v čelistech a vrtícím ocasem vydal za Nathanem, vypadal spíše jako spokojený pes, než jako přerostlý třísetikilový vlk. Audrey ho s úsměvem následovala.
K jejímu překvapení to netrvalo ani nijak dlouho a minuli ceduli s nápisem: SOUKROMÝ POZEMEK, VSTUP ZAKÁZÁN. Když kolem ní procházela, bezděky se zachvěla. Venku z teritoria, které patřilo její smečce a tak i jí, se cítila nechráněná a velice zranitelná. Noah však vypadal čím dál radostněji. Pohopkával pár metrů před ní, s nohou na konci zakončenou botaskou v tlamě a vrtícím ohonem vysoko zdviženým. I přes svou nejistotu se zasmála. Poté necelých několik metrů od ní zazněl Isaacův šeptající hlas: „Audrey, Olivere, vraťte se zpátky a počkejte tam na nás. Za pár minut tam budeme." Z ničeho nic stál vedle Audrey Isaacův nejbližší přítel a táhl ji zpět, odkud přišli.
„Pojď, děvče. Bude lepší, když teď zmizíme." Audrey chtěla něco namítnout, zeptat se, proč musí odejít, ale výraz v Oliverově tváři jí donutil svá slova spolknout a zapomenout na ně.

Nathanovi se zhoupl žaludek, a to už asi po dvacáté. Ta mrtvá holka páchla tak, jakoby v té bažině strávila nejméně dva roky a jen zázrakem se ještě nerozložila. Její krev ho pálila v krku, a jak se mu zuby dostávaly hlouběji a hlouběji do masa, tekutiny v jeho tlamě přibývalo. Měl nutkání tělo pustit, vyzvracet se a pak se znovu zakousnout, ale věděl, že kdyby to udělal, nepřemluvil by se k tomu, aby ji znovu vzal mezi zuby. Zastavil se a začal se zhluboka nadechovat mezerou, která vznikla mezi jeho tlamou a dívčiným ramenem. Opatrně se napřímil, aniž by povolil svůj stisk, a rozhlédl se kolem sebe po vhodném místě, na kterém by mohl tu otravnou a zapáchající mrtvolu nechat a vrátit se ke smečce. Za ním se ozvalo lehké zašustění větví a Nathan se prudce otočil. Najednou volné rameno dopadlo na zem a tělo se zachvělo. Díval se na hnědého vlka s nohou v tlamě, jak na něj ohrnuje pysky do komického šklebu, který měl být podle všeho úsměvem. Nathan na něj zavrčel. Nelíbilo se mu, jak se k němu potají přikradl a vystrašil ho. Noah začal zběsile vrtět ohonem. Jemu se to naopak líbilo moc. Ještě nikdy neviděl Nathana tak překvapeného. Černý vlk si odfrkl a raději to nechal být. Neměl v plánu se s Noahem prát, i když věděl, že by stejně vyhrál.
Noah se posadil na zadní, a aniž by pustil nohu dívky, která ležela za Nathanem, ukázal čumákem napravo od sebe. Nathan jeho pohled následoval, a jakmile uviděl mohutný, ze země vyvrácený strom, jehož kořeny se vypínaly do výše, souhlasně zamručel.
Ideální místo pro jejich malou mrtvolku.
S narůstající nechutí, která byla již na hranici snesitelnosti, se opět zakousl do dívčina těla a dotáhl ho pod kořeny. Noah se zbavil svého břemena jen pár metrů od něj. Poté na sebe oba vlci kývli. Byl čas, jít si zaběhat.

VLČÍ KREV I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat