2 dalis

7.1K 241 4
                                    

***********Alex pozicija************

Atsikėlus susitvarkiau ir nusileidau į apačia. Čia jau aišku laukė manęs Jacob ir tėvas ,kuris jau ruošėsi į darbą. Mama jau aišku darbe ,kaip visada ,o tėvas pamojo man ranka ir išėjo.
-Labas rytas mylimoji.-Pasisveikino Jacob ir pradžioj atsisukau į jį ir pažiūrėjau. Dieve ,kaip jis mane nervuoja su tokiais žodžiais .Kodėl jis nebūna vaikinas ,kuris pasako ką nors nešvankaus arba tiesiog labas rytas.
-Labas rytas.-Nusišypsojau ir priėjus pabučiavau.
-Kaip jautiesi?.-Paklausė jis ,kaip ir visada.
-Puikiai.-Įsipyliau sulčių ,bet jis atėmė iš manęs stiklinę ir išpylė sultys į kriauklę.
-Važiuojam pavalgyt kur nors. Aš noriu tave palepint.-Nusišypsojo jis. Kartais pagalvoju ,kad geriau tėvai nebūtų laimėje toje loterijoje ir aš būčiau paprasta mergina. Dabar turiu taikstytis su tuo ,kad negausiu pusryčiu tikriausiai apie valandą ,kol nuvažiuosim kur nori Jacob.
-Gerai.-Jis toliau stovėjo ir nejudėjo.
-Aš tu nepersirengsi?.-Paklausė jis ir pažiūrėjau į savo šviesius aptemtus džinsus ir juodą palaidinę ,kurią nusipirkau prieš kelias dienas.
-O kas blogai su šia apranga?.-Paklausiau kiek šyptelėdama ,o jis tik garsiai nusijuokė.
-Tu juokauji taip?.-Na taip toks jau mano gyvenimas. Pamiršau ,kad viešumoj dama ,kaip aš nesirodo su džinsais ir palaidinėm.
-Žinomą juokauju.-Nusišypsojau jam ir apsisukau atgal į kambarį. Jis aišku kaip visada su savo kostiuminėm juodom kelnėm ir baltais marškiniais. Tikriausiai niekada neitų į miestą apsirengęs su savo golfo klubo apranga. Taip jis žaidžia tenisą ir nemanai ,kad jis dėvi treningą iš vis. Grįžus į kambarį išsitraukiau suknelę ir jo dovanotus papuošalus. Kai pasipuošiau ir pasisukau šiek tiek plaukus išėjau paieškot kur Jacob ir radau jau lauke su telefonu rankose.
-Oh dabar daug geriau. Alex tu mane stebini kiekvieną kartą su savo pokštais.-Oh ,kad jis žinotų jog tai nebuvo pokštas ,bet negalėčiau jam niekada taip pasakyti. Tik nusišypsojau ir sėdau į jo mašiną. Kaip ir sakiau mano skrandis ryja skrandį ,kol jis klausinėjo ,kur norėčiau ir tikriausiai jau po miestą važinėjam apie valandą. Per muziką jis negirdi tačiau mano pilvas tiesiog reikalaują ko nors ,bet turiu kentėt. Alex nurimk tuoj gausiu maisto.
-Sugalvojau. Galbūt nuvažiuokime į tą kavine prie miesto pakraščio ,kur tai patinka?.-Paklausė jis apie kavinę ,kurioje susipažino mano tėvai. Ji aišku nėra labai geroj vietoj ,nes miesto krašte reiškia ,kad ten žmonės nepritampantis prie mūsų stiliaus. Kaip mama sako tai pavojingi žmonės ,kurie kelia mums grėsme ,nes mes jos sakymų kito sluoksnio.
-Bet tau net nepatinka.-Priminiau Jacob ,nes jis irgi minėjo ,kad žmonės keistai į jį žiūri ir jis baiminasi dėl savo gyvybės.
-Bet šiandien tavo diena rinktis kur važiuojam tai pamaniau norėsi.Nagi Alex nusišypsok greitai valgysi savo mėgstamus vaflius „La bele" kavinėj.-Mirktelėjo jis ir aš tik nuleidau galvą ,nes tai reiškia dar apie dvidešimt minučių kelionės. Mes net ne toj pusėj miesto ir dabar grįžt atgal. Kartais man atrodo ,kad jis daro tai specialiai lyg laikydamas mane ant kokios dietos.
-Žinai mano treneris sakė turėčiau numesti kelis kilogramus.-Staiga prabilo jis.
-Bet juk tai tik golfas.-Nusijuokiau atsisukus ir iš jo gavau žvilgsnį ,kuris reiškia jog jis įsižeidė.
-Alex tai ne tiesiog golfas. Tu matei ,kaip puikiai aš valdau kamuoliuką. Nejau tu norėtum ,kad žaisčiau kokį nors futbolą ir grįžčiau visada prakaituotas ir murzinas?.-Paklausė jis.
-Na kiti vyrai tuo sportuoja ir jų merginos nesiskundžia.-Pasakiau su viltim ,kad jis suprastu ,kad tikri vyrai ne golfą žaidžia su savo tėčiu ir seneliu.
-Tu kartais būni tokia juokingai miela.-Nusijuokė jis ir nieko daugiau nesakiau. Neverta daugiau sakyt ,nes jis vis vien mano ,kad aš kvaila ir nesuprasiu apie ką jis kalba. Nusisukau žiūrėt per langą ,kai važiavom rajoną ,kuriame gyveno mano tėvai iki laimėjimo. Tikriausiai čia gyvenčiau irgi gerai ir nesiskųsčiau. Sustojus toliau prie kažkokio pastato ,nes prie kavinės nėra aikštelės. Jis greit apėjo ir atidarė man dureles. Dieve neprisimenu ,kada jas pati atsidariau tikriausiai jau net nemokėčiau.
-Aš sumokėsiu už vietą palauk manęs.-Paliepė jis ,kai stovėjau šalia mašinos ,o jis ėjo sumokėt prie mažos budelės. Atsibodus laukt pradėjau eit viena ir aišku žmonės atkreipė dėmesį į mane ir mano aprangą ,nes akivaizdžiai nepritapau šiai vietai.
-Alex juk sakiau palaukt čia gali būti pavojinga.-Prie manęs atsirado Jacob apkabindamas per liemenį. Nieko nesakiau ,kai jis atidarė duris ir įėjom ir mažą kavinukę. Žmonės atsisuko suskambėjus varpeliui ir nužvelgė mus ,kai aišku Jacob kuo daugiau pasirodė. Atsisėdau kampe ir užsisakiau kavos ,kai tuo tarpu Jacob kažkokių sulčių pagal savo užsakymą.
Aš nesuprantu nejau golfo žaidėjams reikia mest svorį? Ar tai normalu iš vis? Kam jį mes tai jie nieko ten nedaro? Jis juk Jacob ,Alex jis visko prisigalvoja tiesiog atsipalaiduok ir lauk savo maisto. Stebėjau ,kaip merginos juokiasi ir žaidžia su savo vaikinais prie staliuko toliau. Jacob skaitė laikraštį ,kaip koks senukas ir aš nuleidus akis maišiau kavą.
-Tiesiog nuostabu ši vieta ,nes naujo laikraščio neturi.-Pasiskundė jis ir atsistojęs nuėjo prie padavėjo.
-Atsiprašau ar turi šios dienos laikraštį?.-Paklausė jis ir vaikinas atsisukęs pažiūrėjo pirmiau pastebėdamas išpuikusio vaikinuko įvaizdį. Aš aišku nusisukau ,nes nenoriu būt eksponatas ,kaip Jacob.
-Ne neturim teks skaityt pasenusias žinias pone.-Jo balse akivaizdžiai girdėjosi pasityčiojimo gaidelė ir aš jau norėčiau namo. Sėdėjau ,kol atnešė mano vaflius ir padavėja iš kart man nusišypsojo.
-Oh Alex mūsų mėgstamiausia lankytoja ar vėl viena?.-Paklausė Irina. Taip aš čia kuo dažniau lankausi viena ir sėdėdama kampe skaitau žurnalus prie kavos puodelio. Ji jau mane žino ,nes visada palieku jai dosnius arbatpinigius.
-Ne šį kartą su savo sužadėtiniu.-Nusišypsojau.
-Na vis vien malonu tave matyti ,kaip visada. Tikiuosi pasiliksit ilgiau skanaus.-Mirktelėjo ji. Man ji visai patinka nepaisant visų jos tatuiruočių ir to ,kad išspiria klientus kurie negali susimokėti. Raštai ant kūno jai visai tinka prie raudonų plaukų ir šeip ji miela mergina. Mokinasi mokykloje ir dirba čia nepilną pamainą ,kad susimokėtų su tėvais nuomą. Mažai žinau apie ją tačiau ji atrodo sąžiningas žmogus ir man patinka ,kai ji dirba.
-Mieloji ar tu valgysi tai?.-Paklausė Jacob išsklaidęs mano mintis. Pažiūrėjau ,kad jis rodo į mano lėkštę su keturiais vafliais ir daug džemo su braškių griežinėliais.
-Žinomą ,o kažkas negerai?.-Paklausiau ,kai jis papurtė galvą nusijuokdamas.
-Kvailute tu mano juk ,net nežinai ,kaip juos gamina.-Na va ir vėl prasideda. Ji prisižiūri įvairių filmų ,kur nešvarios virtuvės ir mano ,kad čia taip pat. Nieko nesakiau ,kai specialiai erzindama atgnybiau vaflio ir įsidėjau į burną. Tikėjausi ,kaip visada tokios pačios reakcijos ir gavau ,po tai yra nieko. Jam niekada nerūpi jai prieštarauju prieš jį jis mano ,kad aš teisi jei taip sakau. Dieve ,kaip man įgriso tai jog aš visada kvailelė jo manymų.
Jis numoja ranka į bet ką ,kai aš darau neteisingai. Aš noriu išerzint jį ir ,kaip kiti vyrai ,kad jis sušauktų ant manęs ar bent grubiau suimtų ,tačiau nesulaukiu to iš jo. Ką jau kalbėt apie kažką daugiau juk jis net šunų bijo ,o įdomu visi vyrai tokie?
Sėdėjau kavinėj ir valgiau kuo ilgiau ,nes man patinka čia ,kai žmonės priprato mus matyt. Jacob išvažiavo nusipirkt laikraščio ,nes čia aplinkui parduotuvių jis nežino ir likau viena. Susimokėjau ir išėjau į lauką. Jau tikriausiai apie kokias penkias valandas ,nes sėdėjau tikrai ilgai ,o iš namų išvažiavom puse dviejų. Stovėjau ant šaligatvio toliau nuo kavinės ir laukiau ,kada grįš Jacob ,kai pamačiau toliau prie mašinos kažką kuičiantis. Kelias minutes stovėjau ir tiesiog mirksėjau ,kai pamačiau ,kad vaikinas atsidarė dureles ir apsidairė ,bet jo akys pagavo mane ,kad aš žiūriu. Greit nusisukau ir maldavau ,kad Jacob atvažiuotų greičiau.
-Čia ne vieta panelei ,kaip tu.-Išgirdau duslų vaikino balsą ir atsisukus pamačiau sportiško sudėjimo vaikiną. Prieblandoj matėsi jo mėlynos akys ir putlios lūpos. Jo plaukai netvarkingai suvelti ir pakelti į viršų ,o jų galiukų spalvą skiriasi nuo šaknų. Tikriausiai jis juos dažo ,nes šaknys rudos ,o galai šviesūs. Jis buvo su juodais marškinėliais ir aptemtomis kelnėmis ,kurios išryškino jo raumeningas kojas. Marškinėliai trumpomis rankovėmis ir matėsi jo įdegusios raumeningos rankos ,kurios tiesiog ,kaip iš kokio vyro žurnale ,kuris tikrai sportuoja.
-Ar taip ir nužiūrinėsi mane ar atsakysi ką čia veiki? Ar tu pasiklydai?.-Paklausė jis nutraukdamas mano nužiūrėjimą. Dieve negaliu patikėt ,kad tikrai jį nužiūrėjau ir jis tai matė. Pažiūrėjau į jo rankas ,kurios tikrai didelės ir pamačiau ,kad jos murzinos ,bet jose matau ir kažkokia vielyte. Pala ar jis vogė tą mašiną? Pažiūrėjau jam už nugaros ir tada jau supratau.
-Ar...pala tai ne tavo mašina taip? Ką tu darai ne prie savo mašinos?.-Paklausiau ,kaip kokia kvailė mikčiodama ir jis apsisukęs pažiūrėjo į raudoną mašiną ,kuria tikrai bandė pavogt. Vėl atsisuko į mane ir nusijuokė prieidamas arčiau ,kad jaučiau jo kvapą. Jis atsistojo taip ,kad užstojo man net šviesa savo ūgiu ,kai šiek tiek kilstelėjau galvą ,kad matyčiau jo veidą.
-O tu gudri.-Nusijuokė jis žiūrėdamas į mane ir atrodo mano širdis tiesiog iššoks iš krūtinės. Jis tęsdamas mūsų įnirtingą žvilgsnį pakėlė savo vieną murziną ranką ir krūptelėjau ,kai palietė prie krūtinės kabojusį Jacob dovanotą pakabuti su kristalais iš „Tiffani". Jo viena ranka atsirado ant mano liemens ir vos prilietus tiesiog sukėlė uraganą mano viduje. Kas man darosi?
-Tai aš pasiskolinsiu.-Nusišypsojo jis ir pirštais perbraukdamas per mano odą staigiai suėmė jį ir trūktelėjo. Mano pakabutis ,kuris tikriausiai vertės tokios ,kaip mūsų mašina jau kabojo nutrauktas jo rankose ir stovėjau kiek išsigandus. Ar jis jį pavogs? Ką turėčiau daryt? Rėkt?
-Jis...j..jis mano.-Sušnabždėjau ,kai jo šypsena padidėjo ,bet jis neragavo į mano pastabą ir įsikišo pakabutį į kišenę.
-Reikia dalintis mažute.-Mirktelėjo jis ir išgirdau kitą balsą už nugaros.
-Alex?.- Lėtai atsisukau dar šoko būsenoj ir jaučiau nepažįstamojo ranką perbraukiant mano liemeniu ,o tada dingstant. Jacob priėjo arčiau ir pažiūrėjo suraukęs antakius.
-Kas jis toks Alex? Ar jis tave nuskriaudė?.-Paklausė jis.
-Ne man viskas gerai jis...-Atsisukau pasakyt tačiau paslaptingo vaikino jau nebebuvo ,kaip ir mašinos prie kurios jis buvo. Pala jis ir ją pavogė? Atsisukau atgal į Jacob ir jis staigiai mane atsikabino.
-Cukriuk mano daugiau taip nedaryk jis galėjo tave nuskriaust. Oh dieve tavo mėgstamiausias pakabutis. Jis jį paėmė. Turim kreiptis į policiją.-Jis nuvedė mane į mašiną ,kai man akyse vis dar buvo nepažįstamojo veidas. Jis mane pavadino mažute? Tikriausiai ne taip turėčiau apibūdint žmogus ,kuris mane apiplėšė dar net normaliai nesutemus. Jis tikrai subtilus vagis ,nes aš nesiskundžiu ,nes neturiu dėl ko. Pripažinsiu kaklą iš nugaros skaudą ,kaip jis jį nuplėšė ,kaip ir liemenio vieną šoną ,kur jo ranka mane suspaudė ,bet tai keistai man patiko. Kas tas vagis?


Sorry jei randat klaidų ,netaisiau tiesiog perkopijavau iš fb puslapio ,kuriame ją keliu ;)

*NiallGirl*




Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now