108 dalis

3K 169 13
                                    

Jis man nieko neatsakė ,todėl priėjus atsitūpiau prieš jį ant grindų padėdama delnus ant jo kelių

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jis man nieko neatsakė ,todėl priėjus atsitūpiau prieš jį ant grindų padėdama delnus ant jo kelių.

-Ni prašau pažiūrėk į mane.-Paprašiau kuo švelniau ir jam to nepadarius ištiesiau delną pirštais priliesdama jo žandikaulio liniją. Kilstelėjau jo veidą ,kad pagaliau pamatyčiau jo akis ir atrodo mano širdis plyšo pusiau ,kai pamačiau jose ašaras.

-Ni aš labai atsiprašau.-Jaučiau ,kaip pačiai susikaupia ašaras ir apsiverksiu. Jis greit nusivalė ašaras ,kurios nespėjo nubėgt jo skruostais ir gyliai įkvėpė žiūrėdamas tiesiai man į akis.

-Tu juk žinai ką jis man reiškė.-Jis pagaliau prabilo ,kai lėtai glosčiau jo koją. Niall labai retai būna toks pažeidžiamas ,tačiau kai tai nutinka atrodo ,kad visas mano pasaulis tuo pačiu pradeda griūti. Nenoriu ,kad jis toks būtų.

-Žinau mažuti ir labai atsiprašau. Juk žinai mane ,kad pasakau bet ką kas ant liežuvio galo ,kai esu pikta arba pavydi. Juk žinai ,kad nemėgstu paslapčių ,bet tikrai nenorėjau tavęs įskaudint. Juk žinai ,kad ir aš mylėjau Bosą ,nes jis buvo nuostabiausias gyvūnas su kuriuo tekdavo dalintis sofą.- Nuo prisiminimo Niall lūpų kampučiai šiek tiek pakilo ,tačiau ašaros grįžo ,kaip manosios nusirito skruostais.

-Juk žinai ,kad tave myliu ir niekada negalėčiau pasakyt kažko tyčia kas tave įskaudintų. Mes ištversim tai kartu , žinau kaip tau skaudu. Dieve Ni aš tikrai nenorėjau pasakyt to ką pasakiau. Mums nereikia pamiršt Boso ,nes jis visada bus su mumis.-Delnu priliečiau jo skruostą ir po mano žodžių jis tiesiog palūžo patraukdamas mane už rankos sau ant kelių ,bei stipriai apsikabindamas. Kuo stipriau jį apsikabinau leisdama išsiverkt ,nes žinau kad šis šuo jam buvo daugiau nei paprastas augintinis.

-Aš taip jo pasiilgau.-Sušnabždėjo pusiau sukūkčiodamas ir stipriau apsikabinau prisiglausdama jį sau prie krūtinės.

-Žinau Ni žinau.-Abudu verkėm apsikabinę ir nesvarbu ,kad mūsų visi laukia ,tačiau žinau ,kad Niall reikia. Jis bandė visą laiką rodyt ,kad susitaikė su tuo ,tačiau visą laiką mačiau jog tai ne tiesa.

Nežinau kiek laiko taip sėdėjom ,tačiau nenustojau glostyt delnu jo nugaros ,kol jo kvėpavimas visiškai nurimo. Nenorėjau jo paleist ,nes bijau ,kad jis ir vėl palūš ir nebebus tas didelis piktas FBI agentas ,kurio visi bijo.

-Ar nori ,kad liepčiau jiems išeit?-Sušnabždėjau ir lėtai atsitraukiau. Pagaliau jo akys nebebuvo raudonos ir jo veidas buvo ramesnis.

-Ne nenoriu ,kad viskas nueitų per niek.-Šyptelėjau lėtai apsilenkdamas ir sujungdamas mūsų lūpas lėtam ,bei švelniam bučiniui. Tai buvo meilės ir švelnumo bučinys ,kuris truko tik kelias sekundes.

-Tau nereikėjo iš vis nieko planuot Ni juk man gerai taip ,kaip yra.-Perbraukiau pirštais per jo šviesius plaukus.

-Bet aš noriu ,kad tu ir vėl jį turėtum ir visi žinotų jog tu mano.-Suraukiau antakius žiūrėdama į jį ,kol vieną ranką atlaisvinęs nuo mano liemens įkišo į kišenę ir ištraukė raudoną juvelyro dėžutę. Nieko nelaukęs atvėrė ją ir ištraukė mažą žieduką panašų ,kaip pirmą kartą dovanojo.

Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now