85 dalis

3.1K 117 4
                                    

Kramčiau burnoj kažkokį saldainį ,kurių nusipirkau degalinėj ir laukiau Rebekos.
-Atleisk vėluoju.- Krūptelėjau ,kai ji greit įsėdo į mašiną.
-Maniau nepasirodysi.-Užvedžiau mašiną ir išsukau iš degalinės aikštelės.
-Aha truputį miesto transportas lėtokas.-Nusijuokė ji ,kai surinkau popieriukus ,kurie buvo man ant kojų ir sukišau į skydelį.
-Kažkas saldumynus ,kaip matau mėgsta.- Nusijuokė ji.
-Nežinau ,kodėl bet kažko saldaus užsimaniau. Nori?.-Pasiūliau jai ,tačiau ji atsisakė.
-Taigi einam prie reikalo. Pasikalbėjau su tuo draugu ,kur žadėjau ir pasirodo tai blogoji vaisto versija. Alex turi gelbėt tą moterį ,kol nevėlu ,bet ar nutuoki ,kaip? Turi planą ?-Paklausė ,kai aš tuo tarpu nieko neturėjau.
-Tik nesakyk ,kad ne.-Ji nusijuokė ,nes aš tylėjau.
-Umm žodžiu aš ką nors sugalvosiu ,nes dabar iš vis smegenys nedirba. Supranti manim Niall nepatikės jei tiesiog jam pasakysiu tokią nesąmonę. Turiu gaut daugiau įrodymų ir neužteks tiesiog buteliuko su etikete. Aš..tiesiog na žinai ji..ugh nežinau.-Niekaip neišėjo suregzt sakinio ,nes net nežinojau ką sakyt.
-Kas?.-Ji žiūrėjo į mane ,kai į beprotę ,kai pasukau tais pačiais keliukais ,kaip Niall.
-Galbūt jei Maura prisimintu mane arba Niall...- Nutilau ,nes nežinau kiek ji jau gavus tų nuodų.
-Alex juk supranti jog gali būt ,kad jos smegenys visiškai pažeistos ir tai buvo paskutinis jos prisiminimas prie tavęs ,kai jie ją vėl apsvaigino.-Aiškino Rebeka.
-Žinau ,bet tiesiog aš turiu vilčių. Tu net nenumanai kaip skaudu žinot ,kad ji Niall mama ir aš nieko negaliu padaryt. Aš privalau kabintis už šiaudo ,kol jis nesudegė suprask mane.- Ji kelias minutes tylėjo ,kai išsitraukė telefoną.
-Ką darai?.-Sekundei pažiūrėjau į ją.
-Tiesiog įrašysim jūsų abiejų pokalbį. Jei privertei ją prisimint vieną kartą tai gali ir vėl.-Ji teisi aš turiu pabandyt.
-Gerai tiesiog įdėk jį man į kišenę.-Sustojau prie didelio pastato ,kurį apšvietė saulė.
Išlipom ir pasukom link durų. Rebeka apžiūrėjo aplinką eidama paskui mane ,kai priėjau prie moters ,kuri pažįsta Niall.
-Laba diena aš...-Nespėjau pasakyti ,kai ji mane nutraukė.
-Pacientų lankymo valandos dar neprasidėjo panele.-Ji pasitaisė savo akinius ir toliau kažką rašė bei skaitė.
-Suprantu ,bet tai labai svarbu aš dėl Mauros Horan.-Ji pakėlė akis į mane ir nusiėmus akinius pažiūrėjo.
-Taip?.-O kas toliau?
-Sveiki aš Rita jos sesuo. Mums labai reikia pamatyti Maurą supraskit už kelių dienų jos vestuvės su Mauros sūnum ir ji tiesiog nori jai tai pasakyti.-Abi tylėdamos žiūrėjom į moterį ,kai ji atsiduso.
-Juk suprantat ,kad tai laiko švaistymas ,nes ji neprisimins.-Ji perspėjo.
-Prašau tiesiog noriu jaust jog ji tai žino ir būt rami.-Šyptelėjau ir ji atsidusus pasiėmė raktus.
-Gerai ,bet tik penkias minutes ,o jūs panele palaukit čia.-Ji parodė į Rebeka.
-Žinomą.-Ji atsisėdo ant kėdės prie sienos ,kai sekiau tą moterį.
-Ponaitis Horan pradėjo vis rečiau ją lankyt tai nesitikėjau čia jūsų.-Prabilo ji ,kai ėjom ilgu koridorium.
-Na jis daug dirba.-Ji linktelėjo ,kai priėjom baltas duris. Ji jas atrakino ir mane įleido dar kartą primindama ,kad turiu penkias minutes.
-Maura?.- Ištariau jos vardą ,kai pamačiau ją sėdinčia ant lovos ir skaitančia.
-Atleiskit ar aš jus pažįstu mieloji? Jūs neatrodot ,kaip seselė ar pacientė.-Ji šyptelėjo padėdama knygą.
-Aš Alex...buvau čia prieš kelias dienas nepamenat manęs?.-Paklausiau ir ji žiūrėjo į mane tuščiu žvilgsniu.
-Esu Niall sužadėtinė. Jūsų sūnaus.-Arčiau priėjau ir atsisėdau šalia jos ant lovos.
-Sūnaus? Aš turiu sūnų?.-Ohh ne.
-Taip Maura jūs turit patį nuostabiausia sūnų ,kurį aš be proto myliu.-Nusijuokiau ir ji su manim.
-Kodėl jūs čia Alex?.- Paklausė ji nukreipdama temą.
-Noriu ,kad jūsų prisimintumėt. Maura aš žinau ,kad jūs galit pasveikt.-Tyliau sušnabždėjau jai ,kai ji apsidairė ,o baimė jos akyse nedavė man ramybės.
-Ne ne tu turi išeit. Jie to nenori.-Ji pradėjo panikuot.
-Maura prašau nusiraminkit. Kas tie jie? Kodėl ?.-Skubėdama klausinėjau.
-Panele Alex aš jūsų nepažįstu prašau išeiti.-Ji pradėjo trint rankas vieną į kitą ir bijodama dairytis.
-Aš..-Ji mane nutraukė.
-Prašau išeiti.-Neklausiau jos ir priėjau arčiau ,kad matyčiau jos mėlynas akis ,kokias paveldėjo Niall.
-Aš žinau ,kad jūs galit prisimint. Buvau čia prieš kelias dienas ir mes su jūsų sūnum pasakojom apie mūsų sužadėtuves.-Bandžiau ją įtikint ,kai ji tuščiai į mane žiūrėjo.
-Jūs kažką maišot.-Toks vaizdas ,kad jos smegenys turi sieną nuo visko ,o informacija atsimuša į ją ,kaip žirniai.
-Jūsų sūnus jus visada lanko ir jūs dievinat gėles.-Kalbėjau gaudydama jos žvilgsnį su manuoju.
-Aš nežinau apie ką jūs ir...-Ją nutraukė suskambėjas mano telefonas ,o ne Rebekos ,kur diktofonas. Ištraukiau telefoną ir pasirodė Niall nuotrauka ,tačiau ilgai dvejojus neatsiliepiau ,o pakėlus akis mačiau Mauros žvilgsnį į nuotrauką.
Greit įjungiau vėl Niall nuotrauką ir ji lėtai paėmė iš manęs telefoną. Ji ilgai žiūrėjo į Ni foto ,kol pakėlė išsigandusias akis.
-Aš jį kažkur mačiau.-Mano akyse susikaupė džiaugsmo ašaros.
-Taip čia...-Ji mane nutraukė.
-Tai mano sūnus taip? Aš neesu išprotėjus.-Ji atsitraukė nuo manęs ir priėjus ištraukė iš knygos piešinius ,kuriuose visur buvo eskizai su Niall veidu. Perbraukiau pirštais per popierių ,kur ryškiai nupieštos Niall mėlynos akys.
-Jūs ji prisimenat? Kodėl jis to nematė?.-Ji trynė rankas nervingai ,kai varčiau piešinius ant mažiausių popierėlių.
-Aš matau jį kiekvienam sapne ir tai neleidžia jo ištrint iš atminties. Visi sakė ,kad tai tik vaizduotės vaisius ir suplėšydavo ,bet tu...tu Alex taip? Tu žinai ,kad aš neišprotėjus.-Nežinau ,kodėl ,bet ją apsikabinau ir girdėjau ,kaip koridorium kažkas ateina.
-Prisiekiu aš jus ištrauksiu iš čia ,bet dabar negaliu. Be Niall pagalbos nieko nebus.-Perspėjau ją ,kai ji pradėjo vėl panikuot.
-Aš nenoriu pamiršt tavo gero veido ,bet jie ir vėl taip padarys. Aš tai žinau Alex aš tai žinau jie jau ateina. Mano sūnus ... aš nenoriu vėl pamiršt. Savo mažylio Ni-Atrodo jie jau ilgokai jai neleidžia tų vaistų ,todėl jos protas grįžta.
-Viskas bus gerai.-Ji mane apsikabino ,tačiau greit atsitraukė ,kai durys atsivėrė ir pasirodė seselė.
-Jūsų lankymas baigėsi jei neišeisit turėsim bėdos.-Linktelėjau jai ir pažiūrėjau vėl į Maurą. Priėjus vėl ją apkabinau.
-Jūsų sūnus labai jus myli.-Sušnabždėjus tai atsitraukiau ir išėjau kartu su sesele.
Atėjus prie durų pamačiau ,kaip Rebeka skaito kažkokį žurnalą.
-Ačiū jums labai viso gero.-Nusišypsojau seselei ir su Rebeka išėjom pro duris.
-Ar pavyko?.-Sušnabždėjo ji ,kai ėjom link mašinos.
-Taip. Rebeka ji prisimena Niall.- Su plačia šypsena atsakiau ,kai išsitraukiau telefoną įlipus į mašiną.
-Turime grįžt jos.- Ji rimtai pasakė ,kai užkūriau variklį.
-Grįšime ,bet vėliau ,nes be Niall nieko negaliu.
-Ne Alex tu nesupranti.-Ji neatrodė tokia laiminga ,kaip aš.
-Kodėl? Ką tu žinai ,ko aš nežinau?.-Suraukiau antakius sustabdydama mašiną prie išvažiavimo pro vartus.
-Ji prisimena ,nes negavo paskutinės didžiausios dozės. Mačiau ,kaip pro tas pačias duris ,kaip ir tu išėjai jie nuvežė vežimėlį su šiais buteliukais ir patikėk jų tikrai buvo daugiau nei reikėtų. Girdėjau seselių juoką ,kad baigsis kankinimasis su kai kuriais pacientais.
-Ką nori tuo pasakyt?.-Žiūrėjau nesupratus.
-Gali būt ,kad tu paskutinė matei ją gyvą.-Jos žodžiais sukėlė kažkokią keistą reakciją mano širdyje ,kai stipriau suspaudžiau vairą ir stengiausi laikytis.
-Ne jie to negali.-Ašaros pačios pabiro.
-Turiu ją pasiimt.-Norėjau išlipt iš mašinos ,tačiau Rebeka man neleido.
-Kaip ir sakei be Niall tau nieko neleis.
-Tuomet jis bus čia.-Nusivaliau ašaras ,kai surinkau jo numerį.
- Alex?.-Jis atrodo įpykęs tikriausiai dėl to ,kad neatsiliepiau ,kai buvau su Maura.
-Ni.- Sukūkčiojau savęs nevaldydama.
-Alex kas nutiko? Alex negąsdink.-Dabar panikavo jis.
-Žinau ,kad tai ir vėl nuskambės ,kaip beprotės sapalionės ,tačiau aš pas tavo mama ir ji prisimena. Ni ji žino ,kad tu jos sūnus. Turi kuo greičiau čia atvažiuot ir sutrukdyt tai ką jie nori padaryt jai. Ni prašau nors kartą manim patikėk ir pasitikėk ką sakau. Ji turi kalnus piešinių su tavimi ir pati savo ausim girdėjau ,kaip ji pavadino tave mažuoju Ni. Prašau Ni.

Na štai įkėliau viską iš fb puslapio ,todėl Laukiu jūsų nuomonių toliau ;) Kaip manot kokia Niall reakcija į jos skambutį? Ir ar jis patikėt Alex žodžiais? O gal Mauros gyvybės nespės išgelbėti?

*NiallGirl*




Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now