91 dalis
Šią akimirką jaučiausi pati laimingiausia ,kai visur ant savo kūno jaučiau švelnias Niall rankas ,bei lūpas. Jis vėl trumpam atsitraukė ,kai kažkas šalia manęs ant lovos byrėjo. Atrodo lyg kažko daug ir švelnaus. Sakyčiau labai didelės snaigės ,tačiau jos nešaltos.
Prikandau lūpą ir išriečiau nugarą greitai kvėpuodama ,kai jo pirštai nusmaukė mano kelnes žemyn ir girdėjau ,kaip medžiaga tyliai nukrenta šalia lovos. Sunku buvo susikaupt ,kai rankomis braukiau jo kūno linijomis ir jaučiau kiekvieną jo raumenuką.
Sulaikiau kvėpavimą ,kai jis panaikino mano liemenėlę ir apatinius.
-Nepamiršk kvėpuot Alex.- Sušnabždėjo jis ir jo balse jaučiau ,kad jis tikrai šypsosi. Tikriausiai dabar atrodau ,kaip kvailė ,kuri irgi šypsosi tačiau šypsena dingo ,kai jis bučiniais keliavo mano šlaunimis aukštyn. Dabar jau širdis atrodo iššoks iš krūtinės ,kai jis papūtė šalto oro ten ,kur man jo labiausiai reikia šiuo metu.
-Niall aš nebegaliu.-Pripažinau sunkiai kvėpuodama ,kai jis sukikeno pakildamas ir dabar jaučiau jo kvėpavimą sau į veidą.
-Aš noriu tave pamatyt.-Ir žinomą pajaust ,kas čia švelnaus mane liečia be jo. Tikrai jaučiu kažką ant lovos ir su rankom bandau atpažint ,tačiau sunkiai gaunasi.
-Kantrybės mažute.-Keista turėti Niall tokį švelnų. Jis niekada nebuvo romantikos mėgėjas nuo pat pirmosios dienos ,tačiau čia kažkas naujo kas man patinka.
Delnais braukdama jo liemeniu žemyn švelniai ir lėtai nusmaukiau jo apatinius. Net neįsivaizduoja tikriausiai ,kaip nekantrauju pajaust jį visą. Jo delnas suspaudė mano krūtį ir tyli aimana paliko lūpas ,kai vėl išriečiau nugarą ,tačiau jis gražino mane prie lovos prispausdamas su savu kūnu.
-Myliu tave ir mūsų mažyli.-Pabučiavęs pilvą pakilo iki mano lūpų ir vėl jas sujungė. Neturėjau kada kažką kitą pagalvot ,kai pajaučiau jį lėtai įsitaisant man tarp kojų. Norėjau nusiimt raištį nuo akių ,tačiau jis čiupo man už riešų ir nuleido ,kad neliesčiau tai ką jis uždėjo.
-Kodėl?.-Paklausiau sutrikus.
-Tiesiog jausk.-Sušnabždėjo jis ir pajaučiau ,kaip jis lėtai į mane įeina. Buvo sunku valdyti savo balsą ,kai jis visu ilgiu atsidūrė manyje. Įvėliau pirštus į jo plaukus ir prisitraukus sujungiau mūsų lūpas ,kol jis judėjo lėtu ritmu. Rimtas darėsi vis spartesnis ir darėsi vis sunkiau kvėpuot ,o ypač palaikyt bučinį. Tylios aimanos sumaišytos su dejonėmis sklido iš mūsų lūpų ,kai jis vis judėjo pirmyn ir atgal be sustojimo.
Nors buvau su raiščiu vis tiek užmerkiau kuo stipriau akis įsikabindama į jo kūną stipriau ,kai jaučiau per visą kūną einant keistą drebulį sumaišytą su šiurpuliais.
-Ni.-Tarp dejonių išsprūdo jo vardas ,tačiau jis nesustojo ,nors mano nagai susmigo į jo nugarą. Jis tik suurzgė šnabždėdamas prie ausies įvairius dalykus ,kol galiausiai atrodo pasiekiau žvaigždes. Visas malonumas susikaupęs nuo jo bučiniu ant mano kaklo ir malonumo ,kuri jis suteikė judėdamas trenkė per galvą vienu mostu. Garsios dejonės išsprūdo iš mūsų lūpų ,kai jis pasiekė savo dangų po manęs. Tylus ir tankus kvėpavimas tebuvo girdėt ,kai jis sujungė mūsų lūpas lėtam ir tingiam bučiniui.
-Myliu tave.-Sušnabždėjo jis ir iš kart atsakiau jam tuo pačiu. Jis sujungė mūsų lūpas dar kartą ,o tada lėtai nusiridenęs nuo manęs atsigulė šalia. Net neturėjau jėgų pajudėt tik pasisukau šonu į jį apsikabindama jo kūną. Jo ranka rado kelią aplink mano liemenį ir iš kart stipriau mane suspaudė. Jis pabučiavo mano viršugalvį ir nuėmė raištį ,tačiau smalsumas baigėsi ir net neatsimerkus užmigau.
YOU ARE READING
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...