30 dalis

4.4K 160 1
                                    


*******************Alex pozicija******************

Nesupratau visiškai ,kas nutiko ,bet likau pas Niall ,kaip jis ir reikalavo. Tiesiog gulėjom ant sofos susiglaudę ir žiūrėjom kažkokią laidą apie gyvūnus. Mano maža rankutė buvo įdėta į Niall didelę ir jis vis švelniai glostė mano pirštus. Mano pilvas sugurgė ir prisiminiau jog taip ir nevalgiau. Pakilau nuo sofos ,o atsisukus į Niall pamačiau jo sutrikusį žvilgsnį.
-Laikas maistui.- Nusišypsojau ir pakilus užsidėjau Niall šlepetes ir nutipenau į virtuvę. Uždegiau šviesą ir pradėjau dairytis ,kai Niall atsisėdęs sofoje žiūrėjo į mane ištiesęs kaklą kiek matosi per barą.
-Kadangi ponas Horan sugadino mėsą ,tai teks daryti...-Nutęsiau atidarydama visas spinteles ir suradau pagaliau spageti makaronus.
-Spageti.-Su džiaugsmu pranešiau.
-Neperspausk su ponu Horan.-Girdėjau Niall balsą ,tačiau nekreipiau dėmesio. Jaučiausi keistai saugiau nei anksčiau ,kai jis šalia. Nebejaučiu baimės jog pasakius kažką ne taip užsidirbsiu jo pastūmimo ar kažko kito. Suradau puodą ,kuris gulėjo spintelėj vis dar supakuotas ir nesuprantu kam jis iš vis pirko visus įrankius jei jais nesinaudoja? Tai kvaila švaistyt pinigus jei tau jie nereikalingi ,o kaip matau jam jie tikrai nereikalingi.
Užviriau vandenį ir palaukus pradėjau dėti makaronus.
-Na tai nebus super pietūs ,bet tu kaži ką turi.-Nusijuokiau ,kai girdėjau odinės sofos sujudėjimą ir po kelių minučių Niall lėtai atžingsniavęs atsistojo prie virtuvės kampo. Jis tiesiog stovėjo ir stebėjo ,kaip pjaustau saliami mažais gabaliukais ir ruošiu keptuvę ,kad paruoščiau padažą.
-Taip ir žiūrėsi ?.-Nusijuokiau ,kai jis pagaliau pajudėjo link manęs. Pajaučiau tik jo rankas sau ant liemens ir šiek tiek krūptelėjau. Jis padėjo savo galvą man ant peties ir užmerkė trumpam akis ,kai atsisukau. Įkvėpė virtuvės oro ,kuriame tvyrojo kvapai nuo padažo ir nusišypsojo.
-Šitoj virtuvėj dar niekas negamino tu ja pašventinsi.-Prabilo jis.
-Manau pats laikas buvo juk tu čia gyveni tai turi naudotis virtuve.-Nusijuokė jis.
-Neturiu tam laiko.-Jis šiek tiek surimtėjo.
-O tu ką nors iš vis valgai?.-Paklausiau ir jis dar labiau surimtėjo pažiūrėdamas man į akis.
-Jei nevalgyčiau nebūčiau toks sexualus.-Jis pasakė su rimta veido mina ,bet iš kart nusišypsojo ir privertė nusijuokt mane.
-Koks tu savimeila.-Nusijuokiau pastumdama jį su savo užpakaliuku ir jis atsitraukęs pliaukštelėjo per jį.
-Atsargiai su juo ,nes virtuve galim pašventint ir kitaip.-Taip ir žinojau ,kad jis mes kokį nešvankų komentarą. Nekreipiau dėmesio ,todėl buvau staigiai priremta prie spintelės ,kur pjausčiau svogūną ir jaučiau sau prie užpakaliuko kelnėse jo draugužį.
-Aš į dušą jei nori prisijunk ,kai baigsi.-Sušnabždėjo jis ir dingo ,kai šiurpas perėjo per visą kūną. Negaliu patikėt ,kad mes taip gerai pradėjom sutart. Jis toks ...uhh net nemoku apibūdint tikriausiai tinka žodis sexualus ir toks mylintis...o dieve ar aš pasakiau žodį mylintis? Niall tikrai nemyli manęs...dieve iš kur tokios mintys jis net savęs tikriausiai nemyli ,nors kitaip pagalvojus tai gal.
-Mesk tokias mintis į šalį.-Tyliai sau sušnabždėjau išjungdama dujinę ir atsirėmiau į spintelę. Manau ,kad aš tikrai dėl jo pamečiau galvą ir net bijau vartoti žodį meilė ,nes gali būt ,kad tai tiesa. Dieve aš negaliu mylėt Niall Horan juk jis manęs niekada nepamils. Iš vis nesuprantu ką mes darom. Maisto gaminimas ir miegojimas apsikabinus tai taip keista ,bet taip gera. Galbūt be reikalo dedu viltis į jį? Tikriausiai jis net nesistengia dėl manęs... tikriausiai net negalvoja apie tai ,kad galėtume įsimylėt vienas kitą. Geriau mėgausiuos po kol kas taip ,kaip yra ,o vėliau tikriausiai liksiu įskaudinta ,bet manau verta. Manau verta būt įskaudintai ,bet patirt tą jausmą ,kai drugeliai plasnoja pilve. Turiu sau prižint pagaliau ,kad myliu Niall.
Mano mintis nutraukė durų skambutis. Atsisukau į koridoriaus galą pažiūrėt ar Niall išėjo iš dušo ,tačiau girdėjau tik vandens tekėjimą. Ar turėčiau atidaryt? O jei čia vėl Louis? Uhhh ,kaip sunku čia ...priėjus pažiūrėjau kuo tyliau per akutę ir pamačiau kažkokia juodaplauke. Kas per velnias? Ji kramtė kramtomą gumą ir išpūtus burbulą jį susprogdino su nagu ,kuris tikriausiai ,kaip pas vanagą tokio ilgumo.
-Horan mažuti žinau ,kad tu ten.-Suzyzė ji trypčiodama ir man sutraškėjus ji pasitaisė savo palaidinę ,kad ji būtų atviresnė. Nieko nelaukus atvėriau duris ir ji nustebo.
-Kas tu ?.-Ji iš kart paklausė kuo įžūliausiai.
-O kas tu?.-Suurzgiau atsiremdama į duris ,kai ji bandė pažiūrėt į būtą.
-Aš Carli geriausias Horan laimikis.-Ji toliau erzinančiai kramtė gumą ir tai mane varė iš proto ,kai pamačiau jos trumpą sijoną.
-Nepanašu verčiau sakyčiau blogiausias laimikis.-Sarkastiškai atsakiau.
-Kas tu tokia ,kad man aiškintum ir kur jis?
-Aš Alex jo mergina ,todėl nešk savo kudlas iš čia kol pati neišvilkau už plaukų. Ji tik garsiai nusijuokė nužvelgdama mane ,kai pastebėjo ,kad aš su Niall marškiniais.
-Manai patikėsiu ,kad tu jo mergina? .-Juokėsi ji išpūsdama vėl tą gumos burbulą ir užkabindama su nagu. Nejau ji nesupranta kiek bakterijų ji suvalgo vėl dedama tą gumą į burną? Tikriausiai jei ji išskristų jai iš burnos ant žemės ji ją pakeltų ir toliau kramtytų.
-Manai tau nepavyko jo pasilik sau tai niekam nepavyks? Jis mano.- Didžiuodamasi pasakiau ir ji tik suprunkštė.
-Visada mėgau atiduoti savo žaislus likimo nuskriaustiesiems ,tačiau jis vis dar mano todėl traukis iš kelio ir netrukdyk mums.-Ji norėjo praeit pro manęs ,tačiau pastūmiau ją atgal į koridorių.
-Pražengsi į šį būtą tik per mano lavoną.-Suurzgiau ,kai ji pagaliau pametė savo gumą.
-Horan tau to neatleis. Aš buvau geriausias jo pasidulkinimas.-Nusijuokė ji.
-Būtent buvai.- Pabrėžiau jai ir ji labai susinervino ,kai puolė ant manęs. Aš aišku atgal ant jos ir gavosi kipišas ,kuriame aš neapsidaviau.
-Paleisk mane.-Šaukė ji ,kai jos juodi plaukai atsirado man tarp pirštų ir stipriai pastūmiau ją pro duris ,tačiau kai norėjau vėl trenkt mane sustabdė dvi šlapios stiprios rankos.
-Horan paaiškint visa tai?.-Ji suriko ir pakėlus akis pamačiau Niall. Jas tuoj pat nuleidau ,nes žinau ,kaip jis pyksta ant manęs dėl tokių dalykų. Nuo kada aš pasidariau tokia laukinė?
-Carli ko čia atėjai?.-Suurzgė jis ,kai pažiūrėjau į jį tokiu žvilgsnius ,kuris klaustu ,kas per velnias? Jis su ja malonus? Gal net per daug? Tai tikriausiai ji ,kurią jis turi pamiršt. Na jis turės pasirinkt aš arba ji.
-Pabaik ką pradėjom.-Nusišypsojo ji ir norėjo prieit prie jo ir jis leidosi. Jis stovėjo tik su rankšluosčiu ant liemens ,o nuo jo plaukų bėgo maži vandens lašeliai per jo kūną žemyn susigerdami į rankšluosti.
-Užmiršk mano adresą iš vis kas tau jį davė?.-Suurzgė jis.
-Juk kai palikai mane antradienį garaže ant kelių Jay buvo malonus ir pasakė. Jis mano ,kad tau sunku laikotarpis dėl kažkokios merginos ir blah blah blah.-Ji pavartė akis. Pala antradienį? Juk tai ta pati diena ,kai mes susipykom...ji ir jis...jie kartu.
-Šį antradieni?.-Paklausiau kiek susinervinus ,kai atsisukau į Niall.
-Nieko nebuvo.-Jis iš kart pasiaiškino.
-Na aš jam nučiulpiau ir jis tikriausiai pabaigė su tavimi.-Nusijuokė toji Carli.
-Negaliu patikėt.-Papurčiau galvą ir vėl savimi nusivildama. Kaip galėjau būt tokia idiotė jau tikriausiai koki penkioliktą kartą.
-Užsičiaupk Carli.-Suurzgė Niall ,tačiau man to užteko.
-Girdėtum jo dejones ir...-Ji staiga užsičiaupė ,kai Niall užtrenkė duris jai prieš nosį.
-Ką tu darai?.-Paklausė jis ,kai kuo greičiau čiupau savo rankinuką ir šeip ne taip prasmukau pro jį iki durų.
-Tu ir vėl mane apgavai negaliu patikėt....tu ...tu tikras cinikas...uh nekenčiu tavęs.-Sušaukiau per visą būtą atidarydama su didele jėga duris.
-Alex tu pati žinai mane ir dabar mažiausiai turėtum skųstis ,nes aš tau nieko nežadėjau.-Šaukė jis ,kai pamačiau Carlį dar stovinčia ir laukiančia.
-Būtent aš tau irgi nežadėjau nieko ,todėl štai viskas ir baigėsi. Smagus buvo žaidimas Horan ir tikiuosi tau taip pat buvo linksmą.-Sulaikiau ašaras ,nes turiu parodyt kokia esu stipri.
-Nu ir gerai užbaikim tai dabar ,kol...-Jis nutiko ir sustojau vidurį koridoriaus sarkastiškai besijuokdama ir atsisukau į jį.
-Kol tavęs neįsimylėjau? Na gal apie tai reikėjo pagalvot anksčiau Niall.- Ašarų nesulaikiau ir adrenalinas liejosi per kraštus ,juk ką tik pasakiau ,kad jį myliu tik aišku ne tiesiogiai. Jis tiesiog sustingo ir žiūrėjo į mane tuo žvilgsniu lyg matytų prieš akis pačia apokalipse.
-Ką tu pasakei?.-Paklausė Niall ir dar labiau pradėjau verkt. Iš jo reakcijos matau ,kad nereikėjo man iš vis to sakyti ,nes tik apsikvailinau. Jis man nieko nejaučia... tikriausiai žmogus savo šuniui daugiau jaučia.
-Linkiu jums ko geriausio.-Kuo stabilesniu balsu atsakiau ir apsisukau eit ,kai išgirdau jos juoką.
-Omg negaliu patikėt į kokia dramą patekau.-Juokėsi Carli ,kai nusivaliau ašaras sustodama.
-Ohh užsikrušk kekše.-Pasišlykštėdama atsakiau ir paskutinį kartą pažiūrėjau į Niall ,kuris stovėjo vis dar lyg vaiduoklį būtų išvydęs. Negaliu patikėt ,kad per kelias minutes viskas sugriuvo. Pripažinau ,kad myliu ir tuo pačiu metu praradau ją. Tikriausiai taip turėjo būt.
Net neatsisukdama kuo greičiau sėdau į mašiną ir nors pamiršau jo namuose kelis daiktus neatsisukdama paspaudžiau greičio pedalą.



Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now