104 dalis

3K 171 14
                                    

Thom toliau mus stebėjo ,kai su Niall nuėjom šiek tiek toliau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Thom toliau mus stebėjo ,kai su Niall nuėjom šiek tiek toliau. Jaučiau jo deginantį žvilgsnį sau į nugarą ,tačiau su šypsena paėmiau šampano taurę ,kaip ir Niall.

-Negaliu ramiai stovėt ,kai tas išgama taip arti.-Suurzgė Niall ,tačiau išlaikė savo veido išraišką su šypsena ,kaip ir aš. Stovėjau taip ,kad matyčiau Thom už Niall nugaros ir mačiau ,kad jis kažką pasako vienam iš savo vyruku. Vyrukas linktelėjo ir Thom apsidairęs nusekė paskui jį už sienos ,o tada mano akis susitiko Niall.

-Jis išėjo.-Perspėjau jį ir Niall akys pažiūrėjo už manęs ,kur Harry ,o tada vėl sugrįžo iki manęs. Jis greit vienu gurkšniu užsivertęs išgėrė savo šampaną.

-Ni būk atsargus.-Perspėjau jį prieš jam nueinant ,todėl jis sugrįžo.

-Aš visada atsargus.-Greit pabučiavo ir paėmęs mano šampano taurę irgi vienu gurkšniu išgėrė. Mirktelėjo palikdamas mane viena kartu su Amila.

-Kas toliau?-Paklausė ji ,kai bandžiau surast išeitį ,kad padėt Niall ir apsaugot Amila. Aš jau pripratus veltis į tokius reikalus su Ni ,tačiau ji čia visiškai ne prie ko ir mažiausiai reikia ,kad nukentėtų.

-Pabūk čia.-Paliepiau jai ir apsisukus nuėjau iki tualeto. Tik įėjau pro duris iš kart išgirdau šūvius ,bei merginų klyksmus. Turiu kuo greičiau grįžt pas Amila ,o tada padėt Niall. Ši ilga suknelė mane stabdo ,nes negaliu nei greit eit ,o apie bėgimą galiu tik pasvajot. Bandžiau nuplėšt jos apačią ,tačiau medžiaga tikrai gerai pasiūta. Apsidairius mano akys užkliuvo už pravirų tualeto kabinos durų. Kuo greičiau nusimečiau skarą ,kuri dengė mano pečius ,nes ji trukdė ir čiupau už sunkaus marmurinio tualeto bakelio. Pakėlus aukščiau mečiau tiesiai į didelį veidrodį ant sienos prie kriauklių ir nusisukau ,kai išgirdau šukių garsą.

Šauksmai iš salės vis garsėjo ,kol su šukes kampu įplėšiau suknelės medžiagą ir galiausiai pavyko nuplėšt taip ,kad ji būtų tik iki kelių. Atidariau duris ir iš kart prie kojų mane pasitiko šukės ,o atėjus iš už sienos ir grupė spiegiančių į paniką kilusių žmonių. Akimis ieškojau Amilos ,tačiau visi stumdėsi bėgdami į visas puses neduodami man jos pamatyt.

-Amila?- Sušaukiau ,nors mano balso ,net nesigirdėjo ,per visus tuos rėkimus. Žinau ,kad turiu rast ją ,tačiau ji tikriausiai su kitais kažkur susimaišius ,kol kažkoks idiotas šaudo į lubas lyg bandydamas atkreipt dėmesį.

Aš turėjau savo užduotį ir negaliu leist Thom išsisukt ,todėl prasibroviau pro žmonių minia iki išėjimo ,kuris vienintelis vedė į požeminį garažą ir buvo neužrakintas būtent man.

-Alex tu gali...tiesiog padaryk kaip liepta ir nesusimauk.-Kartojau sau bėgdama per didžiulę aikštelę ir ieškodama Thom mašinos. Išgirdau šūvį už durų ,kur pagal planą turi būti Harry su Niall bei Thom. Radau Thom baltą mersedesą ir ,kai jau maniau viskas bus gerai išgirdau garažo durų trenksmą. Susmukau prie bagažinės tylėdama ir klausydama ,ką išgirsiu ,kai širdis atrodė iškris iš krūtinės.

Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now