60 dalis

3.6K 132 0
                                    

Alex miegojo ,kai prabudau šalia jos. Ji atrodė tokia rami , bet kartu ir tokia pažeidžiama. Išlipau iš lovos ir apsirengęs nuėjau į virtuvę. Padėjau valgyt Bosui ,kai išsiviriau kavos sau. Sėdėjau prie stalo ir gėriau kavą ,kai išgirdau žingsnius laiptais žemyn. Pakėliau akis ir laukiau kol pamatysiu Alex ateinančia į virtuvę. Ji dairėsi aplinkui ,kai pagaliau atėjo į virtuvę. Pastebėjau jog ji nebevilkėjo savo pižamos ,o buvo apsirengus mano marškinėlius ,kuriuos palikau ant kėdės.
-Aš pasiskolinau tikiuosi nesupyksi?.-Nedrąsiai paklausė ji ateidama arčiau ir sustojo prie stalo kampo.
-Žinomą ne. Eikš.-Ištiesiau ranką ,kad ji ją paimtų. Jos akys keistai nusileido ties mano rankos sulenkimu ,kur buvo užklijuotas gydytojo baltas pleistras. Visai pamiršau apie jį ,kai daviau kraujo paskutinį kartą. Mano grupė sutapo su jos ,todėl iš kart neabejojęs daviau jai taip trūkstamo kraujo ,tačiau jos lūpos vis dar buvo baltos kaip popierius.
-Kas tai?.-Paklausė ji paliesdama mano ranką.
-Nekreipk dėmesio. Kaip miegojai? .-Šyptelėjau ,kai pasisodinau ją ant kelių.
-Nežinau svarbiausia ,kad miegojau.-Ji šyptelėjo. Negaliu žiūrėt ,kai ji kankinasi ir elgiasi ne taip ,kaip elgėsi mano Alex. Patraukiau plaukus jai nuo kaklo ir man palietus jį lūpomis ji krūptelėjo pasitraukdama nuo manęs. Tuo pačiu metu išgirdau namų duris atsidarant ir jos akys iš kart dar išsigando.
-Niall kas tai? Tu neužrakinai durų? Jis ateina jis žino ,kad aš jo neklausiau.-Ji pradėjo panikuot ,kai į virtuvę įėjo Bosas.
-Tai tik šuo Alex. Nieks tavęs neateis ,nes su manim tu saugi.-Pakilau iš savo kėdės ir ėjau arčiau jos ,kai ji išsigando dar labiau. Įspraudžiau ją į kampą prie spintelės ,kai mačiau jog jos širdis plaka ,kaip pašėlus.
-Tu neturi manęs bijot.-Prabilau ,kai mano ranka prilietė jos kaklą.
-Ni aš negaliu. Tu nepažįsti jo jam padės mano mama. Jis mane ras ir ta...-Nutraukiau jos akių lakstymus po kambarį sujungdamas mūsų lūpas. Manau per daug atleidau vadžias su ja ,todėl ji mano ,kad negalėsiu jos apsaugot. Ji atsakė į mano bučinį ir nieko nelaukęs apsivijau rankomis jos liemenį. Kilstelėjau ją ir pasodinau ant spintelės ,kai atsistojau jai tarp kojų.
Mano liežuvis nieko nelaukęs įsmuko jai tarp lūpų kovai . Prisitraukiau ją arčiau ,kai jos pirštai įsivėlė man į plaukus ir juos patempė. Iš mano lūpų pasigirdo dejonė ,kuri atjungė mūsų lūpas ir perėjau prie jos kaklo. Pasiilgau jos odos švelnumo ir skanaus kvapo. Sukandau kaklo odą priversdamas ją sudejuot ir jaučiau ,kaip jos kūnas reaguoja į mane.
Jos rankos nukeliavo iki mano marškinėlių apačios ir ji juos nusmaukė man per galvą. Jo rankos perbraukė per mano kūną ,kai jos akys susitiko su manosiomis. Vėl pasilenkiau ir sujungiau mūsų lūpas ,kai ji stipriai užmerkė akis. Mano bučiniai persikėlė ant kairės jos kaklo pusės ,kai jaučiau jog jos kūnas įsitempia. Ji stipriai nagais įsikibo man į pečius ,kai suurzgiau ir ji pradėjo stumt mane nuo savęs.
-Nustok. Pasakiau ne Liam...ne Liam. -Ji pradėjo priešintis ir kartot Liam vardą.
-Alex atsimerk mažute čia aš.-Paaiškinau jai ,tačiau ji stipriai užmerkus akis į mane nežiūrėjo.
-Alex tai aš.-Sušukau agresyviau suimdamas jos rankas ,kad ji netrankytų mano krūtinės.
-Aš aš aš ir daugiau niekas kitas. Tik aš tave liečiu daugiau niekas girdi? Liam niekada tavęs nepalies. Alex tu mano ir jei reikės nužudysiu Liam.- Agresyviai aiškinau ir nežinau kas man pasidarė ,kai stipriau ją suėmiau.
-Tu tik mano. –Suėmiau jos užpakaliuką ir suspaudžiau delnuose ,kai sukandau jos kaklo odą. Kartojau ,kad ji mano ir grubiai bučiavau bei bučiavau kaklą ,kai jos rankos atsipalaidavo ir jos kūnas sureagavo į mane.
-Niall.-Išgirdau savo vardą ir šiek tiek atsitraukiau ,kai pamačiau jos gražias akis ir prikąstą lūpą.
-Aš visada šalia.- Nubraukiau plaukų sruogą užkritusia jos akis.
-Jaučiuosi ,kaip beprotė Niall. Man baisu.-Pripažino ji ir mačiau jos akyse ašaras.
-Viskas bus gerai Alex. Tu ne beprotė. Prisimeni? Aš čia beprotis ne tu .-Ji silpnai nusijuokė ,kai pagaliau jaučiau ,kad mano Alex sugrįžta.
-Taip juk aš vogiau mašiną ,kai pirmą kartą mane užlupai. Tu tokia protingas Alex. Tu niekada manęs nebijojai ,kad ir koks šikšnius aš buvau. Nuplėšiau tą pakabutį tau nuo kaklo ir tu vis tiek nepabūgai. Mažute tu tokia stipri ,kad tikrai ištversi ir tai.-Ji žiūrėjo pagaliau man į akis ir manęs klausėsi. Atrodo ji įsisavino kiekvieną mano žodį.
-O tada ,kai numetei Lexi laiptais žemyn iš pavydo? Tu esi kažkas ko aš nesupratu ir mane tai velniškai varo iš proto. Aš tave myliu su visai tavo priekaištais ir pavydo scenom. Tu troškai tokia būt ,todėl policijos nuovadoj manęs neįskundei ir todėl mes priėjom dabar iki to. Noriu ,kad tu vėl būtum tokia drąsi ,kaip tą dienai ,kai nustūmei tą kekšę nuo laiptų. Ar gali tai padaryt dėl manęs?.-Paklausiau jos ,kai pastebėjau jog į jos lūpas grįžtą rausva spalva.
-Prašai manęs nustūmt Lexi nuo laiptų?.-Paklausė ji ir nusijuokiau kartu su ja.
-Ne kvailiuke prašau ,kad būtum tokia drąsi. Velniop tą Liam aš su juo susitvarkysiu.-Ji pagaliau nusijuokė plačia šypsena savo tuo juoku ,kuris varo mane iš proto kiekvieną kartą. Ji prikando lūpą nustojus juoktis ir jos maži pirštukai keliavo mano krūtinę iki V linijos.
-Niall aš noriu tavęs kai ko paprašyt.-Ji tyliai prabilo.
-Žinoma prašyk bet ko .-Šyptelėjau ,kai ji pakėlė akis ir mačiau jose kažką kitokio. Nejau ji prašys ,kad neskriausčiau Liam? Aš tikrai jos neklausysiu jis turi būt sunaikintas.
-Aš noriu ,kad Liam kentėtų.-Šito iš jos nesitikėjau išgirst.
-Ką turi omeny Alex?.- Paklausiau šiek tiek su baime ,nes nenumanau ,ką jos smegenėlės tokioj būklėj sugalvos.
-Noriu ,kad jo gyvenimas sugriūtų ,taip kaip mano. Niall aš noriu sunaikint Liam Payne. Nenoriu ,kad tu jį nužudytum ,o noriu ,kad jis lėtai pats tai padarytų.-Tai kalbėjo ne mano Alex.
-Alex aš nesuprantu.-Ji šyptelėjo pasilenkus arčiau ir jaučiau jos karštą kvėpavimą sau ant lūpų.
-Noriu ,kad Liam patirtu tokį pragarą jog pats atimtų sau gyvybę.-Sušnabždėjo ji ir tai tikrai nuskambėjo ,kaip iš beprotės lūpų.
-Palaipsniui... jo gyvenimas būtų iš jo atimtas.-Šnabždėjo ji ,kai staigiai prisitraukė mane už kaklo ir sujungė mūsų lūpas. Atsakiau į jos bučinį bandydamas suvokti koks keršto planas sukasi jos galvoje.
-Aš tik tavo ,todėl jis turi būt pašalintas.-Šnabždėjo ji bučiuodama man kaklą. Maniau ,kad aš žiaurus ,tačiau pamačiau kokia ji gali būt. Alex visiškai nesivaldė ir aš negaliu jai leisti to daryt nes žinau jog atgavus sveiką protą ji gailėsis to. Ji ne tokia kaip aš.
Stovėjau kelias sekundes sustingęs ,kol ji bučiavo mano kaklą ir bandžiau suvokti. Man tai ne problema ,kad Liam kentėtų ir net sąžinė nesukrutės ,tačiau ji save kaltins visą gyvenimą po to . Pritariau jos minčiai ,kad ji nesusinervintų ir ko nors nesugalvotų pasidaryt sau. Ji atgauna po truputį savo protą ,kad ir koks jis kerštingas.
Atkalbėsiu ją nuo to ,nes padarysiu tai pats. Sunaikinsiu Liam Payne dėl Alex. Priversiu jį nusižudyt atimdamas iš jo viskas kas brangu gyvenime.


Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now