Pakėliau akis ,kad pamatyčiau jį pro savo ilgas blakstienas.
-Tu neprivalai to daryt.-Prabilo jis ir jo balsas buvo toks gilus išduodamas ,kaip jam tai patinka.
-Aš to noriu.-Panašiu balsu prabilau ir suėmus jo draugužį stipriau pasilenkiau ir liežuvio galiuku priliečiau jo galiuką.
-Velnias.-Iš jo lūpų tik pasigirdo keiksmai ,kai paėmiau jo daugiau į burną. Pradėjau greičiau ir stipriau judint rankas ,kartu su lūpom taip suteikdama jam daugiau malonumo. Viena ranka masažavau jo draugužį ,kai kita lėtai perbraukiau aukštyn per jo V linija iki preso ir atgal. Jausdama jo nuogą kūną jaučiuosi daug geriau nors tai ką dabar darau yra man pirmas kartas. Niekada dar netenkinau vaikino oraliniu būdu.
-Ohh dieve.-Niall suurzgė užversdamas galvą iš malonumo ir pakėliau akis susitikdama su jo žvilgsniu. Žiūrėjau savo nekaltu žvilgsniu apžiodama beveik jo visą ilgį ,kas privertė jį vėl nusikeikt ir užmerkt akis. Jaučiau ,kad jis tikrai arti ,todėl sulėtinau tempą jį toliau tenkindama ,kai jo pirštai atsirado mano plaukuose.
-Alex....-Jis norėjo kažką pasakyt ,kai liežuviu perbraukiau per visą jo ilgį. Vienas malonumas vien žiūrint ,ką su juo galiu daryt. Atrodo vien žiūrėdama galiu patirt tokį patį malonumą ir užbaigt. Jaučiau ,kaip mano kelnaitės sudrėksta ir jis stipriau suėmė mano plaukus.
Apžiojau jo visą ilgį ir to užteko ,kad pajausčiau sūrų skysti savo burnoje. Jis lengvai nuslydo mano gerkle žemyn ir atsisėdau pažiūrėdama į Niall ,kuris bandė atsigaut po ką tik patirto orgazmo. Užmoviau atgal jo apatinius ir sutvarkiau kelnes.
Nespėjau net sureaguot ,kai jis čiupo man už rankos ir užsitraukė ant savęs. Apžergiau jo liemenį ir jis greitai sujungė mūsų lūpas. Nesitikėjau tokio gesto ,nes kitas vaikinas nebučiuoto po to ką dariau. Atsakiau į jo bučinį ,kai jo liežuvis paprašė įėjimo ir aš jį suteikiau.
Mūsų liežuviai kovojo kartu ,kai pagaliau sugebėjom atsitraukt vienas nuo kito. Pasirėmiau rankomis virš jo pasiremdama į kilimą jam prie galvos. Prikandau lūpą žiūrėdama jam į akis ,kai jo mėlynos akys tyrinėjo mano veidą.
-Tu išvarysi mane iš proto.-Sušnabždėjo jis ,kai nesusilaikiau savo šypsenos ir sukikenau.
-Pasistengsiu.-Toliau juokiausi ,kai jo rankos perbraukė mano liemeniu aukštyn ir nugara iki kaklo. Jis vėl prisitraukė mane ilgesniam bučiniui ,o atsitraukus atsisėdau ant jo liemens vėl prikasdama lūpą.
-Tikėjausi išdulkint tave ant šių grindų.-Jis pasidėjo rankas sau už galvos su plačia šypsena.
-Na jei nepatiko daugiau to nekartosiu.-Nusijuokiau piešdama figūras jam ant preso ,kai nuleidau akis iš gėdos. Žinau ,kad dabar raudonuoju ,nes to dar niekam nedariau.
-Nesigėdink tai buvo nuostabu.-Jis pasirėmė alkūnėmis ,kad šiek tiek pakiltu iki manęs. Pakėliau akis šiek tiek nusišypsodama susigėdusia šypsena ,kai jis mirktelėjo.
-Nori valgyt?.-Paklausiau tyliai toliau pirštais vingiuodama ant jo krūtinės.
-Žinomą ,bet man rodos ,kažkuris iš mūsų sotus.-Tik po kelių sekundžių supratau ką jis pasakė ir jis pamatęs mano miną pradėjo juoktis.
-Šiknius.-Trenkiau jam iš kumščio nestipriai į krūtinė ir jis nukrito ant kilimo atgal į gulėjimo pozicija. Nulipau nuo jo susirasdama jo marškinėlius ,kuriuos jis nurengė prieš kelias minutes. Užsidėjau juos ,nes negaliu vaikščiot su liemenuku po namus.
Užsisegiau džinsus ,nes jis jau spėjęs buvo juos atsegt.
-Ką valgysim?.-Paklausiau ,kai jis pakilo nuo grindų ir stebėjau ,kaip jo raumenys įsitempia. Dieve ir kodėl jo kūnas turi būt toks ištreniruotas. Vien žiūrėdama ,kai jo raumenys dirba galiu susijaudint.
-Mes važiuosim mažute. Buvau pamiršęs apie tai ką tariausi su savo komanda.-Jis pakėlė nuo sofos savo marškinius ir atsegęs sagas užsidėjo.
-Kaip suprast?.-Supanikavau. Ar jis pažindins mane su savo draugais?
-Ar tu bijai?.-Nusijuokė jis ,kai aiškiai pradėjau kramtyt nagus.
-O jei aš jiems nepatiksiu?.-Tiesiai šviesiai pasakiau ir jis nusijuokė.
-Patikėk jie negalės tavęs nemekt .-Ar tai turėjo mane paguost net nežinau.
-Gerai.-Atsakiau neužtikrintai ,kai Niall jau buvo apsirengęs. Užsidėjau savo aukštakulnius ir išėjau sekdama jį. Tik įsėdus į mašiną supratau jog esu su Niall marškinėliais ir atrodau tikriausiai baisai.
-Ar galim sustot prie mano namų? Man reikia persirengt.-Paklausiau jo ,kai jis paspaudė pultelį ,kas atsidarytų vartai.
-Gerai žinomą nors mes ir taip vėluojam.-Jo tonas buvo keistai erzinantis. Ar aš kažką padariau? Visą kelionė tylėjom ,kai jis pagaliau privažiavo mano namus.
-Gali palaukt manęs .-Paprašiau jo.
-Aš maniau tu gyveni atskirai nuo tėvų.-Ohh šūdas juk rimtai mano puse daiktų mašinoje ,kuri yra aikštelėje.
-Čia mano puse daiktų ir čia greičiau ir arčiau.-Beleką pasakiau ,kai jis daugiau nieko nesakė. Išlipau ir nuėjau iki namų ir tikiuosi juose nieko nėra. Atėjus tyliai uždariau duris ir užbėgau laiptais. Žaibo greičiu išsitraukiau suknelę iš spintos ir užsidėjus užsisegiau ,kad ir kaip tai sunku buvo. Jau norėjau eit ,kai sustingau išgirdus durų trenksmą apačioje.
-Ohh nebūk tokia kalė Gabriela.-Tai mano tėvo balsas.
-Pasprink Teo.-Ji suriko ant tėčio ,kai atidariau duris jog girdėčiau daugiau.
-Tai tavo kaltė ,nes davei jai per daug laisvės.-Sušuko vėl mama.
-Mano kaltė ,kad daviau jai gyvenimą?.-Sušaukė tėtis.
-Pagalvok ,ką ji dabar turės? O gi nieko. Jis ubagas prakeiktas ubagas ,net darbo neturi. Argi negirdėjai ką sakė Liam?.-Apie ką jie kalba?
-Taip žinomą kai ubagas tai tau nepatinka ,o kai Amila susimetė su turtingu tai jau gerai? Kiek laiko jie jau bando padaryt vaikelį ,tačiau neišeina ir tu žinai kodėl. Kam kankinat vargšą vaikiną?.-Suriko jis.
-Tai natūralu ,kad vaikas nepasidaro taip greitai.-Ji iš kart pasiteisino.
-Šuda čia natūralu. Mes abu žinom tiesą ,kad Amila nevaisinga ir kuo ilgiau tai slėpsi tuo pasekmės bus baisesnės.-Uždengiau delnu lūpas ,kai išgirdau tai ko mažiausiai tikėjausi. Amila nevaisinga? Kas per? Kodėl niekas to nežino.
-Užsičiaupk Teo.-Suurzgė mama.
-Taip ar taip niekas to neišgirs ką pamiršai ,kaip išvarei iš namų savo dukrą?.-Tėtis ,kaip visada mane gina.
-Tu puikiai žinai ,kodėl. Jis skurdžius ir akivaizdžiai matosi ,kad nusikaltėlis. Ji turi atsipeikėt ir kentės tol kol neatsikratysiu jo. Vien pagalvojus ,kad jis liečia mano dukrą drasko mano širdį.-Mama sukūkčiojo ,kaip visada norėdama tėvo paguodos ,tačiau jis turi mane užstot.
-Žinau ,kad nevykėlis ,tačiau pati žinai ,kad kuo daugiau tu jai priešinsis tuo ilgiau ji bus su juo. Kodėl nepalaikai mano plano pusės?
-Žinomą užtart jų santykius .-Sarkastiškai kūkčiodama nusijuokė ji.
-Nustok žliumbt ,kai nenormali. Tu suaugus moteris. Pati žinai Alex charakterį ir greit viskas pasibaigs greit pasibaigs to vaikino galiojimas.
Kas per šudas? Koks galiojimas? Ką jie pjauna? Ir iš kur mano tėtis tapo toks?
-Gerai ,o jeigu nieko neišeis?.-Ji nusiraminus paklausė.
-Jeigu ne tai apjuodinsim jį jos akyse. Jis nėra švarus tikrai ,todėl nebus sunku. O silpnumo akimirka Liam bus šalia.-Negalėjau patikėt ,kad tai mano tėvai. Trenkiau durimis jas plačiai atidarydama ,kai nusivaliau susikaupusias ašaras. Jų abiejų galvos pakilo į laiptų viršų ,kai pasirodžiau aš.
-Alex?.- Mama užsidengė burną ir buvau teisi ji verkė. Nieko nesakiau ,kai papurčiau galvą ir norėjau kuo greičiau dingt iš šitų namų.
-Alex brangute.-Mano tėtis čiupo man už alkūnės mane sustabdydamas ,kai atidariau namų duris.
-Nevadink manęs taip ir paleisk mane.-Suurzgiau ir bandžiau išsilaisvint iš jo gniaužtų ,tačiau neišėjo.
-Paleisk pasakiau Teo.- Pavadinau jį vardu ,o ne tėčiu ir mačiau ,kaip jo akyse pasirodė skausmas. Norėjau ,kad šiuo metu jie jaustųsi taip ,kaip aš. Norėjau keršto ir to ,kad jie dvigubai daugiau kentėtų.
-Ne dukra viskas ką mes darom tai dėl tavęs. Liam sužinojo apie tavo vaikiną...-Nutraukiau jį.
-Ar tai plano dalis apjuodint jį? Ką Liam sužinojo man visiškai.-Suurzgiau ,kai ašaros susikaupė ir vėl. Nusivaliau jas ir bandžiau ištrūkit iš jo vėl.
-Paleiskit ją.-Išgirdau už savo nugaros balsą ir atsisukus pamačiau Niall. Jo veidas rodė koks jis piktas ,kai nusivaliau ašaras.
-Nesikišk jaunuoli tai ne tavo reikalas.-Paliepė tėtis.
-Mano jei tai liečia mano merginą.-Suurzgė Niall ,tačiau tėtis manęs nepaleido. Niall priėjęs truktelėjo mane į save ir pastūmė mano tėtis. Buvau staigiu judesiu prie Niall šono ,kai tėtis pasitvarkė savo rūbus.
-Šiūkšle tu neliesk mano vyro.-Mama sušaukė ir nespėjus sureaguot priėjus trenkė Niall per veidą. Pati nesupratau kai mano ranka pati pakilo ir trenkiau mamai per veidą.
-Niekada pasakiau niekada nevadink jo taip ,o ypač neliesk.-Suurzgiau žiūrėdama jai į akis ,kai ji ašarotom akim užsiėmė sau už skruosto. Čiupau Niall už rankos ir net neatsisukdama išėjau pro duris.
BINABASA MO ANG
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...