Važiuodami su Niall jo mašinoje įsivyravo tyla ,kol galiausiai ją sulaužė Niall.
-Neturėtum leist ,kad jie taip nuvertintu. -Atsisukau į jį pažiūrėdama keistu žvilgsniu. Ką jis turi omeny nuvertinta? Aš juk nevykus teisėje ir jau visi tai žino ,net aš tai supratau ir susitaikiau.
-Jie sako tiesa Niall ir...-Jis neleido man pabaigt.
-Neleisk ,kad tai būtų tiesa. Alex tu neesu kvailelė ,kuo tave laiko ir aš tai puikiai matau.-Ir štai tai pirmi iš vaikino išgirsti žodžiai rodantys ,kad jis nelaiko manęs mėsos gabalu. Kad aš esu kažkas jam ir jis nemano jog esu kvailelė ,kaip kiti. Nenoriu jo lygint su kitais ,bet velniava čia gaunasi. Negaliu patikėt jog jis galvoja ,kad man gali kažkas pavykt. Net aš pati jau ėmiau manyt jog iš manęs jau nieko nebus teisės srityje.
-Tai sunku.-Atsidusau ,kai sustojo prieš raudoną šviesą.
-Ar nuleisi rankas ,nes tau sunku? Turėtum mažiau verkšlenkt nenervinus manęs ir susiimt.-Suurzgė jis ir pakėlus akis pažiūrėjau ,kaip stipriai jis sugniaužia vairą. Kodėl jis toks piktas ant manęs? Aš juk nieko nepadariau.
-Nesvarbu.-Atsidusau ir jis tik dar labiau susinervino kiek mačiau. Po kelių minučių tylos ,kai jau sukom į jo gatvelę jis vėl prabilo.
-Ir iš vis ,kodėl tas vaikinas buvo prie tavęs?.-Paklausė jis ir sustingau.
-Jis mano grupiokas ir aš ėjau prie jo ,nes...-Jis neleido man paaiškint ,kai staigiai kirto per stabdžius ir laimei buvau prisisegus diržą.
-Tu daugiau nesiartinsi prie jo.-Suurzgė jis ,kai atsisegiau diržą jog išlipčiau iš mašinos.
-Patikėk ,net neketinu.-Pavarčiau akis sekdama paskui jį iki jo buto. Atidarius duris jis praleido mane ,kai atėjus pasidėjau savo tašę ant jo sofos ir sunkiai nugrimzdau po sunkios dienos. Niall nusiėmė batus ir atsistojęs žiūrėjo į mane atsirėmęs į sieną ir sukryžiavęs rankas.
Norėjau prabilt ir paklaust ,kas yra ,kai mane pralenkė jo skambantis telefonas. Stebėjau ,kaip jo veidas pasikeičia pamačius ,kas skambina ir jis greit prasmuko į balkoną. Įsijungiau telefone žaidimą „Hay day" ir pradėjau žaist laukdama jo.
Mano šypsena dingo ,kai išgirdau garsius keiksmažodžius ,o pasukus galvą į balkono pusę per stiklą pamačiau Niall. Jis perbraukė per plaukus su ranka kažką šaukdamas į telefoną ir mačiau ,kad jis tikrai piktas. Nenoriu jo išerzint dar labiau todėl išjungiau savo žaidimą ir laukiau jo tyloje.
-Man sušiktai nesvarbu.-Suriko jis ir trenkė durimis. Pašokau nuo garso ir susigūžiau labiau ant sofos tarp pagalvėlių ,kai jis pasirodė svetainėj.
-Ruoškis tu važiuosi su manim.-Jis paliepė praeidamas.
-Kur? Ką ruoštis juk aš jau apsirengus.-Teiravausi nedrąsiai ,kai jis trenkė kumščiu į sieną.
-Mažiau klausinėk ir nusiimk papuošalus ,nes akivaizdu jog esi turčių dukrelė.-Suurzgė jis priėjęs arčiau ir man nespėjus sureaguot čiupo už alkūnės ir pakėlė nuo sofos.
-Man skaudą.-Suzyziau ,kai jis pradėjo temtis mane į savo kambarį.
-Tiesiog užsičiaupk ir daryk ,kaip sakau jei nenori vaikščiot su mėlynu užpakaliuko.-Tai buvo paskutiniai jo žodžiai ,kai buvau pastumta ant lovos. Daugiau jis nieko nesakė ,kai pradėjo persirenginėt prieš mano akis ir aš aišku drebančiom rankom nusiiminėjau papuošalus ,kaip ir jis liepė. Man baisu tik tai ,kur mes važiuojam ir ar aš turėčiau nerimaut dar labiau? Nežinia ką jis gali sugalvot.
Mačiau per televizijas tiek daug laidų apie merginas ,kurios išnaudojamos vaikinų ir jų draugų. Mažiausiai norėčiau būt pavergta kokios nors sexo orgijos išnaudojimui Niall paliepimu. Nemanau ,kad jis galėtų taip pasielgt ...nors...o jei jo planas toks? Jei jis mane kažkur nuveš ir parduos ,o visas šis praleistas laikas kartu buvo tik manęs išbandymas ir įvertinimas kiek aš verta? Supanikavau galvojant apie tai ir pati ,net nepajaučiau ,kai drebančiom rankom siekiau durų rankenos iš jo kambario ,kai jis mane aplenkė atidarydamas duris.
-Nustok drebėt.-Paliepė jis ir pakėliau ašarotas akis į jį.
-Kas per...kodėl tu verki?.-Jo balsas bemaž sušvelnėjo ir kuo greičiau nusivaliau ašaras ,kad jis jų nematytų.
-Nesvarbu greičiau tai užbaikim.-Norėjau praeit pro jį ,kai jo rankos mane sustabdė ir buvau per prievarta pritraukt prie jo į šiltą jo glėbį.
-Alex.-Jo balsas buvo perspėjamas.
-Ar tu veži mane savo draugams? Ruošiesi mane parduot kokiai nors vergijai?.-Paklausiau bijodama ,kad tie žodžiai jį taip sunervins jog neišeisiu iš šio buto gyva tikrai.
-Nenusišnekėk Alex. Jeigu esu susinervinęs ir pasakau ,kad kur nors važiuosim tai nereiškia ,kad vežu tave parduot. Tu mano atsimink tai.-Perspėjamai ,bet švelniai įspėjo jis. Nors tai ir buvo šiek tiek agresyvus įspėjimas ,tačiau mane ramina ta mintis ,kad esu tik jo. Taip žinau ,kad jis tikrai manęs neparduos ,nes jis nenori manimi dalintis tikrai su niekuo.
-Ar manai ,kad aš gyvenu taip? Manai man taip trūkta pinigų ,kad parduodu merginas? Man to nereikia ,nes turiu visko ko man reikia. Man nereikalingas didžiulis namas su tarnais ,kad jausčiausi geresnis.-Tai buvo jo žodžiai prieš ištempiant mane pro buto duris. Nesipriešinau ir nieko nesakiau ,nes tai nereikalinga. Sekiau paskui jį iki mašinos ir tylėjau visą kelią iki kažkokio namo. Tai buvo didelis namas su apvertu kiemu ir keliais vilkiniais šunimis lakstančiais aplink jį. Niall paspaudus mygtuką ant pultelio atsidarė vartai ,kaip pas mus namuose ir įvažiavus pamačiau daugiau mašinų.
Išlipus iš mašinos Niall veide atsirado šiokia tokia šypsena ,kai prie jo pribėgo vilkinis šuo ,kuris mano atžvilgiu buvo milžiniškas.
-Alex.-Jis perspėjo mane ir greitai atsiradau prie jo. Jo rankas apsivijo aplink mano liemenį ir pradėjom eit arčiau namo iš ,kurio girdėjau žmonių balsus.
-Niall malonu ,kad vis dėt to atvažiavai ir kas gi mūsų dailioji dama?.-Pro duris išėjęs jaunas maždaug Niall amžiaus vaikinukas prabilo. Jo plaukai šviesiai rudos spalvos ir suformuoti į tokią šukuosena ,kad ilgesni plaukai nelystų jam į veidą.
-Louis neapsimesk ,kad nežinai kas ji.-Suurzgė Niall ,kai Louis ištiesė man ranką ,kad pasisveikinčiau.
-Aš Alex malonu.-Pasisveikinau ,kaip pridera. Paspaudus jam ranką Niall ranka apsivijus mano liemenį labiau įsitempė ir mano veide dingo šypsena.
-Nesinervuok Niall niekas nepavogs tavo damos. Eime į vidų visi tikrai norės su tavim susipažinti.-Su Niall įėjus į namus mus pasitiko labai daug žvilgsnių. Čia sėdėjo keturi vyrai ir dvi merginos maždaug mano amžiaus. Visi pasisveikino su Niall lyg jis būtų koks garbės svečias ,o man negalima buvo net atsitraukt nei milimetrui nuo jo.
Niall atsisėdo ant fotelio nusitemdamas ir mane paskui ,kad atsisėsčiau jam ant kelių. Pasijaučiau saugiau nuo visų tų žvilgsnių ,kai jo ranka stipriau apsivijo aplink mano liemenį ir prisitraukė arčiau jo šilto kūno. Jaučiau jo kvėpavimą sau prie kaklo ,kol jie visi kalbėjosi ir jaučiausi šiek tiek ramiau nuo vieno vyro žvilgsnio. Nemanau ,kad Niall tai mato ,bet tas vyrukas nenuleidžia nuo manęs akių ir tai tikrai nemalonu.
Supyniau mūsų su Niall pirštus ir ,kai niekas nematė pabučiavau jo ranką ,kol Louis šaukė visu parūkyt.
-Nagi Niall pakalbėsim apie kelis reikalus nesvarbu ,kad nerūkai.-Kalbino jį Louis ir Niall tik atsiduso pradėdamas stotis. Norėjau eit kartu ,tačiau jis liepė pasėdėt ir palauk jo. Jaučiausi ,kaip koks mažas vaikas ,o ypač ,kai tas vyrukas ,kuris mane stebėjo apėjo aplink stalą ir atsisėdo šalia.
-Kokia kaina?.-Staiga paklausė jis ir pažiūrėjau į kitą vyrą ir merginą sėdinčius kitoj pusėj stalo ir vos ne vienas kitą rijančius.
-Atsiprašau?.-Atsisukus paklausiau nesupratus apie ką jis.
-Už kiek nučiulpsi?.-Tiesiai šviesiai paklausė jis ir atrodo pasidariau visa raudona ,kai baimė sukilo visam kūne.
-Jūs kažką maišot ,nes aš to nedarau.-Įspėjau jį ir jis nusijuokė lenkdamasis arčiau.
-Jau tik nereikia laužytis tu ta pati mergina ,kuria jis buvo atsivežęs praeitą mėnesį. Žino visi tave ir tavo lankstumą lovoj. Nesilaužyk.-Sukikeno jis ,kai greit pašokau nuo savo vietos pajautus jo ranką man prie nugaros.
-Neliesk manęs aš ne ta pati mergina.-Norėjau praeit pro jį tačiau jis neleido ,kai supanikavau ,o aplinkui n nieko nebuvo ypač Niall.
-Ray atsikabink nuo jos čia ne ta pati.-Pasigirdo to vaikino vardas ,kur sėdėjo ant sofos su ta mergina.
-Niall neturi sužinot apie tai.-Nusijuokė šis Ray ir griebė man už kojos ,bet sureagavau greičiau ir spyriau iš kitos į kėdę ant ,kurios jis sėdėjo. Jis apvirto su visą kėdę su garsiu keiksmažodžiu ,kai kuo greičiau prasukau pro jį eidama prie durų ,kur netoliese stovi Biliardo stalas.
-Kale tu už tai atsiimsi.-Suurzgė jis atsisukus mačiau ,kaip atsistojęs eina link manęs. Jis priėjęs arčiau užsimojo man trenkt per veidą ,bet jo ranką sulaukė kita man iš už nugaros. Atsisukau ir dėkojau dievui ,kad tai buvo Niall.
-Ką išdarinėji Ray?.- Paklausė jo Niall.
-Jis piktas ,nes tavo gražuolė nuvertė jį nuo kėdės už jo pasiūlymą.-Juokėsi garsiai merginą ,kuri sėdėjo ant sofos. Niall vėl sugražino žvilgsnį ties Ray ir paleido jo ranką ,kad šis galėtų eit.
-Pasiūlyk jai dar kažką ir sulaužysiu kojas.-Po šių Niall žodžių tas vaikinas nieko daugiau nesakė tik keikdamasis nuėjo atsisėst atgal ant sofos. Pakėliau akis į Niall ,kuris tik labiau įsitepė pažiūrėdamas į mane.
-Kodėl jis tau kažką siūlė?.-Paklausė Niall.
-Nes sumaišė mane su kažkuo ką vežeisi čia praeitą mėnesį.-Atkirtau pasitraukdama toliau ,kur stovėjo Louis. Nežinau ,kodėl pykau šiuo metu ant Niall ,bet pagalvojus ,kad jis čia tempėsi kažkokias kekšes ,o paskui mane užkaitino mano kraują.
-Ar moki žaisti tai?.-Paklausė Louis ,kai priėjau prie jo ,o jis buvo su lazda rankose.
-Net nenumanau ,kaip.-Prisipažinau ,kai Niall su įtūžusia veido mina mus stebėjo.
-Teks pamokint. Niall eime sužaist partija tu prieš Alex ,kol ją mokinsiu.-Niall nieko neatsakė pasiimdamas lazdą su šiokia tokia pašaipa. Louis padavė kitą lazdą man ir sudėliojo kamuoliukus ,kai Niall turėjo kažką išmušt. Stovėjau ir žiūrėjau ką man reikės ,kai staiga Niall išmušus visus kamuoliukus į šonus Louis rankos atsirado ant mano liemens. Krūptelėjau šiek tiek ,nes jis palenkė mane šiek tiek ant stalo ir nurodinėjo ką daryt su lazda ,bet Niall žvilgsnis rodė ,kad gailėsiuos to vėliau. Juk Louis dabar guli beveik ant manęs ir pagal Niall veidą tai jų erzinimo žaidimas ,o nukentėsiu aš.
*NiallGirl*
ESTÁS LEYENDO
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfic"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...