102 dalis

3.6K 168 2
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-Ni kas nutiko ? Kodėl tu tyli?

-Viskas gerai Alex vaikeliui ir tau viskas gerai.-Atrodė ,kad tuoj pravirksiu ,kai pakilau nuo lovos ir kuo stipriau jį apkabinau. Ašaros pačios išsprūdo nubėgdamos skruostais žemyn.

-Maniau ,kad kažkas blogai.-Nusivaliau ašaras atsitraukdama ir jis pakštelėjo trumpą bei švelnų bučinuką į lūpas. Tik dabar pastebėjau ,kad jo akys raudonos ir jis atrodo toks pavargęs ,bei net nenusiprausęs ,kaip aš.

-Atrodai pavargęs.-Jis tik nusišypsojo po mano žodžių ir tingiai kelis kartus pamirksėjo.

-Man viskas gerai svarbiausia tu. Gydytojas liepė suvalgyt tau kažko karšto todėl išviriau vištienos sultinį. Eisiu į dušą tik trumpam gerai?-Linktelėjau ,nes jis atrodo blogiau nei aš. Išlipau iš lovos ir pasekiau jį iki apačios ,o išsiskyrėm koridoriuje prie vonios durų. Atėjus į virtuvę radau sultinį jau įpiltą į dubenį ir šalia jo batono riekutė. Pripažinsiu buvau labai alkana lyg valgyt turėčiau už du ir tai kaip ir tiesa.

Keptuvėj gulėjo keptos kiaušinienės su šonine gabaliukas ,kuris keistai mane viliojo. Pažiūrėjau į koridorių ar nėra Niall ir priėjus užsidėjau jį ant batono. Atsisėdus atgal į savo vietą valgiau sultinį su batonu ant kurio buvo kiaušinienė su šonine.

-Alex?- Mano vardas nuskambėjo taip keistai ,kai atsisukus pamačiau Niall su rankšluosčiu ant liemens. Niekada neatsibos matyt jo kūną ,kuris žinau ,kad priklauso tik man. Įsidėjau į burną paskutinį gabaliuko batono su kiaušiniene ir apsilaižius pirštus negalėjau nežiūrėt į jo presą.

-Aš labai alkana ar turim citrinų?-Nežinau ,kodėl bet užsimaniau kažko rūgštaus ir atrodo tai išvarys mane iš proto. Pakilau iš savo vietos ir jis pirmiau nei aš priėjo prie vaisių pintinės ištraukdamas citriną. Atsistojau šalia jo ir stebėjau ,kaip jis pjauna citriną po riekutę ,kol mėgaujausi jo kūno šiluma.

Atrodo stovėdama šalia jaučiau ,kaip jo kūnas garuoja ,jei tai būtų teisingas apibūdinimas.

-Nežinau ką su jomis darysi ,bet skanaus.-Nusijuokė pasitraukdamas ,kad prieičiau iki citrinų. Pasiėmiau viena gabaliuką ir palaižiau pajausdama rūgštų skonį. Niall nuplovęs peilį ir padėjęs į vietą stebėjo mane ,kai prikandau lūpą su šypsena.

-Turėtum apsirengt ,kol nesusirgai.-Nusijuokiau ir jis priėjo arčiau rankomis atsiremdamas į spintelę.

-Žinai dar niekada nebuvo ,kad mergina apalptų man ją pabučiuojant.-Taip ir maniau ,kad jis to nepamirš.

-Tikriausiai praleidau kažką ,nes neprisimenu.-Nusijuokiau ir jis pasilenkė arčiau ,taip ,kad citrinos skiltelėjo kurią turėjau tarp pirštų atsirėmė į jo krūtinę. Jam tai netrukdė sujungt mūsų lūpas bučiniui ,kurio nesitikėjau. Įsirėmiau labiau į spinteles už nugaros ir šiek tiek atitraukiau savo veidą ,kad įkvėpčiau oro. Iš jo šypsenos buvo galima suprast ,kad jam tai patiko ,tačiau citrina ant krūtinės manau galvojo ką kitą.

Sex Bruises (LT fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang