*****************Niall pozicija *****************
Nežinau kiek laiko praėjo ,kai Malik išsivežė Alex. Net bijau pagalvot ,ką jis gali iš keršto man padaryt jai. Žinau koks jis nuo vaikystės ir jis labai panašus į mane. Tikriausiai jis teisus jog suskystėjau ,tačiau to reikalauja Alex. Negaliu persiplėšt į dvi dalis ir būt su ja švelnus ,o kitiems grubus. Ji turi pasirinkt arba mylės ir norės manęs tokio koks esu arba viskas baigtą.
Nesikeisiu dėl jos ar dėl kažko kito. Jei ji tikrai mane myli susitaikys su manim ,kad ir koks esu. Aš Niall Horan ir manęs dar nebuvo niekada sučiupę. Sunku pripažint ,tačiau tai Alex dėka.
-Užteks.-Išgirdau balsą ir pakėliau akis. Klūpėjau ant kelių ,o mano rankas laikė keli vyrukai. Kažkurio ranka buvo ant mano kaklo ir laikė ,kad negalėčiau dairytis ,tačiau dabar prievarta pakėlė mano galvą ,kad matyčiau jų bosą.
-Štai ir visko kaltininkas Horan.- Prieš mane stovėjo kažkoks tamsus vyras. Nesu jo matęs ,kad ir kiek vėliausi operacijos metu į gaujas.
-Nustebai jog manęs neatpažįsti?.-Paklausė jis ir aš tik apsilaižiau apatinę lūpą iš kurios bėgo kraujas. Jaučiau ,kaip jėgos mane apleido ir esu visiškoj jų valioj.
-Manei pasitrinsi gaujose ir viską gausi lyg ant lėkštutės? Mes apgalvotai vykdom viską nuo tokių ,kaip tu.-Kalbėjo jis ,kai nusiėmė savo švarką šviesiai pilkos spalvos. Louis stovėjo jam už nugaros ir tiesiog stebėjo visą spektaklį. Net nenumanau ,kas pas jį galvoje ,nes būčiau jam padėjęs dėl jo merginos ir vaiko ,kurie apsaugos programoj. Maniau jie jam tikrai tokie svarbus.
-Suriškit jį.-Paliepė vyras ,kai nieko neatsakiau ir jie pakėlė mane nuo žemės. Net nesipriešinau ,kai jie permetė storą virvę per sija garažo viduje. Virvė buvo pririšta man prie rankų ir pajaučiau ,kaip esu iškeliamas į viršų. Neliečiau kojomis žemės ir rankos dar labiau pavargo bei suskaudo nuo virvės suveržimo.
-Apmaudu kad praskydai.-Mačiau ,kaip jis užsidėjo pirštines ir numetė cigaretę ant grindų sutrypdamas. Negalėjau susilaikyt ,kai nusijuokiau iš jo elgesio.
-Ar mūsų Horan kažkas juokinga?.-Paklausė jis suraukęs antakius.
-Juokinga koks bosas įsivaizduoji esąs. Surišai mane ,nes jei būčiau atrištas neapsigintum.-Juokiausi toliau ,kai jis pasiraitojo savo švarko rankoves.
Mano švarkas jau seniausiai buvo suplėšytas ir likau tik su kelnėm ,o visas kūnas kruvinas
-Surišau tave ,nes taip smagiau ,kai negali apsigint. Dar smagiau ,kad tavo mergytę turi baisesnis žmogus už mane.-Dabar juokėsi jis.
-Ką čia nusikalbi ji su Malik.- Žiūrėjau tiesiai į jį su rimta veido mina ,nes dabar man nebejuokinga.
-
Malik ją turėjo tik pristatyt tam ,kuris norėjo jos.-Kas per šūdas? Malik ją pardavė?
-Tas idiotas ..aš jį užmušiu.-Pradėjau judėt ,kad pralaisvinčiau virves.
-Prieš tai jis žinomą šiek tiek pasismagino su ja ,kaip jos ten vardas?.-Jis atsisuko į Louis.
-Alex.-Informavo jis.
-Žinomą mieloji Alex bus paragavus ir kito geriausio draugo .
-Užsičiaupk.-Paliepiau jam. Zayn jos nelies esu tuo įsitikinęs. Pažįstu jį nuo vaikystės jei išdavė mane ,tai tikrai nepasielgs su ja taip pat.
-Ar Horan neiškenčia tiesos? Tikriausiai jis jau ją dulkiną kokiam miške.-Dabar jau iš manęs juokėsi visi. Vien tik mintis apie tai jog jis ją liečia varo mane iš proto.
-Galbūt po jo ir mes gausim jos pragaut.-Nusijuokė kažkuris iš vyru prie manęs.
-Užmušiu jus visus. Palieskit ją ir jums galas.-Šaukiau iš pykčio.
-Jau per vėlu. Ji pereis per tiek vyru jog pamirš tave.-Juokėsi kažkuris ir jėgų vėl atsirado. Pyktis susikaupė visam mano kūne ,kai pagaliau visiškai atlaisvinau rankas . įsikibau į virvę ir staigiu judesiu nutrenkiau tuos du stovėjusiu šalia savęs. Louis žinomą su savo bosu kvietė daugiau vyru ,kai išsilaisvinau iš virvių.
-Visi mirsit.-Su mano žodžiais netikėtai dingo elektra.
**************Alex pozicija***************
-Paleisk mane.-Įkandus į ranka paliepiau Zayn.
-Užsičiaupk.-Paliepė jis suspausdama mane arčiau medžio.
-Užsikrušk.-Atsikirtau ,kai pasigailėjau ,nes jo veide atsirado patenkinamas šypsnis.
-Jos tikrai prašosi.-Jis perbraukė nykščiu per mano lūpas. Jaučiau ,kaip drebu jo glėbyje ,tačiau jam tai nerūpėjo. Jis tik labiau prispaudė mano kūną ir mėgaujosi tuo jog esu tik su apatiniais.
-Nesistebiu ,kodėl jis tave pasirinko.-Jaučiau jo karštą kvėpavimą sau prie kaklo. Viena ranka laikė mano rankas ,o kita slydo mano liemeniu aukštyn iki krūtinės. Maniau jis tikrai manęs nelies ,tačiau jis visiškai nesivaldo. Jo kvėpavimas keliavo nuo mano kaklo žemyn iki krūtinės ,o tada mūsų akys susitiko. Nespėjau nieko pasakyt ,kai jo lūpos susijungė su manom. Net neketinau atsakyt į jo bučinį ,tačiau jis čiupo man už plaukų ir taip stipriai mane suspaudė jog negalėjau nieko padaryt. Jo liežuvis be leidimo klaidžiojo mano burnoje ,kai jo kūnas visiškai prigludo prie manęs.
Neatsakiau į bučinį ,o tik įkandau jam į lūpą. Jis staigiai atsitraukė su plačia šypsena.
-O tikėjausi ,kad apsigalvosi.-Nusijuokė jis.
-Tu man keli šleikštulį.-Tiesiai šviesiai atsakiau ,kai jis apsilaižė lūpas ir jo rankas nuo mano plaukų nukeliavo iki mano krūtinės.
-Atsargiai su žodžiais ,nes jie tik kelia norą tave išdulkint.-Pagaliau jis atsitraukė nuo manęs ir nebelietė mano kūno. Nesitikėjau ,tačiau jis davė man savo odinį švarką apsivilkt ,kad neičiau su apatiniais.
-Ar tu man padėsi?.-Paklausiau.
-Tiesiog tylėk. Aš gražinsiu tave Horan ,o tu laikysi liežuvį už dantų supratai?.-Tik linktelėjau ,nes negaliu su juo pyktis. Jie mano viltis išgelbėt Niall. Priėjus miške paliktą jo mašiną grįžom iki namo ,kur turi būt Niall. Išlipom nepastebėti ir jis man liepė tylėt ir sekt jį. Priėjom prie kažkokios dėžės šalia namo ji panaši į elektros skydine.
-Ką tu darai? Maniau eisi vidun?.-Paklausiau.
-Jis pats susitvarkys juk tai Horan.-Jis tiesiog nutraukė kelis laidus ir turėjau laukt su juo nežinioje. Jis neleido man niekur eit ,nes sakė jei mirsiu jis irgi mirs ,net nežinau ar tai gerai. Stovėjau su juo prie jo mašinos ir stebėjau namą su viltimi ,kad tuoj išeis Niall.
Girdėjau kelis šūvius ir net krūptelėjau iš baimės.
-Ar tu tikras ,kad jis išeis?.-Paklausiau su baime.
-Toks kokį aš pažįstu Horan išeis be problemų.-Jis ramiai užsidegė cigaretę ir vėl su baime laukiau ,kai pagaliau girdėjau kažkokius riksmus ,o tada dar šūviai keli. Tada pamačiau ,kai kažkas išbėga iš už namo ,tačiau jį patiesia šūvis.
Mano širdis beveik iššoko tiesiogine ta žodžio prasme iš krūtinės ,kai pamačiau Niall. Jis buvo visas kruvinas ir su ginklu rankoje. Jis pakėlė akis ir pamatęs mane suraukė antakius. Nieko nelaukus ėjau greitu žingsniu link jo.
-Kas tai?.-Paklausė jis pamatęs mane su apatiniais ir su Zayn striuke. Prilietė veidą su kita ranka ir kelių sekundžių užteko ,kad jo akys pajuoduotų ,kai jis žiūrėjo į manas.
-Tu šunsnuki.-Suurzgė jis ir nuo manęs puolė prie Zayn. Šis nespėjo sureaguot ,kai Niall su ginklu trenkė jam į veidą. Po pirmo smūgio sekė ir antras.
-Aš tave užmušiu.-Tai vieninteliai žodžiai ,kuriuos jis kartojo.
-Ne Niall jis nieko nepadarė. Jis manęs nelietė. Prašau sustok.-Prašiau jo ,tačiau jis tik nustūmė mane toliau. Įsibėgėjau ir užšokau jam ant nugaros ,kad sustabdyčiau.
-Nustok jį mušt jis man padėjo.-Šaukiau ,kai sugriebiau jam už plaukų. Pavyko jį atitraukt nuo Zayn ,kuris kosėjo krauju ,tačiau jis netikėtai nugriuvo. Iš skausmo tik sudejavau ,kai nežinomu būdu jis atsirado ant manęs ir prirėmė mane prie žemės. Sutikau jo akis ir nespėjau daugiau nieko pasakyt ,kai jis sujungė mūsų lūpas.
-Tau viskas gerai.-Kartojo jis ,kai įvėliau savo pirštus į jo plaukus jam atsitraukus po bučinio.
-Mums viskas gerai Niall.- Atsakiau žiūrėdama į jo mėlynas akis.
-Nenoriu jūsų nutraukt ,bet mums laikas iš čia dingt.-Prabilo Zayn ir Niall paliko nuo manęs padėdamas ir man atsistot.
-Prisiekiu jei sužinosiu ,kad ją dulkinai....-Nutraukiau Niall kalbą.
-Nieko nebuvo Niall. Jis manęs nelietė prisiekiu. Taip atrodau ne dėl jo.-Pati prisikalbėjau ,kai Niall sutriko.
-Kieno tai darbas? Ir nusivilkt šitą striukę.-Suurzgė jis ir nuplėšė nuo manęs jėga Zayn striuke.
-Niekieno. Man viskas gerai Niall tiesiog važiuojam iš čia.-Jis paklausė manęs įsėsdamas į mašiną ir duodama paskutinį žvilgsnį Zayn įlipau paskui jį. Nežinau kodėl ,tačiau nepasakysiu apie Zayn ir įvyki miške ir tai ką jis man sakė. Juk vis dėl to jis man padėjo be jo jau žuvus tikriausiai būčiau.
Tiesiog tylėjau ,kai mačiau jog visą kelią Niall kažkas neduoda ramybės. Numanau ,kad tai mano pusnuogės ir Zayn striukės ant manęs klausimas.
YOU ARE READING
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...