68 dalis

3.8K 112 2
                                    

Prabudau lovoje ,o Niall šalia nebuvo. Išlipus iš lovos apsirengiau jo chalatą ir nukeliavau į virtuvę. Čia jis sėdėjo ant kėdės su tamsiai mėlynu kostiumu ir gėrė kavą.
-Labas rytas.-Priėjau arčiau ir pabučiavau į skruostą.
-Nežadinau ,nes atrodė tau reikia miego.-Nusijuokė jis.
-Hmm gal dar truputį pagulėsiu ,o tu kur?.-Prisiglaudžiau arčiau jo ir užmerkiau akis padėdama galvą jam prie kaklo ir įkvėpdama jo kvepalų kvapo.
-Darbas jei toki prisimeni.-Žinomą juk jis kažkoks super agentas.
-Tau patinka ten dirbt?.-Nežinau ,kodėl tačiau paklausiau to ne į temą.
-Ką turi omeny?.-Jis suraukė antakius.
-Na nežinau juk tu tiek patyrei ,kad tokį darbą turėtum tai gal tau jis nepatinka ? Gal nori kažko kitokio?
-Alex tai vienintelis dalykas ,kurį aš sugebu geriau už visus.-Nieko neatsakiau tik linktelėjau. Jis paliko švelnų bučinį ant mano lūpų ir atsisveikinęs išėjo pro duris. Pavalgius ir nusiprausus persirengiau. Nusileidau žemyn ir įpylus maisto į Boso dubenėlį susirašiau su ta Rebeka. Pagaliau susitarėm ,kur susitiksim.
Išlipau iš mašinos prie „Costa" kavinukės. Atėjus į vidų dairiausi merginos su šviesiais rudaus plaukais ,kol mergina sėdėjusi viena pakėlė ranką ir man pamojavo. Jos veidas buvo toks mielas ir ji vis dar atrodė ,kaip nepilnametė. Ji nusišypsojo ir jos šypsena tokia miela ,kaip mažos mergaitės.
-Sveika aš Alex.- Prisėdau šalia jos.
-Žinomą aš Rebeka.-Ji vėl nusišypsojo.
-Na tikriausiai turėčiau papasakot savo dalį ,kas man nutiko ,o tu savąją kokiu tikslus aš tau skambinau.-Nusijuokiau nervingai ,kai mums atnešė arbatos ,kuria ji užsakė.
-Kaip malonu ,kad arbata.-Pamaišiau saviškę.
-Aš kavos negeriu.-Nusijuokė ji.
-Aš irgi.-Net keista ,kad mes tokios panašios ,tačiau ji atrodo lyg iš žurnalo.
Pradėjau jai pasakot gurkšnodama arbatą visų pirma nuo tai ,kaip susipažinau su Niall ir kodėl tėvai jo nemėgsta. Ji taip įdėmiai manęs klausė ,kai priėjau prie dalies ,kad susižalojau. Atrodo ji buvo taip įtraukta į visą šią istorija ,kai pagaliau pasakiau ,ką Liam su mano mama padarė.
-Tai baisu jis tikras niekšas.-Ji suurzgė pasibjaurėjusi.
-Ir vėliau aš atgavau normalią formą jei galiu taip pasakyt. Mano sužadėtinis man pasakė kiek baisių dalykų aš padariau ir nežinau kaip toliau gyvent. O jei vėl tai atsitiks? Bijau dėl savęs ir dėl jo ,o dar kai tu paskambinai maniau dar kažko pridariau.-Ji švelniai nusišypsojo ,kai užsakė mums dar žalios arbatos ir pyragėlių.
-Tu mane pati susiradai ir ,kai kalbėjom telefonu sakei nori sunaikint kažkokį vaikinai. Na kad jis mane pamiltų ir aš jį sužlugdyčiau. Tikriausiai tai tas pats Liam.- Ji toliau man papasakojo ,kuo užsiima ,kad pragyventų. Pasakė ,kad aš buvau visai kitokia per telefoną.
-Maniau ateis čia kokia ilgom blakstienom ir tona špakliaus prašydama buvusiam keršto nes jis atėmė iš jos mašiną ar kažką panašaus.-Nusijuokė ji.
-Na dabar jau žinai viską ir aš nebenoriu kenkt Liam. Aš ne tokia ir nenoriu virst ta pati pabaisa ,kuri buvo tas kelias dienas. Nenoriu prarast Niall.
-Aš tave pilnai suprantu.-Šyptelėjo ji.
-Net nenumanau ,kas nutiks ,kai mama sužinos jog mes su Niall susižadėjom. Manau mane vėl apsvaigins arba pasikėsint nužudyt.-Su juoku pasakiau ir ji garsiai nusijuokė per visą kavinukę.
-Ohh dieve maniau mano mama ragana ,bet taviškė muša visus rekordus neįsižeisk aišku.
-Tokia jau ji.-Nusijuokiau.
-Ohh ,kad aš galėčiau atsukt laiką atgal. Turėčiau tai ką tu dabar turi.-Ji užsisvajojus prabilo.
-Kaip suprast?.-Suraukiau antakius ir ji lyg grįžo iš svajonių transo akimirksniu.
-Nieko šią istorija paliekam kitam kartui.- Ji primigtinai pareikalavo ,kad sumokės už mūsų arbatas ir visą kitą. Abi išėjom iš kavinukės ir tiesiog kalbėdamos priėjom prekybos centrą. Atrodo ,kad pirmą kartą taip smarkiai kažkuo susidomėjau . Ji visai kitokia ,bet kartu ir skirtinga.
Pastebėjau ir tai ,kad ją visi vaikinai nužiūri ,nes ji visiems šypsosi.
-Kodėl tu tai darai?.-Nusijuokiau.
-Nežinau man savaime gaunasi ,o jie užkimba. Žinai neesu jokia barakuda ar kažkas panašaus tai tik darbas. Tikriausiai turėčiau vadintis pusetatinė barakuda.-Mes abi garsiai nusijuokėm ,kai ji nusitempė mane į knygyną. Nemaniau ,kad tokia mergina ,kaip ji skaito knygas .
-Nekreipk dėmesio tiesiog ieškojau senai šios knygos.-Ji pasiėmė iš lentynos paskutinė knygą. Tai buvo kažkas apie mokslą ir psichologija.
-Na ,o kaip tavo santykiai su sužadėtiniu? Neleisk mamai jų gadinti ir nepasiduokit niekam. –Paaiškino ji ,kai išėjom iš knygyno.
-Tai tikrai sunku ,tačiau mes stengiamės.-Nusišypsojau.
-Žinomą ,o kaip jūsų lytinis gyvenimas aišku nesupyk ,kad klausiu ,bet ar jis dulkina tave gerai?.-Nuo jos klausimo ,nes įsižiojau.
-Ohh god ar būtina šito klaust?.-Užsidengiau raudonus skruostus delnais ir ji prikando lūpą nusijuokdama.
-Taip ir maniau ,kad jis geras lovoje. Juk jis super agentas...uhh ar pažaidžiat kokius nors žaidimukus?
-Kas tu ir ką padarei mielai merginai iš kavinukės?.-Nusijuokiau ir ji kartu su manim
-Tai tik klausimas ,be to mes suaugusios. Žinai kaip sako ,kad jis turi elgtis ,kaip džentelmenas ,o dulkint tave ,kaip gyvulys. –Atrodė ,kad jau raudonesnė negaliu ,būt todėl pratrūkom abi juoktis ,kai net nepastebėjau ,kad ji atvedė mane į apatinių parduotuvę.
-Ohh ne..-Pasakiau iš kart ,kai ji prikando lūpą.
-Ohh taip juk ne kiekviena diena nepažįstama mergina tau renka apatinius beprotiškam sexui su berniuku.-Ji priėjo prie nėriniuotų pieniško šokolado spalvos apatinių. Kelnaitės per nėrinukus buvo permatomos ,kai ji pažiūrėjo į mano užpakaliuką ir paėmė tinkamą dydį.
-Tu galėtum čia dirbt.-Nusijuokiau pajuokaudama ,kai ji išrinko ir liemenuko dydį.
-Na turiu tokį talentą jei galima pavadint. Kažkada svajojau turėt savo apatinio trikotažo parduotuvę ,bet neturiu tam galimybių.-Ji pridėjo prie manęs apatinius ir žiūrėjo kelias sekundes į veidrodį.
-Galėtum jį nustebint šiandien laukdama jo šitaip apsirengus. Žinomą nebūk tiesioginė ir nepulk jam įėjus pro duris. Atsigulk ant lovos ir plaukus susirišk į dailų kuoduką palikdama čia kelias sruogas.-Ji sukėlė mano palaidus plaukus ir padarė tai apie ką kalbą.
-Šitaip matosi tavo kaklas dėl ,kurio vyrai eina iš proto. Jam atėjus kviesk jį akimis ,tačiau neatsiduok visiškai ,o kai jis susierzins parodyk nagučius. Tu turi būt liūtė.-Na su Niall kitaip. Jei jį išerzinsiu ,tai bus kaip tikrų liūtų kova. O gal taip ir turi būt? Juk man patinka jo grubumas.
-Iš kur tiek daug žinai?.-Paklausiau ir tada supratau ,kad tai kvailas klausimas.
-Tu tikrai to klausi?.-Nusijuokė ji ir mano telefonas suskambo ,o tai buvo Niall.
-Mmm saldusis berniukas.-Ji sukikeno rinkdama kitus apatinius.
-Klausau?.-Atsiliepiau iš kart jai nuėjus.
-Mažute tavęs nėra namuose?
-Aš mieste su ..drauge apsipirkinėjam ,o kas? Kažkas nutiko?.-Net nežinau kodėl ,tačiau pavadinau Rebeka savo drauge. Na taip ji su manim leidžia laiką ir man tai patinka. Nesvarbu ,kad ir kokį darbą ji dirbą.
-Nieko šeip tikrinu.- Kažkaip keista Ni niekada to nedaro.
-Aš ir tave myliu .-Nusijuokiau tyliai prikandus lūpą ir nuėjus toliau nuo Rebekos.
-Tiesiog...varčiau popierius ir suradus rezultatus tavo tyrimo pamaniau patikrinsiu kaip tu.-Atsiduso jis. Jis tapo toks rūpestingas ir saugantis ,kad net keista.
-Man viskas gerai Ni. Kol aš su tavim ir tu mane myli man visada viskas bus gera.-Raminau jį.
-Kažkas praskydo..-Išgirdau kažkieno kito balsą pas Niall.
-Užsikišk Harry ,nes sukišo šitą ginklą tau į subinę.-Suurzgė Niall. Pala kodėl jis sakė varto popierius ir dabar šalia jo ginklas?
-Niall ,kodėl tu turi ginklą vartydamas popierius?
-Alex tai mano darbo dalis nieko negaliu pakeist.
-Taip gali neimt ginklo į rankas.-Suurzgiau dabar aš.
-Tu negali man aiškinti ,ko aš negaliu. Nejau grįžus reikės primint ,kad čia tik aš vadovauju? Alex nenervuok manęs.-Štai ir vadovaujantis Niall Horan.
-Užsikrušk Horan.- Pavartydama akis atmečiau skambutį. Rebeka atėjus tik nusijuokė paduodama man mano apatinių komplektuką ,kurį ji išrinko.
-Jūsų santykiai kaip matau įdomus.
-Na jis visada vadovauja ir patikėk tai užveda ,bet kartu ir užknisa. Šiandien aš būsiu padėties šeimininke.-Prikandau lūpą pastebėdama prie kasos antrankius. Juk Niall irgi turi turėt tokius argi ne?


Nuotraukoje Rebeka ;)



Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now