Atsikėliau pati pirma ,kai pasidarė labai karšta . Pramerkiau akis ,nes gulėjau ant pilvo ,o Niall ranka uždėta man ant liemens. Jo kvėpavimas jautėsi tiesiai man prie kaklo ir tai kuteno. Šiuose namuose tikrai karšta ,o langas joks neatidarytas.
Tiesiog apsidairiau ,kai lėtai išlindau iš Niall glėbio. Atrodo jis pajautė ,kad manęs nėra ir stipriau suėmęs antklodę prisiglaudė ją ,kas buvo juokinga. Greit pačiupau savo apatinius ,kurie gulėjo ant grindų. Surinkau ir Niall rūbus padėdama gražiai ant komodos ,kuri čia stovėjo. Nesiruošiu kuistis po stalčius ir ieškot ,kur juos padėt.
Nulipau laiptais žemyn ir pagriebiau suknelę. Susiradau vonia ir tikiuosi jis nesupyks jei pasinaudosiu dušu ,kurio man tikrai norisi. Pasinaudojau ir čia buvusiu šampūnu ,kuris buvo vyriškas. Apsirengiau savais rūbais ,kuriuos susirinkau namuose.
Išėjau iš dušo ir nustebau ,kad namuose vis dar buvo tyla. Jis vis dar miega? Tai tikrai juokinga ,kiek ilgai gali jis miegot.
Susukau šlapius plaukus į rankšluostį ,kai ėjau per namus. Svetainėje stovėjo didelis plazminis televizorius ir židinys įkurdintas po juo ,nes jis kabėjo ant sienos. Storas pūkuotas baltas kilimas prie sofos ir kavos staliukas ant jo. Keista bet čia nėra jokių nuotraukų. Priėjus prie knygų lentynos mačiau tik daug knygų apie teisėsauga ir visokius kitokius dalykus susijusius su policija. Ar tai kokio jo draugo namas ,kuris dirba policijoje?
Apsisukau ir koja už kojos ėjau aplinkui namus. Sustojau ,kai mano akis užkabino mažas kambarėlis. Tai tikrai darbo kambarys ,nes jame stovėjo stalas su kompiuteriu ir daug lentynų su knygom ir popieriai ant stalo. Gal man čia ir negalima ,bet aš juk nieko neliečiu nors.... Priėjus prie stalo apsigalvojau ,kai pamačiau tuščius rėmelius. Kodėl juose nėra nuotraukos? Atsisėdau ant kėdės ir sukinėjausi ,kai pastebėjau vėl pilna knygų apie teisėsauga.
Atsistojau ir nubėgau į vonia ,nes reikia nusiimt nuo plaukų rankšluostį. Pasilenkus tik pastebėjau skalbimo mašinoje kažką kruvino baltame fone ir daug juodų rūbų. Aš neturėčiau taip elgtis ,bet... atidarius ištraukiau skalbinius ir tik tada pamačiau ,kad visi rūbai sužymėti. Jie visi turėjo firminį ženklą FBI. Kas per? Pala tos knygos ir šie rūbai? Ar Niall turi draugų iš FBI ? Juk jis nusikaltėlis.
Žinau ,kad taip negalima tačiau grįžau į darbo kambarį ir greitu judesiu atidariau stalčių. Čia buvo ženklelis ,kurį nešioja FBI agentai ir aš ne durna jog nežinočiau. Priliečiau jį pirštais ,kai sustingau pamačius NIALL HORAN užrašyta ant ženklelio. Tai negali būt tiesa. Pradėjau kuistis po visus stalčius ,kai ištraukus išmėčiau visus daiktus po visą kambarį.Tai negali būt tiesa....
Čia buvo ir daugiau dokumentų ir visokiausiu užrašų. Visur figūravo Niall Horan vardas ir pavardė. Visur buvo jis. Krūptelėjau ,kai ištraukus stalčiuje išpurčiau ,o jo kitoje pusėje priklijuotas ginklas. Nusivaliau ašaras ir iš pykčio pasiėmiau ginklą. Surinkau visus popierius ir jo sušiktus rūbus iš skalbimo mašinos ,kai kuo garsiau užlipau laiptais ir mečiau viską į mieganti Niall.
-Kas per velnias.-Suurzgė jis ir pašoko iš lovos .
-Aš tavęs to paties norėčiau paklaust.-Nusijuokiau valydama ašaras.
-Kas tu toks?.-Suurzgiau ,kai jis apsidairė ir pamatė ką radau.
-Manai aš kvaila? Nors taip aš tikrai kvaila jog tave įsimylėjau. Negaliu patikėt....
-Alex...-Jis norėjo pasikelt iš lovos ,tačiau neleidau atkreipdama ginklą į jį.
-Nesiartink. Aš nežinau kas tu toks ,tačiau turi penkias sekundes pasiaiškint. Maniau ,kad esu kvaištelėjus ,nes pati savom akim mačiau kai tave suima policija. Tu pavogei mano vėrinį pirmą susipažinimo dieną. Tu vagi mašinas ir jas parduodi. Mačiau tave su tais žmonėmis.-Šaukiau valydamasi ašaras ,kurios bėgo upeliais ir per jas nieko nemačiau.
-Tai buvo tik mano priedanga.-Jis atrodė ramesnis nei tikėjausi.
-Priedanga? Ar visa tai irgi netikra? Aš tik priedangos dalis?.-Dabar jau šaukiau per visą namą.
-Tavęs iš vis neturėjo būt.-Aiškinos jis. Negaliu patikėt ,kad aš tikrai jį myliu.
-Žinai ką tu buvai teisus. Aš tikrai atsiimsiu žodžius. Nekenčiu tavęs Niall Horan. Kad tu sudegtum pragare.-Sušaukiau kuo greičiau apsisukdama. Bėgau laiptais žemyn ,kai čiupau nuo staliuko jo mašinos raktelius.
-Alex,mažute palauk.-Jis vijosi iš paskos ,kai sustojau tarp durų ir nutaikiau ginklą į jį.
-Daugiau niekada manęs nevadink mažute. Tau aš neegzistuoju. Nenoriu daugiau tavęs matyt. Tu pavertei ta meile neapykanta Horan ir sveikinu ,nes manau tu to ir norėjai. Galbūt tau bus lengviau dabar juk atsikratei manęs ir nereikės įsimylėt.-Apsisukau nusivalius ašaras ir ėjau link mašinos be batų per plyteles. Tas šuo pribėgo ir gal būčiau išsigandus ,tačiau mano būklė dabar tokia jog nieko nebijau.
-Sustok pagaliau.-Išgirdau tik ,kaip Niall suurzgia ir buvau staigiai bei stipriai nublokšta nuo mašinos ant žolytės.
-Neliesk manęs.-Klykiau per visą kiemą ,kai jaučiau jo rankas ir jos bandė mane sulaikyt.
-Tu negali manęs nekęst.-Dabar jis šaukė. Atsistojau ir norėjau eit ,tačiau jis čiupo man už kaklo ir prisitraukė prie savęs. Žiūrėjau jam į akis su neapykanta ,kurią jaučiau šią minute.
-Aš jau tai darau.-Drąsiai pasakiau ir pagaliau nustojau verkt.
-Užsičiaupk.-Šaukė jis ir suprantu ,kodėl juk nenori girdėt to ,kas akivaizdu. Norėjau vėl įsižiot ,kai jis stipriau suspaudė mano kaklą ,kad nebegalėjau kalbėt. Ar jis mane smaugia? Spardžiausi kiek galėjau ,kai galiausiai pavyko šeip ne taip ištrūkt ,o gal jis paleido ,nes jaučiau kaip svaigsta galva.
-Tu negali manęs palikt.-Kalbėjo jis ,kai kosėjau nuo oro. Ką jis kalba? Ar jam visai negerai? Apsisukau eit link mašinos pasiremdama prie jos šono ,nes nuo to smaugimo jaučiuosi apsvaigus. Turiu dingt iš čia ,nes nežinia ką jis gali padaryt.
-Alex.- Šaukė jis tokiu balsu lyg tuoj mane užmuš.
Atidariau dureles ir buvau atitraukta nuo jų stipriu smūgiu. Jaučiau ,kaip mašinos šonas įsirėmė man į nugarą ir aiktelėjau iš skausmo. Atsimerkus spėjau sureaguot ir vėl užsimerkt ,kai jis iškėlė staigiai ranką ir užsimojo man trenkt. Užsimerkus taip ir nesulaukiau smūgio ,kurio taip išsigandus laukiau.
Jo ranka laikė mane už kaklo ,kai nesipriešinau ir tiesiog stovėjau jausdama jo kvėpavimą sau prie veido. Ar jis mane pasmaugs?
-Kad ir koks esu pabaisa negaliu skriaust moters kuri tiek daug man reiškia.-Sušnabždėjo jis ir tai privertė mane atsimerkt. Ar aš tikrai tai girdėjau? Pala Alex nesusimaišyk juk jis melavo tau apie viską. Nors tai tikrai reiškia daug jog jis pagaliau nekelia rankos prieš mane ,tačiau negaliu jam taip lengvai atleist.
-Jeigu būčiau reiškus tiek daug tai to nebūtų nutikę. Tau tiesiog reikėjo pasakyt.-Kalbėjau dabar irgi ramiai ,kai jo ranka nuo kaklo švelniai pakilo iki mano skruosto.
-Ar tai būtų kažką pakeitę? Aš neapsimetinėjau ir tai esu aš. Alex tu žinai mane. Ir ši naktis....Alex nejau nejautei tai ką tau jaučiu-Kalbėjo jis žiūrėdamas man į akis ,tačiau dabar jau nežinau ar tai tikrai tiesa. Juk jis buvo FBI agentas ir toks tiksliau yra tai ,kas jis buvo visą laiką su manim? Juk galvojau jog jis nusikaltėlis tai gal dabar jis bus kitoks?
-Būtent Niall aš nežinau. Tu toks sudėtingas ,kad aš bijau jog būsiu amžinai ta ,kuri myli tačiau jos niekas nemyli.-Sušnabždėjau ,kai jis palinkęs kvėpavo į mano plaukus. Su tais žodžiais atsitraukiau ir jis nesipriešino. Tiesiog įlipau į mašiną ir nesidairydama į jį išvažiavau ,kuo greičiau iš jo namų. Visko man per daug. Ką aš padariau jog dievas mane taip baudžia?
-Atleisk man.-Verkiau važiuodama nors net nežinau į kurią pusę važiuot. Per ašaras vos mačiau ,tačiau vis tiek nelėtinau ,kai mano telefonas suskambo. Bandžiau nekreipt dėmesio ,tačiau neišėjo ,kai pagaliau atsiliepiau.
-Alex.
-Prašau Niall....aš taip nebegaliu. Nėra nieko ,kad priverstų mane apsisukt.
-Aš tave myliu.-Šie žodžiai atrodo sustingdė mane ,kai su ašarom supratus ką jis pasakė pradėjau juoktis. Atrodo per sekunde atsirado tai kas tikrai mane nežinau ko juokiausi ,tačiau nuvalydama ašaras paleidau vairą.
-Aš melavau ,kad tavęs nekenčiu. Aš tave myliu...aš taip tave myliu Niall.-Spėjau tik tai pasakyt ,kai pakėliau akis nuo vairo ir pamačiau tą patį staigų posūkį.
-Alex...Alex...- Girdėjau Niall balsą.
Viskas vyko taip greitai ,kai paleidau telefoną ir sukau vairą ,tačiau buvo per vėlu. Mašina vertėsi nesuskaičiuojamai daug kartų ir dabar jau nieko nebejaučiau.
YOU ARE READING
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...