94 dalis

3.5K 149 7
                                    


-Alex grįžk į lovą.-Paliepė jis ,kai ištiesė ranką ,kad jo nepaliesčiau. Net nesiruošiau eit prie jo arčiau ,nes žinau ,kad saugodamas mane jis tikrai nepasiduos mane ,nebent...

Prikandus lūpą nuėjau iki užuolaidų ir jas užtraukiau. Jis stebėjo mano žingsnius aplink kambarį ,kai priėjus prie muzikos grotuvo pajungiau savo telefoną ir įjungiau lėtų ,bei gražių dainų albumą. Apsisukus atmečiau plaukus ant vienos kaklo pusės ir apėjau aplink jį.

-Ką tu darai?.-Jis atrodė pasimetęs ,kai pirštais perbraukiau per jo pečių liniją.

-Nieko.- Monotoniškai ir paprastai atsakiau ,kai lėtai atsegiau savo kelnes. Nežinau ,kaip tai atrodė iš šono ,bet tikiuosi gerai.

Nusmaukiau kelnes žemyn savo kojomis ir numečiau ant fotelio stovėjusio prie sienos. Vėl lėtai apėjau aplink Niall ir sustojus tiesiai prieš jį lėtai kilstelėjau savo palaidinę šiek tiek apnuogindamas savo pilvo ,kai jo akys nukeliavo ten nuleidau medžiaga atgal. Prikandau lūpą apsisukdama ,kad būčiau nugara į jį ir prisiglaudžiau prie jo ,kad jausčiau jo šilumą prie savęs. Šiek tiek išriečiau užpakaliuką ,kad jausčiau jo kelnių medžiagą ir jo karštas kvėpavimas pagreitėjo ,kai atlenkiau galvą jam prie krūtinės.

Užmerkiau akis ,kai paėmiau jo vieną ranką ir padėjau sau ant pilvuko. Jis atrodė sustingęs ,kai švelniai suėmus jo delną kilstelėjau į viršų ir tada vėl atgal ,kad jis pajaustų mano kūno įlinkį. Tyli aimana paliko mano lūpas visai netikėtai ir jis suurzgė.

Lėtai atsitraukiau ir atsisukus pažiūrėjau į jį.

-Ne laikas mane erzint Alex. -Perspėjo jis ,kai mano veide tik atsirado mažas šypsnis. Galiausiai pakėliau palaidinės medžiagą ir šiek tiek paerzindama nusivilkau per galvą numesdama irgi kur kelnės.

-Argi čia ne karštas?-Paklausiau ,kai jos vyzdžiai įsiplėtė labiau man atsigulus ant lovos. Nusiridenau šiek tiek į kitą pusę atsidurdama taip ant pilvo ir išriečiau užpakaliuką. Raudoni apatiniai tikrai puikiai derinosi prie šios baltos ,kaip sniegas patalynės. Žinau ,kad jis neatlaikys.

Nejau nesupranta ,kad jaučiuosi gerai ir man reikia jo. Turim tik šią dieną ir turėsim grįžt namo ,kur vėl visas gyvenas ir problemos grįš su trenksmu. Noriu praleist šį laiką su juo ,o ne gulėdama viena ir valgydama.

Jis toliau stovėjo ir žiūrėjo ,kai nutaisiau tą nekaltą žvilgsnį ,kuris jį taip erzina.

-Alex baik.-Paliepė jis ir pagal jo balso tona jaučiu ,kad trūksta tiek nedaug. Apsiverčiau ,kad būčiau ant nugaros ir pirštu lėtai vedžiau nuo kelnaičių apačios iki krūtinės tarpo.

-Tai taip paprasta Ni.- Sušnabždėjau ,tačiau jis nejudėjo iš savo pozicijos.

-Tikriausiai aš ne pakankamai seksuali.-Pakilau iš lovos ir norėjau praeit pro jį iki vonios ,tačiau jis suėmė mano už riešo. Atsisukau į jį klausiamu žvilgsniu ,kai jis irgi į mane žiūrėjo tuo Horan žvilgsniu ,kuris iš kart nuginkluoja. Tiesiog neįmanoma jam atsakyt ,kai jis žiūri tom savo akim lyg liūtas į savo grobį.

Nespėjau net mirktelėt ,kai jis staigiu judesiu prisitraukė mane prie savęs ir sujungė mūsų lūpas. Atsakiau į jo bučinį ir iš kart nuvilkau jo marškinėlius palikdama jį pusnuogi. Mano pirštai nukeliavo iki jo kelnių sagties ir spėjau tik jas atsegt ,kai jis pastūmė mane ant lovos.

Pasirėmiau rankomis ir stebėjau ,kaip jis atlieką likusį darbą už manę ir nusmaukia savo kelnes žemyn pasilikdamas tik su apatiniais ir labai dideliu gumbu. Taip ir maniau ,kad šis mano pasimaivymas padės daugiau nei reikia.

Sex Bruises (LT fanfiction)Where stories live. Discover now