-Už valandos vakarienė su mano tėvais ir nuspręsim vestuvių data.-Nusišypsojo Jacob ,kai atvažiavom iki mano namų. Grįžus greit puoliau į kambarį ir į dušą. Persirengiau jo liepiamą suknelę ir susirišau į kuoduką ,bei užsidėjau jo dovanotus papuošalus. Nulipau laiptais žemyn ir jau radau Jacob su plačia šypsena kalbant su mano tėčiu. Tėtis tik nužiūrėjo mano rūbus ir nusišypsojo ,bet jam apsisukus eit į savo darbo kambarį mačiau ,kaip jo šypsena dingo. Kas jam? Maniau jis džiaugiasi dėl mūsų su Jacob vestuvių.
Atvažiavus į restoraną ėjau iš paskos Jacob link stalelio kurį parodė mums padavėja. Jacob atstūmė man kėdę ,kad atsisėsčiau ir padėkojus prisėdau.
-Kada pasirodys tavo tėvai?.-Paklausiau mandagiai ,kai jis atsisėdęs atsigėrė iš taurės gurkšnį vandens.
-Turėtų jau pasirodyt ,bet tu taip nesijaudink. Žinau ,kad tu nelabai su jais sutari ,bet visa tai praeis tikrai cukriuk.-Nusišypsojo jis. Visai nenoriu prisimint paskutinio mūsų susitikimo ,kai jo mama susiraukus žiūrėjo į mane ,kai sveikino su pasipiršimu. Jo tėvas nieko nesakė ,kaip ir ji tačiau akivaizdu buvo ,kad jie nenori šių vestuvių. Aš jiems kažkodėl niekada nepatikau ,nes jie mano jog jų sūnus man per geras ,o gal tai ir tiesa.
-Jacob.-Išgirdau suaugusio vyro balsą ir apsisukus greit atsistojau ,kai pamačiau Jacob tėvus. Jacob apsikabino su savo tėvu ,o aš tik paspaudžiau ranką ,nes jie niekada nepriima manęs šiltai. Pirmiausiai pavalgėm ,o sulaukus deserto išgirdau visam jų pokalbyje savo vardą.
-Alex ar jau užsisakei suknelę?.-Pakėliau akis ir pamačiau ,kad manęs to klausia Jacob mama Grace.
-Ne pone Triuner.- Nusišypsojau ir ji suspaudė lūpas į tiesią liniją.
-Tikriausiai turėtum paskubėt ,nes dizainerių suknelės nepasidaro per kelias dienas.-Subarė ji.
-Tiesa sakant aš galvojau apie paprasta suknele.-Prabilau tačiau ir kuo greičiau užsičiaupiau ,kai pamačiau jos veido miną.
-Paprasta? Ar mūsų sūnus tau atrodo paprastas? Tai vestuvės ne tau ,o žiniasklaidai nepamiršk tai. Turi atrodyk verta mūsų sūnaus ir dėl dievo meilės susitvarkyk plaukus.-Ji parodė rankomis į kelias sruogas iškritusias iš kuoduko. Tik nuleidau galvą į lėkštę ir toliau stumdžiau ledus po lėkštę.
-Mama tavo puikus skonis ,todėl manau užsakyk jai suknelę tu gerai.-Išgirdau Jacob balsą ir dar daugiau nuliūdau ,nes jam nerūpi mano nuomonė ,kaip ir jai. Kaip sako obuolys nuo obels netoli rieda. Toliau visą vakarienę nieko nekalbėjau ,nes manęs vis vien niekas nekalbėjo ir man jau tai atsibodo. Nieko nesakiau nei Jacob jei savo tėvams grįžus. Tiesiog iš kart nuėjau į savo kambarį ir toliau būsiu tobula tyli mergina iš kurios to ir tikimasi. Man jau tai atsibodo ,bet neturiu nieko kas mane ištrauktu iš to. Amila man tikrai nepadės ,nes ji gyvenas su savo vaikinu Prancūzijoje.
Ryte atsikėliau anksčiau nei turėčiau ir pasiruošiau į universitetą. Užsidėjau juodą sijoną ir baltą palaidinę ,o ant viršaus juodą švarkelį. Atrodau ,kaip tikra teisininkė ,bet niekas netiki ,kad kada nors tapsiu tokia. Pasiėmiau savo rankinuką ant peties ir įsidėjus paskutinio tyrimo medžiaga išėjau iš kambario. Nusileidau laiptais ir pasiėmus raktus išėjau pro duris. Tėvų jau senai nėra ,o namuose tik tarnaitė ir sodininkas. Sėdau į savo baltą BMW ir pasidėjau taše ant kitos sėdynės.
Atvažiavus iš kart pastebėjau daug merginų ir vaikinų ,kurie kaip ir aš nori kovot už savo mokslus. Merginos čia tokios ,kurios išdraskys tau akis ir net nenumanau ,kaip aš gyvensiu šitam advokatų ir teisininkų pasaulyje. Tiesiog pasiėmiau tašę ir išlipau iš mašinos sekdama paskui visus į pastatą. Užėjus į paskaitą iš kart sėdau į savo vietą ir atsidariau kompiuterį.
-Taigi būsimieji teisininkai kitą savaitę ,geriausi mokiniai gaus praktiką tikrame teismo posėdyje. Nepamirškim ,kad gale metų turėsim egzaminą ,kur gausit ginamąjį ir turėsit išteisint ,jei ne reiškias jūs ne teisininkai.-Šitai seniausiai žinojau ir jau žinau savo likimą. Aš nemoku elgtis teisme ir pirmam kurse mano ginamasis buvo kaltas ir jis tai prisipažino man ,todėl pralaimėjom. Kaip galėjau meluot teismui ,kai prisiekus buvau ,kad sakysiu tiesą. Visa ta atmosfera teisme tokia slegianti ,kad negalėjau žiūrėdama į akis teisėjai pasakyt svarių argumentų kodėl jis nekaltas.
Visą diena nagrinėjom senas bylas ir į paskaitas pakviesti buvo ,keli teisėsaugos detektyvai kurie pasakojo ,kaip liudininkai moka meluot. Šie metai patys paskutiniai todėl tokie įtemti ir turiu susikaupt jei noriu baigti visą tai ,bet visi juk sako ,kad nebūsiu teisininkė. Gal jie teisus ir pasiduot reikia dabar? Taip sutaupysiu laiko.
**************Niall pozicija*************
Pasiėmiau pinigus iš Jay už šios savaitės mašinas ir sėdau į savo mašiną. Važiavau iki parduotuvės ,kuri netoli teisės universiteto ir sustojus prie šviesoforo mano akis patraukė ta mergina liktais Alex. Vakar ji tikrai įsižeidė ,bet tai juk ne mano bėda ,bet ką ji daro prie šio universiteto ir dar su tokiu aptemtu sijonu. Damn taip ir norisi ją užverst ant mašinos ir išdulkint ,o už tą smūgi ji dar atsiims.
Užsidegus žaliai persirikiavau į kitą juostą ir paspaudžiau greičio pedalą. Taigi ji tikriausiai studijuoja teisę šiame brangiame universitete. Pripažinsiu nesitikėjau iš jos to juk ji nepanaši į advokatę ,kuri kovotų už savo ginamąjį.
Apsipirkęs grįžau namo ir prie laiptinės pamačiau tuos pačius chuliganus ,kurie tikrai atėmė iš jos telefoną.
-Cypliau.-Išlipęs pašiaukiau mažiausio nario pravardę ir garantuoji pas jį jos telefonas. Jis atsisuko su baime ,kai jo draugai iš kart sustingo.
-Ateini čia.-Paliepiau jam ir tas nuleidęs galvą atėjo.
-Horan kas nutiko?.-Paklausė jis.
-Kur telefonas ,kurį vakar atėmei iš panelės buvusios prie šito namo?
-Nežinau apie ką kalbi.-Teisinosi jis.
-Tik nepisk man proto ,kad rytoj man būtų gražintas jos telefonas ir jei dar pamatysiu ,kad kabinėjies prie jos prispardysiu subinę.-Perspėjau jį ir jo draugai tik nusijuokė.
-Dar pasijuoksit tai ir jūsų lauks tas pats supratot. Žinau kur visi jūs gyvenat.-Jie nutilo ir Cyplius apsisukęs dingo su jais man iš akių. Pasiėmiau maišą iš mašinos ir grįžau į butą. Užtrenkiau duris su koja ir numečiau raktus ant spintelės prie durų. Nusimoviau sportbačius ir pasukau link virtuvės. Įjungiau televizorių per kurį jau prasidėjo rungtynės ir krausčiau maišus. Sudėjau visus maisto produktus ,o tai yra gatavas maistas ,kurį reikia tik pasišildyt ,nes neturiu laiko gamint. Net neprisimenu ,kada gaminau ,nes tai per daug darbo. Ištraukiau iš maišo ledus ir tik tada pamačiau ,kad aš juos paėmiau. Kokio velnio man ledai? Aš jų gi nevalgau. Įmečiau į kamerą ir užtrenkęs jos durelėmis pasiėmiau alaus ir nuėjau prie sofos. Atsisėdau su didelių dubeniu traškučių ir pasigarsinau rungtynes. Visai gerai gaunasi ,kai sumoku nuomą ir pasiimu išeiginę.
***************Alex pozicija**************
Atvažiavau į parduotuvę netoli universiteto ir visi žmonės mane stebi ,nes atrodau ,kaip advokatė ką tik iš teismo. Ištraukiau iš kuodo kelis segtukus ir jis pasileido taip suteikdamas man laisvumo. Tie aukštakulniai mane žudo ,bet teks susitaikyt. Šiandien turėtų atvažiuot vėl Jacob tėvai pietaut pas mus todėl turiu nupirkt produktus ,kad paruošt kažką nors aišku tarnaitė tėvų paliepimu. Perėjus per parduotuvė sustojau prie šokoladinių ledų ir kažkodėl prisiminiau ,kaip Niall jų neturėjo. Ar tai keista ,kad prisimenu jį? Atsakymas į šį klausima yra taip Alex tai keista.
Susidėjau prekes į mašiną ir telefonas pradėjo skambėt. Atidariau žinute ,kuri nuo Jacob ir mano šypsena veide dingo „ Cukriuk su tėvais atšaukiam vakarienę. Myliu" Įsikišau telefoną į kišenę ir įlipus į mašiną kelias minutes sėdėjau tyloj. Kas dabar? Taip žinomą mane praspyrė ,o tikriausiai eis vakarieniaut su savo kompanijos draugais ir aišku Jacob su jais ,o sužadėtinės jam nereikia ,nes ten bus Rita. Kitos pusės kompanijos savininko dukra ,kuri tiesiog tokia tobula ,kad jo tėvai ją tiesiog dieviną tai gal tegul ji už jo ir teka.
Prasėdėjau čia apie pusvalandį naršydama telefone ir turiu pagaliau išvažiuot iš šios aikštelės ,nes nieko nebus. Užvedžiau mašiną ir kelias minutes kaupiau drąsą prieš surinkdamas Niall numerį. Žinau ,kad turiu ant jo pykt ,bet nenoriu sėdėt namuose viena ,kai žinau jog mama su tėvu pykstasi tai kažkuris tikrai negrįš šiandien nakvot namo. O gal net abudu ,o tam name baugu vienai.
-Horan.- Atsiliepė jis tuo savo sexualiu gyliu balsu.
-Tu laisvas? Turiu omeny ar galiu atvažiuot pas tave.-Paklausiau ir trenkiau mintyse sau per veidą ,kaip kvailai tai nuskambėjo.
-Ar tau kažko reikia ar tu kažką pamiršai?.-Suurzgė jis.
-Atsiprašau dėl to smūgio ir...-Jis pabaigė skambutį. Kas per? Ar jis piktas dėl to ,kad jam trenkiau? Puikumėlis dabar tu tikrai likai viena Alex. Pradėjau važiuot į gatvę per aikštelę ,kai telefonas vėl suskambėjo ir pamačius žinutės tekstą mano veide atsirado šypsena „Laisvas" iš Niall. Taip ir žinojau ,kad jis vis vien pasiduos aš turiu tą efektą ant žmonių ,kad jie tiesiog negali man pasakyt ne ,bet tai suveikė geriausiai ant jo.
Sustojus prie jo namų išlipau ir pasiėmiau su savimi visus produktus. Gal jis pagalvos ,kad aš kokia nesveika ir jį persekioju ,o dabar dar ir ruošiuosi jam maistą tiek? Padėjau maišus atgal ir uždarius bagažinę griet nuskubėjau į jo aukštą. Pasibeldus kelis kartus išgirdau ,kad duris atsirakiną ir po kelių sekundžių pamačiau jį tik su treninginėm miegojimo kelnėm ir be marškinėlių. Atrodo visą drąsą tiesiog dingo kažkur ir likau tik aš su savo kvailu žvilgsnių į jo kūną.
-Kodėl tu čia?.-Paklausė jis.
-Atsiprašau ,kad trenkiau aš tiesiog...na tu pats kaltas ,nes man jau atsibodo ,kaip mane visi žemina. Neleisiu ,kad būtum dar vienas žmogus ,kuris mane pamina todėl...-Negalėjau pabaigt savo sakinio ,kai jis akimirksniu suėmė mane per liemenį ir prisitraukęs sujungė mūsų lūpas. Atrodo viskas dingo ir likau tik aš ir jis ,bei mūsų lūpos susijungusios. Norėjau atsitraukt ,bet negalėjau ,nes jis suėmė su viena ranka man už kaklo ir prisitraukė mane arčiau ,kai jo liežuvis perbraukė per apatinę mano lūpą. Toliau nesipriešinau ir leidau jo liežuviui kovot su manuoju ,kai mano rankos automatiškai įsivėlė į jo plaukus. Tai taip blogai ,bet kartu ir taip gera.
*NiallGirl*
YOU ARE READING
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...