Sėdėjau gydytojo kabinete ant kėdės ir laukiau kol jis ateis.
-Taigi panele Alex.- Nusišypsojo įėjęs gydytojas.
-Taip?.-Šyptelėjau ,kai jis skaitė kažkokius dokumentus.
-Atrodo viskas gerai po kol kas ir nieko prisikabint neturiu.-Jis lūpomis padarė keistą garsą ,kuris privertė mane nusijuokt. Šis gydytojas tikrai atrodo šiuolaikiškas nors jam metų ,kaip mano tėčiui.
-Gerai tai jau galiu eit?.-Paklausiau ,kai jis kažko ieškojo stalčiuje.
-Palaukit dar nebaigiau kažkur čia turėjau jūsų ligos kortelę.-Jis toliau kuitėsi stalčiuje ,kai aš sėdėjau susidėjus rankas ant kelių.
-Kiek supratau tai pirmas jūsų kūdikis?-Paklausė jis toliau ieškodamas ir vartydamas visokius lapus.
-Taip.-Nebūtina būt šerloku ,kad tai suprastum.
-O jūsų vyras...-Pertraukiau jį pataisydama.
-Sužadėtinis.-Jis pasitaisė akinius nusišypsodamas ,kai pagaliau supratau kad rado ko ieškojo.
-Taip kokia jo pavardė sakėt?
-Aš nieko nesakiau.-Konstatavau akivaizdų faktą ,kai jis nusijuokė supratęs ,kad prigavau. Jis keistai elgiasi ,bet atrodo toks šeimyniškas ir švelnus.
-Na nebūtina taip supykt aš tik paklausiau juk man įdomi kiekviena pacientė.-Jis atsivertė mano kortelę ir akimis peržiūrinėjo ją.
-Hmm na ,kaip matau jokių paveldimų ligų nėra ir iš vis nesirgus jokiomis ligomis sunkiomis. Taigi reikėtų ,kad pasistengtum nesusirgt ir toliau ,kad mažylis būtų sveikas. Tegul tėvelis pasirūpina jumis tinkamai ką čia ir pridursi.
-Akivaizdu ,kad iki šios pasirūpino gerai ,o jei labai norit žinot tai jo vardas Niall. Jis Niall Horan.-Po mano žodžių gydytojas sustojo prie stalo lyg sustingęs ,kai atsistojau nuo kėdės.
-Ar jums viskas gerai?.-Priėjau arčiau ,nes atrodė jis pasijautė blogai.
-Ne ne man viskas gerai tiesiog prisiminiau kai ką... man.... na jūs jau laisvą būtinai lauksiu jūsų kuo dažniau ir ,kaip sakiau rūpinkitės savo sveikata.-Jis praktiškai ne tiesiogine prasme išvarė mane pro savo kabineto duris. Ar Niall pridirbęs ko nors?
-Na kaip sekėsi?.-Koridoriuje mane iš kart pasitiko Niall.
-Hmm kas tau pasiūlė šitą gydytoją? Jis elgiasi keistai toks mielas ir visą kitą.-Nusijuokiau ,kai Niall paėmė mano ranką supindamas pirštus einant koridorium.
-Kodėl manai ,kad kažkas pasiūlė? Tiesiog jo byla švari ir viskas.-Papurčiau galvą ,nes Niall kaip visada savais būdais domisi žmonėmis.
-Žinai negražu skaityt apie kitus žmones privačiose bylose.- Perspėjau jį ,kai priėjom prie mašinos.
-Jos tampa nebe privačios ,kai patenka man į rankas arba ant mano stalo. Toks mano darbas Alex.- Man įsėdus jis apėjo aplink mašiną ir įsėdo į vairuotojo vietą.
-O kas parašytą manojoj žinai?.-Paklausiau ,kai jo lūpų kamputis pakilo šiek tiek nusišypsodamas.
-Niall.-Mano tonas išdavė ,kad jis tikrai turės man tai pasakyt.
-Ką? Nesijaudink tu švari ir niekas nežinos apie dvi žmogžudystes ,kai nužudei tuos uodus.-Nusijuokė jis ,kai sėdėjau tyloje grojant tyliai muzikai ir galiausiai dar sugalvojau klausimą.
-O kas tavo byloje?.-Jo akys liko užfokusuotos į kelią ,kai jis neatsakė ir liko rimtas.
*******Niall pozicija*********
YOU ARE READING
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...