67 dalis

3.6K 127 0
                                    

Sėdėjau ant sofos ir visą laiką galvoje sukosi tik tai ,kas galėjo nutikt Paryžiuje. Niall ignoravo mane ir nieko nesakė ,kai tik užsimindavau apie tai. Niall kažkur išėjo ,kai pamačiau per langą jog jis vaikšto sode ir kalba telefonu. Tyloje sėdėjom su Harry ,kai pagaliau prabilau.
-Tai kas nutiko Paryžiuje?.-Jis iš kart nusijuokė.
-Taip ir maniau ,kad nereikėjo užsimint ,nes tu nepaliksi to ramybėje.
-Man tiesiog reikia žinot ,kad tai nėra kažkas baisaus.-Jis tik papurtė savo ilgus plaukus ir atsisėdo arčiau.
-Turi prisiekt ,kad nesakysi jam iš kur sužinojai.-Greit palinkčiojau.
-Tai nėra nieko baisaus ir nesijaudink jis niekur nebuvo įsivėlęs. Tiesiog tavo bernužėlis sugeba išdulkint tris merginas vienu metu. Patikėk jis buvo toks girtas ,kad tikriausiai net pats nepamena detalių.-Nusijuokė jis.
-Na tai juk nesvarbu ,nes tai buvo prieš sutinkant mane.-Iš kart atsikvėpiau ,kad tai nebuvo kažkas kai mes jau buvom kartu. Žinomą man keista ir šiek tiek baisu ,kad jis sugebėjo vienu metu su trim. O kas jei jam atsibos su manim viena ir jis norės trijų?
- Manau turėtum žinot ,kad viena jų dirba su juo.-Mirktelėjo jis ir atėjo Niall įsikišdamas telefoną į kišenę. Nieko nesakiau ,kai jis prisėdo prie mūsų ir toliau žiūrėjo futbolą lyg niekur nieko. Tačiau viduje virė pyktis ir net nenumaniau kuri tai buvo. Kuri sugebėjo išdulkint mano vyrą ir dar dirbt su juo toliau. Iš vis kaip įmanomą su trim iš kart? Juk jis turi tik vieną penį ,tai kaip su kitom? Ką jos lipo ant jo ,kaip kokios katės?
-Apie ką galvoji?.-Sušnabždėjo Niall man prie kaklo.
-Nieko.-Žinomą nesakysiu ,kad galvoju kaip jis dulkino tris merginas vienui metu. Turiu nustot apie tai galvojus juk jis tikrai nieko nedaro su ja darbe taip? Jis juk mano ,kaip ir aš jo. Nemanau ,kad jis apgaudinėtų mane. Žinomą Alex neprisigalvok nesąmonių ir baik su savimi kalbėtis.
-Na manau man jau laikas ,o tau laikas pasiaiškint ,kad Vikė dirba su tavimi.-Nusijuokė Harry atsistodamas.
-Tu jai papasakojai?.-Niall suurzgė.
-Koks skirtumas juk tai buvo senai.-Greit apginiau Harry ir jis mirktelėjęs išėjo. Likau viena su Niall ,kuris keistai į mane žiūrėjo.
-Vikė ir aš turim tik darbinius santykius.-Greit prabilo jis.
-Tu neprivalai teisintis ,nes aš tavim pasitikiu.-Aš juo pasitikiu ,o pasakius jam tai garsiai manau užlipčiau ant sąžinės ir jis pasakytų jei kas būtų. Nors su Niall Horan nežinia ,kaip būtų.
-Vadinasi mums nereikia diskutuoti apie tai daugiau.-Linktelėjau pritardama ,kai pasekiau paskui jį į virtuvę. Jis pasiėmė alaus ir sustojo judėjęs ,kai pamatė mano žvilgsnį.
-Kas?
-Aš niekaip nesuprantu ,kaip tu sugebėjai su trim merginom vienu metu?.-Paklausiau ir jis atsiduso.
-Alex nemanau ,kad nori sužinot ,kaip dulkinau kitas merginas. Dabar esi tik tu ir aš tave myliu.-Jo žodžiai tikrai dar labiau nuramino ,todėl nuvijau visas mintis į šalį.
-Kai tu buvai ligoninėj buvo atidėta baigimo šventė.-Staiga prabilo jis.
-Ohh žinomą aš apie ją visai buvau pamiršus.-Jis tik nusijuokė.
-Na jie sugalvojo tavęs palaukt.
-Net keista juk aš viena ,o jų tiek daug.-Jis daugiau nieko nesakė ,kai nugriuvau ant sofos. Mačiau kad vis dar rodo futbolą ,todėl tylėjau ,kad netrukdyčiau jam. Jis atsisėdo šalia ir gurkšnodamas alų toliau žiūrėjo žaidimą.
Po maždaug valandos nuobodžiavimo su kojos pirščiukais gulėdama liečiau Niall kojas. Jis net nereagavo ,todėl pasislinkau arčiau ir dabar mano rankos siekė jo kaklą. Čiupinau jį ,tačiau jis tik žiūrėjo į televizorių.
Prikandau lūpą ir atsisėdus šalia pabučiavau jo kaklą. Jis vis tiek nekreipė dėmesio ,todėl lėtai persikėliau jam ant kelių neužstodama vaizdo. Jo akys pagavo sekundei manas ,kai jis vėl gurkštelėjo alaus ir žiūrėjo kaip vaikinai vaiko kamuolį.
Pakišau rankas po jo marškinėliais ir lėtai perbraukiau per jo presą prikasdama lūpą.
-Alex ką darai?.-Paklausė jis.
-Nieko.-Sušnabždėjau ir sukandau jo apatinę lūpą žiūrėdamas tiesiai jam į akis.
-Futbolas.-Priminė jis akimis vėl nukeliaudamas iki televizoriaus. Pavarčiau akis ir tuo tikrai neketinu baigt. Lūpomis vėl paliečiau jo kaklą ir nukeliavus iki jo ausų sukandau kairios ausies spenelį. Jis nežymiai pasimuistė ir tikrai jaučiau ,kad jam tai patiko.
Atsitraukiau ir pakėliau jo marškinėlius dar aukščiau.
-Aš noriu tavęs.-Po šių žodžių sujungiau mūsų lūpas ir atrodo jis pamiršo futbolą ,kai lėtai paguldė mane ant sofos užlipdamas ant manęs ir pratęsdamas bučinį. Įvėliau savo pirštus jam į plaukus pagilindama bučinį.
Suėmiau jo marškinėlių kraštus ir numoviau juos per galvą numesdama toliau. Jis vėl sujungė mūsų lūpas ,kai per bučinį girdėjau fone futbolą. Jo didelės rankos palindo po mano palaidine ir kilstelėjo ją. Jo lūpos nukeliavo prie mano pilvuko ir jaučiau jo šlapius bučinius iki kelnių juosmens.
-Mmm.- Sumurkė jis sukasdamas mano odą ties apatiniais ir vėl pakildamas iki mano lūpų. Praėjus tik kelioms sekundėms mano kelnių jau nebebuvo ,kaip ir jo. Mano palaidinė gulėjo ant grindų šalia sofos ir jo lūpos keliavo mano vidine šlaunų puse.
Tyli aimana išsprūdo iš mano lūpų ir prikandau apatinę lūpą ,kad išlikčiau rami. Užmerkiau akis ,kai jo lūpos keliavo aukščiau ir pajaučiau šiltą vėjelį prie savo jautriosios vietelės.
-Bloga mergytė ,kad trukdai žiūrėt futbolą.-Staiga suurzgė jis ir sučiupęs abi mano rankas į vieną saviškę prirėmė man virš galvos. Mano veide atsirado maža šypsenėlė ,kai prikandau savo lūpą dar labiau jog ją sulaikyčiau.
-Bloga bloga mergaite.-Suurzgė jis kita ranka suspausdamas mano krūtį. Garsesnė aimana paliko mano lūpas priversdama jį nusišypsot. Vis dar girdėjau ,kaip jo komandą žaidžia ,tačiau mano išsiblaškymas baigėsi ,kai jis mikliai atsegė liemenėlę. Garsesnė dejonė paliko lūpas ,kai jis liežuviu perbraukė per mano spenelį suspausdamas mano krūtį.
-Parodysiu kaip reikia auklėt tokias mergaites.-Jo apatiniai dingo nuo kūno ,kai suplėšė ir manuosius vienu rankos judesiu. Jis rankas kelis kartus perbraukė per savo draugužio ilgį ir įsitaisęs staigiu judesiu įėjo į mane.
Su antru postūmiu į mane jis paleido mano rankas ,kurios mirtinai norėjo paliest jį. Greit įsikibau į jo kūną ,kai jis tolygiai judėjo manyje. Kojomis apsivijau jo liemenį ir garsi dejonė paliko mano praviras lūpas jam įėjus gyliau.
-Ni..-Net negalėjau apsakyt malonumo ,kurį jaučiau ,tik stipriai užmerkiau akis.
-Mmmhhh .-Greičiau pajudėjo jis. Nebelaikiau dejonių ,kaip ir jis ,kurios sklido po visą svetainę. Nesigirdėjo ir futbolo ,kuris turėjo būt fonas ,bet atrodo buvau tik aš ir jis.
-Myliu tave.-Sušnabždėjau jam prie ausies sukasdama jo petį iš malonumo. Atrodo neįmanoma susilaikyt nuo to jausmo ,kuris pereina per visą kūną. Jam užtenka mane priliest ir jau jaučiu ,kaip susijaudinu. Atrodo lyg priklausyčiau jam ir būčiau visada viskam pasiruošus.
Jam pažiūrėjus į mane jaučiu tuos plazdančius drugelius pilve. O kai mane pabučiuoja ,atrodo plasnoju virš debesų.
Viskas susideda į vieną ir tai meilė. Begalinė meilė Niall Horan.
Mano mintis nutraukė didžiulė malonumo banga perėjus per visą kūną su garsiomis mūsų dejonėmis. Niall surėmė mūsų kaktas ir žiūrėjau tiesiai į jo mėlynas akis.
-Aš tave labiau ir visa taip bus.-Jis trumpam sujungė mūsų lūpas ,kai pagaliau išgirdau ir futbolą. Atrodo Niall komanda įmušė įvarti ir Niall veide atsirado tik šypsena.
-Tai geriausias mano futbolas.-Sukikeno jis prie mano kaklo nulipdamas nuo manęs.
-Ne pasilik ir pabaikim žiūrėt futbolą.-Paguldžiau jį šalia savęs ir jis greit užmetė ant mūsų nuogų kūnų pledą ir apsikabino mane. Padėjau galvą jam ant krūtinės ir atsisukau į ekraną. Jo švelnios lūpos prilietė mano kaktą ir mes toliau panirom žiūrėti jo mėgstamo žaidimo. Tik dabar mano veide buvo šypsena ir jaučiau ,kaip su ja grimzdu į miegą.



Sex Bruises (LT fanfiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon