Po ilgo bučinio jo lūpos stipriai sukando mano kaklo odą išprašydamos garsesnę dejonę. Išriečiau nugarą labiau ir vėl pabandžiau pajudint rankas ,tačiau veltui.
-Niall prašau.-Mano prašymas nuskambėjo labiau ,kaip malonumo pilnas atodūsis.
-Ar būsi gera mergaitė?.-Paklausė jis ir atmerkiau akis ,nes nušvietė vilties spindulėlis.
-Labai gerai.-Atsidusau ir jo dideli šiurkštus delnai perbraukė per mano rankas į viršų iki surišimo. Per kūną perėjo šiurpuliai ,kai jis lėtai jas atrišo ir pagaliau galėjau jomis paliesti jį. Mano rankos iš kart nieko nelaukusios perbraukė per jo nugarą žemyn iki jo marškinėlių apačios. Kuo greičiau juos pakėliau ir numoviau jam per galvą atskleisdama jo pilvo presą. Nagais perbraukiau per jo presą priversdama jį įsitempt.
-Tu varai mane iš proto.-Suurzgė jis padėdamas man numaut jo kelnes su trumpikėm.
-Beprotiškai tave myliu.- Gyliai kvėpuodamas kalbėjo jis ir nežinau iš kur pas jį atsirado tiek žodžių. Maniau jis pyksta ant manęs už šį mažą spektaklį ,bet dabar jaučiau ,kad jis tiesiog myli mane visa širdim.
Iš mano lūpų pasigirdo garsi dejonė ,kai jis staigiu judesiu įėjo į mane. Jo visam ilgiui atsidūrus manyje jo lūpos atsirado ant manųjų. Negalėjau net sudejuot iš malonumo ,kai jis tolygiai pradėjo judėti manyje. Stipriau suspaudžiau jo kūną ir stipriai užmerkiau akis. Malonumo banga perėjo per visa kūną su kiekvienu jo judesiu ir vis stipriau spaudžiau savo nagus į jo nugarą.
Jo lūpos man prie ausies su kiekvienų postūmiu į priekį išleisdavo tokį garsą nuo ,kurio pereina elektros srovė visam kūne. Tai lyg duslus atodūsis sumaišytas su urzgimu ir tai sexualiau už viską šiame pasaulyje.
Jis stipriau įsirėmė į lovą gyliau atsidusdamas ir mano lūpos prasivėrė išleisdamos garsią aimaną.
-Ohh dieve.-Garsus šauksmas užpildė kambarį ,kai Niall šiek tiek pakilo ,kad matytų mano veidą.
-Dievinu kiekviena tavo kūno lopinėlį. Tave visa. Myliu ir mylėsiu amžinai.-Jis žiūrėjo tiesiai man į akis savo mėlynom it jūra akimis.
-Aš irgi tave ir tai niekada nepasikeis.- Jis lėtai sujungė mūsų lūpas ir tuo pačiu metu su gyliu bučiniu jis baigė manyje su gyliu postūmiu. Jo sunkus kūnas sukrito ant manęs visu svoriu ir abu bandėm atgaut kvapą. Jis lėtai nulipo nuo manęs ir atsigulė šalia apsikabindamas mano nuogą kūną. Pagaliau ir aš galėjau atgauti kvapą ,nes jo svoris man tikrai nepadėjo.
Kelias minutes tiesiog gulėjom tyloje ir abu žiūrėjom į lūpas. Šias sekundes jos atrodė tokios gražios ir įdomios ,kai pagaliau sugalvojau klausimą jam.
-Ni?.- Pasukau veidą į jį.
-Mm?.-Jis tik sumykė net neatsisukdamas ,kai šiek tiek pakilau pasiremdama alkūnėmis ,kad matyčiau jo veidą.
-Kaip manai kiek visa tai truks?.-Po klausimo jis iš kart atsisuko į mane ,kad sujungtų žvilgsnį.
-Apie ką tu?.-Jis suraukė šiek tiek savo antakius.
-Na visą tai? Ar ilgai manęs norėsi? Mes ilgam?-Paklausiau ir net nežinau iš kur kilo toks klausimas ,tačiau jis nedelsė nei minutės atsakydamas.
-Mes visam Alex.- Jo delnas prilietė mano skruostą ir užmerkiau akis ,kai jis pakilo nuo lovos ir apdovanojo mane švelniu bučiniu.
Toliau tiesiog gulėjome tamsoje ir visiškoje tyloje ir tai nebuvo nejauku. Viskas kaip tik buvo labai gerai. Galiausiai jau kai pradėjau beveik sapnuot Niall mane šiek tiek sujudino pažadindamas ,kai išlipo iš lovos.
-Kur tu?.-Paklausiau vos pramerkdama akis ir mačiau ,kaip jis užsideda kelnes.
-Tuoj grįšiu miegok mažute.-Užmerkiau akis ,kaip jis ir sakė. Nežinau kiek laiko pragulėjau ,tačiau tyloje pagaliau išgirdau durų garsą. Vėliau ir žingsnius link lovos ,kai lovą sujudėjo ir antklodė pakilo įsileisdama kitą kūną.
-Miegi?.-Tai buvo Niall ,kuris prisiglaudė arčiau manęs. Jaučiau nuo jo rūkalų kvapą ir žinau ,kad jis rūko tik tada jei jam reikia pagalvoti.
-Kas nutiko?.-Paklausiau apsimiegojus ,kai prisislinkau ant jo kūno šeip ne taip užsiropšdama.
-Rytoj noriu ,kai kur tave nusivežti.-Sušnabždėjo jis perbraukdamas man per plaukus.
-Kur?.-Nusižiovaujau.
-Pamatysi ,o dabar miegok.-Man užteko to ,kad pasinerčiau į gilų miegą.
**************Niall pozicija**************
-Atrodo Sumuel byla pasipildė.-Š kabinetą įėjo Harry.
-Puikumėlis.-Suurzgiau ,kai jis numetė bylą ant stalo prie kompiuterio.
-Atrodo jie nori ,kad grįžtum prie to ką geriausiai sugebi.-Harry sustojo prie durų jas uždarydamas.
-Ką turi omeny?.
-Tu žinai apie ką aš.-Žinomą ,kad žinai.
-Aš tikrai negrįšiu prie snaiperio vaidmens ir tu tai puikiai žinai kodėl.-Suurzgiau numesdamas su viena ranka viską nuo stalo.
-Gerai gerai nusiramink nieks tavęs neverčia ,bet tu pagalvok.
-To nebus. Snaiperiu nebebūsiu.-Suurzgiau ir jis iškėlė rankas lyg pasiduodamas. Kelias minutes tylėjom ,kai gyliai įkvėpiau ir iškvėpiau nusiramindamas. Jie negali manęs velti į tai ,kas gali kainuoti mano gyvybę. Aš pats negaliu sau to leisti tik ne dabar ,kai turiu Alex. Gal jei neturėčiau jos viskas būtų kitaip ,tačiau dabar ji yra ir nieko nepakeisi.
Kai supratau jog Harry nebegali kęsti šios tylos ir ruošiasi išeiti prabilau.
-Ruošiuosi papasakot jai apie savo šeimą.-Harry iš kart užvėrė duris sugrįždamas.
-Ar tu įsitikinęs?.-Paklausė jis prisėsdamas ant kėdės priešais mano stalą.
-Negaliu to slėpti amžinai. Harry aš jai pasipiršau ,o dabar dar ir vaiką su ja planuoju.-Atrodo tai Harry buvo šokas.
-Ar tu sakei vaiką? Aš gerai išgirdau?.-Jis pasitikslino.
-Tai nusprendžiau vakar ,nes aš noriu būti tai ko jai reikia. Ji nori šeimos matau jos akyse tai ir ji nori gero vyro ,ką aš ruošiuosi jai suteikt.
-Bet tai vaikas Niall. Ir dar tavo šeimos istorija manai ji neišsigąs?.-Su šiais žodžiais jis pasėjo abejonės sėklą mano mintyse.
-Manai nežinau to ,kad rizikuoju?.-Suspaudžiau tvirčiau savo kumščius.
-Aš tiesiog...-Nutraukiau jį.
-Nevaizduok manęs lyg aš būčiau koks monstras ir nesuprasčiau šeimos esmės.-Mano balso tonas kilo.
-Aš to ir nedarau ,bet..-Vėl jį nutraukiau.
-Manai būsiu toks kai jie? Kaip mano tėvai? Aš ne toks ir kiek galiu tau tai aiškint.-Suurzgiau pakildamas iš vietos ir jis tai padarė tuo pačiu metu.
-Pagalvok koks buvai iki šiol.-Jo tiesa ,kuri badė man akis ir širdyje sukėlė velnišką pyktį ,kaip ir mano viduje.
-Sakai ,kad aš žudikas? Monstras? Tas kuris nieko nesupranta?.- Prieidamas arčiau jo ir nepajausdamas čiupau jam už kaklo.
-Niall paleisk mane.-Jis šiek tiek duso ,kai stipriau suspaudžiau jo kaklą.
-Tu nežinai koks aš ...tu man nenurodinėsi ,kaip anksčiau. Daugiau tu neesi tas ,kuris primins man apie mano klaidas.-Staigiu judesiu pastūmiau jį ir jo kūnas atsitrenkė į duris. Jis atrodė šiek tiek išsigandęs ir nors nenoriu to ,tačiau turiu jam pagaliau parodyt jog aš ne toks kokį jis pažįsta.
-Harry Styles tu daugiau neturi teisės šnekėt apie tai ką žinai ,nes prisiekiu aš tave užmušiu pabaigdamas ką pradėjau čia ir prieš kelis metus Ispanijoje.-Jo akyse mačiau baimę ,kai jis atsistojo ir užsiėmęs už kaklo bandė atgaut kvapą. Kuo greičiau atvėriau duris išeidamas ir prieš save sutikau sekretore Rita.
-Kas nutiko?.-Ji persigando pamačius kabinetą sujaugtą ir išsigandusį Harry.
-Tau mažiausiai turi rūpėt. Sutvarkyk viską ir nekalbėk apie tai ,nes sulauksi to pačio.-Su tuo aš tiesiog išėjau. Turiu grįžti ir nusiramint ,kol nepridariau dar ko nors. Harry man atleis jis visada tai daro ir atrodo aš jau tuo naudojosi ,tačiau jis neturi teisės man kaskart primint jog manęs nieks nenorėjo. Jog aš vienas ir niekam nereikalingas iki šiol.
STAI LEGGENDO
Sex Bruises (LT fanfiction)
Fanfiction"Sex Bruises" Promo Alex Queen - devyniolikos metų mergina. Jos šeima praturtėjo mamai išlošus milijoninėj loterijoj. Alex buvo tik treji ,kai prasidėjo didžiosios peštynės dėl pinigų visoje šeimoje. Atrodė ,kad merginai gyvenimas rožėm klotas ,tėva...