Tanıtım

9.3K 564 101
                                    


"Anne ben yatıyorum!" sabah uyandığımdan beri heyecanla yatak vaktini bekliyordum, sebebi ise annemin her zaman heyecanla beklediğim masallarından bir başkasını anlatacak olmasıydı. "Peki bebeğim, bende birazdan geliyorum."

Odama girdikten sonra hızla üstümü değiştirmiştim. Annem her gece olduğu gibi bana masal anlatmak için gelecekti. 10 yaşındaydım ve hayatımda vazgeçemeyeceğim tek şey annemin anlattığı masallardı. Devler, büyücüler, cüceler ve daha niceleri.. Bunları dinlemeyi seviyordum. Belki de annemin anlattığı masallar sayesinde hayal gücüm bu kadar gelişmişti. Gerçekten, bazen annemin anlattığı masallarda yer alan devlerin veya cücelerin gerçek olduğunu düşünmüyor değildim. Bir yanım delice onların gerçek olmasını istiyordu. Ancak, merhabaaa?! Burası gerçek dünyaydı. Bunların asla gerçek olmayacağını 8 yaşımdayken acı bir şekilde öğrenmiştim.

Annem odama gülümseyerek girdiğinde ona karşılık bende gülümseyip yatakta ona yer açabilmek için biraz yana kaymıştım. Annem yanıma oturup ayaklarını uzattığında heyecanla ona bakıp "Bugün beni hangi yeni dünya bekliyor, madam ?" demiştim.

Annem sorduğum soru karşısında o çok sevdiğim kıkırdamalarından birini sunmuştu "Aslında korsanlar, onların dünyasını keşfetmemiz için bizi bekliyorlar."

Büyük gözlerim olabilirmiş gibi daha da büyümüştü "G-Gerçekten mi? Vay canına! Bu çok havalı olmalı."

Annem bana sıkıca sarıldıktan sonra her masal anlatırken yaptığı gibi saçlarımı okşayıp öpmeye başlamıştı "Hmm, peki hazır mısın kaptan?" sorusuna karşılık bağırarak "Eveeet!" demiştim.

Henüz 10 yaşındaydım, korsanların da devler ve büyücüler gibi var olmadığının hayal kırıklığını ve üzüntüsünü yaşıyordum.

Henüz 12 yaşındaydım, korsanların gerçek olduklarını Luhan sayesinde öğrenip, onlardan birini görebilmek için dua etmeye başlamıştım.

Ve şimdi, 19 yaşındaydım. Korsanların masallardaki gibi olmadıklarını kendi gözlerimle görüyordum.

Ben yalnızca Kyungsoo'ydum, o ise bir korsandı.

"Bende bir korsanım ve korsanlar sadece 'yalnız' bir masal kahramanı değildirler. " dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı "Onlar kendi masallarını kendileri yazarlar..." arkasını dönüp ilerlerken mırıldandı "...Buna iyi yada kötü olmaya karar vermekte dahil."

Ben yalnızca Kyungsoo'ydum ve tek yapabileceğim bu masaldaki korsanın iyi olmasını dilemekti.



Yeni hikayemize merhabaaa !! Şey diyecektim, kitap kapağı yapabilecekler bana mesaj atabilir mi ?

Teşekkür ederimm :') ^3^









4TEEN ⚓KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin