*Yeonhee pov*
Badan aku terasa sakit selepas apa yang Chanyeol buat kat aku. Dia memperlakukan aku seperti binatang. Dia dah dapat apa yang dia nak walaupun aku tak rela dia buat macam tu kat aku. Aku rasa "tut tut" aku sakit sangat sangat. Aku dah hilang virgin disebab kan nafsu tak guna dia tu. Aku tak sangka Chanyeol yang berkelakuan baik seperti malaikat rupanya orang yang paling kejam yang pernah aku jumpa kat dunia ni.
Chanyeol: yeonhee? *pegang pipi aku*
Aku: kau nak apa lagi ah? *tolak tangan dia*
Chanyeol: oppa nak minta maaf. Oppa tak sepatut nya buat yeonhee macam tu.
Aku: kau dah dapat apa yang kau nak kan? Puas hati kau?
Chanyeol: oppa minta maaf. Oppa cemburu sangat.
Aku: cemburu? Dengan siapa? Dongwoo oppa? Aku dah takde lagi hubungan dengan dia lah.
Chanyeol: oppa minta maaf. *peluk aku*
Aku: lepas kan aku lah. Jangan kau berani nak sentuh aku lagi. Aku benci tengok kau! *masuk jamban*
*Chanyeol pov*
Apa aku dah buat ni? Aku dah buat Yeonhee benci aku. Kenapa aku bodoh sangat buat benda tu kat dia. Kerana cemburu aku dah buat dia benci kat aku. Apa aku dah buat ni? Pabo! Pabo! Pabo!
After 15 minutes...
Yeonhee: *keluar dari jamban*
Aku: yeonhee?
Yeonhee: *ignore aku*
Aku: yeonhee?
Yeonhee: tepi aku nak tukar cadar tu. Dah kotor cadar ni disebab kan kelakuan bodoh kau tu.
Aku: oppa minta maaf.
Yeonhee: sampai bila bila aku takkan maafkan kau. Kau dah buat aku sakit. Tu darah kat cadar tu bukti kau dah hancur kan hidup aku. Aku benci kau!
Aku: oppa tau semua ni salah oppa. Oppa buat benda tu dengan cara yang kasar. Oppa hantar pegi hospital?
Yeonhee: mwo? Hospital? Takpe lah. Aku boleh tahan lagi sakit ni. *tukar cadar*
Aku: yeonhee?
Yeonhee: mulai dari hari ini aku akan tidur berasingan dengan kau! Kau tidur dalam bilik ni sorang.
Aku: oppa tak nak.
Yeonhee: kalau kau tak nak aku akan keluar dari rumah ni.
Aku: janganlah buat oppa macam ni. Oppa perlukan yeonhee.
Yeonhee: *smirk*
Aku: oppa minta maaf. *peluk dia*.
Yeonhee: lepas kan aku lah! *tolak aku*
YOU ARE READING
[C] Mr.Perfect 「chanyeol」
FanfictionStart: 5/1/2016 End: 5/2/2016 Published on: 6/2/2016 Status: Completed. Language: Malay. Description: "mwo? Jodoh kan saya dengan budak pondan tu? Taknak!" - Ji Yeonhee "cuma itu saja cara yeonhee balas jasa jasa appa dan omma. Kami tak mintak banya...