*Yeonhee pov*
Ramai sangat lah customer hari ini. Letih aku dibuatnya. Mostly fans fans oppa yang datang. Ramai jugak lah yang tanya aku tentang oppa aku jawab apa yang patut je. Takkan aku nak cerita kat orang tentang privacy oppa.
?: Woi!
Aku: *terkejut*
Hani: hahaha hodoh nye kau waktu tekejut.
Aku: kau ni kan suka sangat buat aku tekejut.
Hani: dah lama tak buat kerja tu.
Aku: kau nak apa?
Hani: hai ni kan kedai mesti lah nak beli something.
Aku: iye inikan kedai minuman bukan tempat shopping baju.
Hani: aku pegi kedai sebalah lah. Minggu depan business aku dah boleh jalan.
Aku: cepat nya?
Hani: lagi cepat lagi bagus. Aku dah tak sabar nak uruskan business ni.
Aku: baguslah kalau macam tu boleh kau lawat aku kat sini.
Hani: hehe.
Aku: aku letih lah.
Hani: dah namanya kerja kan mestilah letih.
Aku: mulut aku yang letih sebenar nya. Banyak sangat fans fans laki aku datang tadi.
Hani: mwo?
Aku: aku terpaksa jugak jawab apa yang diaorang tanya but part part yang private tu aku tak bagitahu.
Hani: baguslah. Itu lah yang aku takut sangat kalau orang tau tentang relationship aku dengan Suho.
Aku: korang pandai pandai lah cover.
Hani: memang tu yang kitaorang tengah buat.
Aku: belum rancang nak kawin ke?
Hani: kitaorang baru je couple.
Aku: hehe aku tau.
Hani: kau boleh keluar dengan aku kejap tak?
Aku: nak pegi mana?
Hani: aku nak beli barang sikit untuk butik aku tu. Nak buat decoration sikit. Boleh tak?
Aku: boleh. Kejap ye.
Hani: okay.
Kat shopping mall..
Dah satu jam kitaorang jalan jalan kat shopping mall ni. Banyak jugak barang barang yang Hani beli untuk butik dia tu. Hani memang macam ni kalau tentang decoration memang dia takkan suruh orang lain yang buat dia nak dia sendiri yang buat benda tu.
YOU ARE READING
[C] Mr.Perfect 「chanyeol」
FanfictionStart: 5/1/2016 End: 5/2/2016 Published on: 6/2/2016 Status: Completed. Language: Malay. Description: "mwo? Jodoh kan saya dengan budak pondan tu? Taknak!" - Ji Yeonhee "cuma itu saja cara yeonhee balas jasa jasa appa dan omma. Kami tak mintak banya...