Ch.43

288 18 0
                                    

*Chanyeol pov*

Aku ingat kan lepas tour ni life aku back to normal. Rupanya jadi macam ni. Yeonhee still belum dapat terima aku lagi. Macam mana aku nak pikat dia? Takkan aku nak buat benda tak senonoh kat dia memang terus kena buang aku dari hidup dia.

Suho: kau ni dah okay ke belum?

Aku: belum lagi lah hyung.

Suho: mwo? Dia belum maafkan kau ke?

Aku: yang tu sudah. Tapi dia belum dapat nak accept saya lah hyung.

Suho: sekarang ni wife kau kat mana?

Aku: kat rumah Hani. Dia nak tinggal kat situ buat sementara waktu.

Suho: Hani takde cakap apa apa pun kat hyung.

Aku: hyung?

Suho: ne?

Aku: Ji Yeonhee dia nak berpisah ngan saya.

Suho: mworago?

Aku: saya tak tau nak buat apa. Saya dengar dia cakap macam tu kat Hani. Dia kata dia tak sayang kat saya.

Suho: yah! Ini memang tak boleh jadi. Kau kena buat something Chanyeol.

Aku: nak buat macam mana lagi hyung? Dah hati dia jadi batu.

Suho: kau kena lembut kan hati dia sebelum dia jadi lebih keras lagi.

Aku: nak buat macam mana hyung? Otak ni memang tak dapat nak fikir lagi.

Suho: takpe hyung tolong kau. Nanti hyung mintak tolong kat Hani. I'm pretty sure Hani memang tak nak korang bepisah.

Aku: *sigh*

Skip after one week..

*Yeonhee pov*

Lepas ni aku ngan Hani ada event kat dorm exo. Suho oppa jemput kitaorang makan kat sana. Tak tau lah kenapa tiba tiba dia ajak kitaorang makan kat dorm. Chanyeol oppa takde pulak bagitahu aku tentang event ni. Dia langsung tak jumpa aku. Message pun tak. Kenapa dengan dia eh? Ada problem ke?

Hani: jomlah..

Aku: kau drive lah eh?

Hani: ye memang aku yang drive.

Aku: gomawo chingu ah.

Hani: dah cepat masuk.

Aku: sabar sikit boleh tak?

Hani: *geleng kepala*

Aku malas nak drive sebab aku letih sikit. Cuti aku dah habis so hari ni aku dah start kerja. But appa bagi saya balik awal so lepas ni aku kena balik lebih awal dari sebelum nya.

Kat depan dorm exo..

Aku: kau tak rasa ke makanan yang kau beli ni terlalu banyak?

Hani: kat dalam tu semua orang suka makan aku tau lah diorang suka makan apa.

Aku: kau rapat kan ngan diorang?

[C] Mr.Perfect 「chanyeol」Where stories live. Discover now