Ch.44

283 18 0
                                    

*Author pov*

Pinggan yang sudah disabun dibilas perlahan lahan. Fikiran Yeonhee sedang berlegar legar. Tiba tiba dia terasa tubuhnya dirangkul dari belakang. Hampir terlepas pinggan dari pegangannya.

Chanyeol: yeobo?

Yeonhee: oppa? *terkejut*

Tubuh yeonhee mengigil. Kehadiran lelaki itu secara mendadak menggoncang perasaannya. Rasa marah menjalar. Tidak suka diperlakukan begitu.

Chanyeol: oppa rindu yeonhee all day all night. *memusingkan tubuh yeonhee*

Kali ini rangkulan nya lebih kemas. Bagai mahu meluahkan keinginan yang terbiar sekian lama. Yeonhee berusaha melepaskan diri.

Yeonhee: Awak dah gila ke?

Chanyeol:  yes I'm crazy because of you. Sebab tu hidup oppa tak sempurna.

Tubuh Chanyeol ditolak keras. Mata Yeonhee sudah panas. Sebak menunjal nunjal dalam dada. Sedih kerana lelaki itu kembali dengan sikap lamanya.

Chanyeol: janganlah begini ngan oppa. Oppa just nak bermesra takkan itu pun salah? *senyum*

Yeonhee: *diam*

Chanyeol: I miss you. *peluk Yeonhee*

Yeonhee: Ani..aniyaa..

Chanyeol: Yeonhee hak oppa.. you are mine.

Chanyeol bagai hilang kawalan diri. Akalnya sudah dikuasai nafsu. Pipi Yeonhee dicium kiri dan kanan.

Yeonhee: Chanyeol! Tolong lah jangan buat saya begini! Berikan saya masa.

?: Yeonhee? Chanyeol? *tiba tiba muncul kat dapur*

Yeonhee: Hani tolong aku. Tolong bawa Chanyeol pergi jauh dari aku.

Hani: Chanyeol..sudahlah. Jangan paksa Yeonhee. Kesian dia..

Chanyeol tidak malu dan peduli. Pipi Yeonhee terus menjadi sasarannya. Ingin bercumbu mesra.

?: Chanyeol?! Apa kau buat ni? Jangan buat macam tu kat Yeonhee. Jangan sampai hyung gunakan kekerasan. Tunjuklah rasa hormat sikit. Takut nanti orang lain pun hilang hormat kerana perangai kau.

Chanyeol: kau diam! Dia ni wife aku!!

Yeonhee: Aku nak balik Hani.. tolong aku.

Chanyeol memegang tangan Yeonhee dengan erat dan tidak mahu melepas kan Yeonhee. Air mata Yeonhee semakin deras menuruni pipi.

Chanyeol: aku takkan lepas kan dia sebab dia ni..

Belum sempat menghabis kan ayat, satu tumbukan singgah di muka Chanyeol. Hampir sahaja Chanyeol terjatuh kebelakang.

Yeonhee: oppa?

Chanyeol: Jangan masuk campur! Ini urusan rumah tangga aku! Ini antara aku dengan Ji Yeonhee.

[C] Mr.Perfect 「chanyeol」Where stories live. Discover now