Ch.15

378 22 0
                                    

*Yeonhee pov*

Dah pukul 9 pagi ke? Macam mana ni? Aku ngan Chanyeol masih kat dorm exo. Chan takpe lah sebab dia biasa kat sini. Aku? Aku ni wife dia sepatut nya kena bangun awal. Chan dah bangun ke? Malunye kalau oppa oppa yang lain tengok aku macam ni.

?: *masuk dalam bilik*

Aku: oppa?

Chanyeol: dah bangun ye wife oppa ni?

Aku: kenapa tak kejut kan saya tadi?

Chanyeol: malas nak ganggu yeonhee tidur.

Aku: malu lah saya macam ni.

Chanyeol: kenapa pulak nak malu?

Aku: sebab yeonhee kan perempuan sepatut nya waktu macam ni saya kena siap kan breakfast husband.

Chanyeol: oh takpe. D.O dah buat semua tu. Now lets breakfast semua orang dah tunggu.

Aku: oppa? Dengan rambut saya yang macam singa ni?

Chanyeol: okay oppa teman yeonhee basuh muka tu.

Aku: oppa tak sakit perut lagi ke?

Chanyeol: tak oppa dah okay.

Aku: good then.

Chanyeol: lepas breakfast nanti kita balik okay?

Aku: okay.

After breakfast...

Aku: pandai nye D.O oppa masak.

D.O: *dia senyum je*

Comel lah bila dia senyum macam tu. Rasa macam tak percaya aku boleh jumpa dia depan depan macam ni. Macam ni ke rasa nya bila jumpa idol yang kita minat? Seronok nye. Aku dapat rasa masakan dia. Sedap sangat sangat.

Lay: kalau nak D.O masak panggil je dia. Oppa pun boleh masak jugak. *wink*

Chanyeol: yah hyung ah. Wife saya pandai masak lah. Tak payah nah susah susah nak offer kat dia.

Lay: nanti yeonhee boleh lah ye masak untuk semua oppa kat sini?

Aku: mestilah boleh.

Chanyeol: okay saya nak balik ni. Dah dah lah borak dengan wife aku tu.

Xiumin: nak mintak number phone boleh tak? Senang chat.

Aku: *senyum*

Chanyeol: hyung apa ni? Ni wife orang lah jangan lah chat dengan wife orang.

Chen: dia jealous lah tu.

Suho: sudah sudah lah tu.

Kai: Chanyeol hyung rindu kat bini dia tu jangan kacau orang nak honeymoon.

Sehun: mwo honeymoon? Hahaha diorang dah kawin almost 3 bulan tak payah lah nak honeymoon.

[C] Mr.Perfect 「chanyeol」Where stories live. Discover now